آخرین اخبار از طراحی

BP expects its oil and gas production to fall by at least 1 million bpd of oil equivalent or 40% over the next decade, as it transitions to a lower carbon energy company, the company said. Under a new strategy announced August 4, BP said it will boost investment on low carbon projects such as...
Researchers at Sharif University of Technology (SUT) in Tehran have designed and manufactured a javel water making machine with an Iranian electrolyzer, Erfan Touraji, the project director, said. “Imported electrolyzers used in all devices made in the country are not of high quality. The useful...
Oil prices fell on Monday on oversupply concerns as OPEC and its allies wind back production cuts in August and a rise in worldwide Covid-19 cases points to a slower pick-up in fuel demand.  Brent crude futures slid 26 cents, or 0.6%, to $43.26 a barrel. US West Texas Intermediate crude futures...
From quiet skies over Europe to sparse traffic in America’s biggest cities, a recovery in global oil demand is faltering amid the resurgence in coronavirus. That poses a particularly delicate challenge for OPEC and its partners, who next week plan to resume some of the crude output halted during...

کربوکسی تراپی carboxytherapy یا درمان با گاز دی اکسید کربن CO2 یکی از رایج ترین متدهای درمانی ایمن و غیرتهاجمی در تمام دنیاست که حذف سلولیت ، جوان سازی پوست ، رفع ترک های پوستی ، درمان سیاهی زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد.

کربوکسی تراپی carboxytherapy چیست؟ 

در روش درمانی کربوکسی تراپی گاز دی اکسید کربن به زیر پوست تزریق می گردد. این گاز سمی نیست و سبب صدمه و مرگ سلول ها و بافت ها نمی شود . به طور طبیعی در بدن یافت می شود.

زمانی که میزان گاز CO2 در زیر پوست شما از اندازه استاندارد خود بیشتر می گردد ، بدن آدمی این اتفاق را کمبود اکسیژن به حساب می آورد و گردش خون در ناحیه تزریق را به سرعت افزایش خواهد داد و این بالاروی میزان جریان خون موجب راه یافتن مواد مغذی به نواحی تحت درمان می شود و بافت و سلول های نواحی تحت درمان را ترمیم و بازسازی می نماید. در حقیقت کربوکسی تراپی نوعی مزوتراپی می باشد که قادر است به تقویت خاصیت ارتجاعی پوست ، حذف چین و چروک های پوست ، تولید کلاژن ، بالا بردن میزان خونرسانی و حذف چربی های اضافی یاری برساند.

موارد استفاده از کربوکسی تراپی

  • رفع افتادگی پوست صورت و تقویت خاصیت ارتجاعی پوست
  • جوان سازی پوست
  • درمان تیرگی و چروک اطراف چشم
  • حذف سلولیت و چربی های موضعی
  • رفع ترک های پوستی ناشی از بارداری و چاقی
  • کمک به رفع ریزش مو و تقویت مو
  • جوان سازی قسمت هایی نظیر گردن ، دکلته و دست
  • رفع جای جوش و زخم
  • کمک به بهبود اثرات عمل لیپوساکشن

فرایند درمان با کربوکسی تراپی

در این شیوه درمانی بدون احتیاج به ماده بی حسی و بدون هیچ زخم و برشی و بصورت سرپایی با استفاده از کپسول گاز CO2 که با یک لوله رابط به دستگاه تنظیم کننده جریان گاز وصل شده است ، متخصص با ظرافت زیادی میزان تزریق گاز CO2  به زیر پوست را مشخص و کنترل می نماید. گاز دی اکسید کربن از دستگاه تنظیم کننده جریان گاز به یک لوله ای استریل می رسد که در ته آن فیلتری قرار داده شده است که همه ی موارد اضافی و ناخالصی های موجود را جذب و از ورود آن به زیر پوست جلوگیری می کند. گاز عبوری از فیلتر به درون یک سوزن خیلی ظریف وارد شده و متخصص با به کارگیری این سوزن ، گاز CO2 را به زیر پوست و نواحی مورد نظر تزریق می نماید.

نواحی قابل درمان با کربوکسی تراپی

ـ زیر چشم و پلک ها

ـ صورت

ـ گردن

ـ شکم

ـ باسن

ـ ران ها

ـ دست ها

تعداد جلسات درمانی با کربوکسی تراپی

حذف سلولیت و چربی های موضعی: ۸ الی ۱۰ جلسه به فواصل زمانی یک هفته درمیان

جوان سازی پوست: ۴ الی ۸ جلسه به فواصل زمانی ۳ تا ۴ هفته یکبار

رفع سیاهی و چروک اطراف چشم: ۴ تا ۸ جلسه به فواصل زمانی ۲ الی ۴ هفته یکبار

درمان ترک های پوستی: ۴ تا ۱۰ جلسه به فواصل زمانی ماهی یکبار

ماندگاری نتایج کربوکسی تراپی

در خصوص جوان سازی پوست این روش ۴ الی ۶ ماه دوام و پایداری دارد. در مورد دیگر استفاده های درمانی نظیر حذف چربی های موضعی اگر ورزش و برنامه غذایی مناسبی داشته باشید اثرات آن تا چندسال باقی خواهد ماند.

اثرات جانبی کربوکسی تراپی

این روش درمانی عموماً عوارض جانبی به دنبال ندارد ولی به طور کلی سوزش ، درد خفیف ، قرمزی و کبودی مختصر از عارضه های موقتی آن می باشند که پس از گذشت چند ساعت خود به خود از بین خواهند رفت.

موارد منع استفاده از کربوکسی تراپی

  • زنان باردار
  • افراد مبتلا به بیماری های عفونی و کم خونی
  • افراد مبتلا به دیابت و بیماری های قلبی کنترل نشده
  • افراد مبتلا به سرطان
  • افراد مبتلا به صرع
  • افراد مبتلا به نارسایی کلیوی
  • افراد مبتلا به بیماری بافت پیوندی
  • افراد مبتلا به بیماری مغزی و آب سیاه

آیا می دانستید دفترچه یا کاتالوگهای راهنمای محصولات به عنوان ابزاری برای بازاریابی و فروش محصول مورد استفاده قرار می گیرد ؟

واقعیت این است که در دنیایی که حرف اول در تجارت را قدرت رقابتی محصولات و برندها می زند از هر ابزاری برای بازاریابی استفاده می شود. از طرفی ، تمرکز اصلی برندها و بازاریابها بر این است که تا جایی که امکان دارد از ابزاری برای بازاریابی استفاده کنند که جنبه غیر مستقیم داشته باشد و به شکل تلویحی به تبلیغ و فروش محصول بپردازد. چرا که در برخی از مواقع ، بازاریابی های مستقیم منجر به نتیجه معکوس می شود.

در حالی که بازاریابیهای غیر مستقیم بسیار بیشتر و بهتر می توانند شما را به هدفتان برسانند. یکی از مواردی که شرکتها برای بازاریابی از آن استفاده می کنند و شاید در نگاه اول اصلاً به نظر جنبه بازاریابی نداشته باشد ، طراحی کاتالوگ یا دفترچه راهنمای محصول است. این ابزار بازاریابی به قدری مهم است که شرکتها هزینه های زیادی را صرف تهیه این دفترچه می کنند. شاید درک اینکه کاتالوگوهای راهنمای محصول بتواند ابزاری برای بازاریابی باشد کمی دشوار به نظر برسد. به همین دلیل در ادامه به تشریح این موضوع می پردازیم.

یک) افزایش اطلاعات

داشتن اطلاعات و آگاهی در مورد هر موضوعی می تواند احساس و تفکر ما نسبت به آن چیز را تغییر دهد. در بازاری که کالاهای مشابه محصول شما را برندها و فروشنده های مختلف ارائه می دهند بنابراین هیچ تضمینی برای اینکه از میان این همه محصول ، برند و محصول شما انتخاب شود وجود ندارد. پس به ناچار باید به دنبال راه حل یا راه حلهایی بگردیم تا بتوانیم بر سلیقه و انتخاب مشتریان تأثیر بگذاریم. یکی از این راهها این است که خودتان و محصولتان را به مشتریان معرفی کنید و آگاهی آنها در خصوص محصولتان را افزایش دهید.

طراحی و تهیه یک کاتالوگ یا دفترچه راهنمای محصول می تواند بدون اینکه سر و صدای زیادی به راه اندازد یا موجب ایجاد مقاومت در مشتریان شود ، آگاهی آنها نسبت به محصول شما را افزایش داده و در نتیجه سلیقه و احساس آنها را به سمت محصول شما سوق دهد.

دو) افزایش اعتبار تجاری

به نظر شما چه دلیلی وجود دارد که مشتریانتان از میان محصولات مختلفی که در بازار وجود دارد محصول شما را خریداری کنند ؟ اگر شما یک برند قدیمی و شناخته شده باشید که کاملاً مشخص است آنها به دلیل شناخت و تجربه ای که از محصول شما دارند آن را خریداری می کنند. اما اگر شما یک برند جدید الورود به بازار باشید در واقع هیچ دلیلی برای خرید آنها از برند شما وجود ندارد. پس شما باید این دلیل را برای آنها به وجود آورید.

به نظر مشاوره بازاریابی ، کاتالوگهای راهنمای محصولات ، دقیقاً همان چیزی است که می توانید با استفاده از آن به معرفی محصول خود بپردازید. دلایلی که مشتریان باید محصول شما را خریداری کنند را به آنها توضیح دهید تا دایره اطلاعات آنها از محصول شما بیشتر شود.

سه) ایجاد مزیت رقابتی

همه چیز به این بستگی دارد که از دفترچه یا همان کاتالوگ راهنمای خود چطور استفاده می کنید. کاتالوگهای راهنمای محصولتان را از روشهای مختلف به دست مخاطبان و مشتریان خود برسانید. اگر بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید یعنی از سایر رقبای خود جلوتر هستید. هم اکنون افراد کمی هستند که از نسخه های چاپی استقبال کنند. بلکه همه افراد تمایل دارند هر گونه اطلاعاتی در خصوص محصول یا خدمات شما به شکل فایلهای الکترونیکی و قابل انتقال در اینترنت دریافت کنند تا بتوانند در هر جایی که هستند آن را مورد مطالعه قرار دهند.

سعی کنید در این زمینه نسبت به رقیبان خود پیش قدم باشید و زودتر از آنها اقدام به طراحی کاتالوگ راهنمای محصولتان و به ویژه به شکل الکترونیکی و قابل انتشار در اینترنت کنید. بنابراین ، با توجه به مزیت رقابتی که ایجاد خواهد شد ، کاتالوگهای راهنمای محصول می توانند بهترین ابزار برای بازاریابی های غیر مستقیم شما باشند.


ادامه مطلب آموزش بازاریابی :

کاتالوگ راهنمای محصولات به عنوان ابزاری برای بازاریابی !

نظر شما

The post کاتالوگ راهنمای محصولات به عنوان ابزاری برای بازاریابی ! (قسمت اول) appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Iraq’s total oil exports for July averaged 2.763 million barrels per day, the oil ministry said in a statement. The exports included 2.668 million bpd from its southern Basra oilfields, it said, adding that total exports generated $3.487 billion of revenue. The oil price per barrel averaged $40....
Millions of barrels of oil refinery capacity might permanently close across the global energy complex after being lost when demand crashed during the coronavirus pandemic, US refiners said on Friday. Executives at Phillips 66 and PBF Energy, told investors some refining capacity currently...
Chevron Corporation reported on Friday a net loss of $8.3 billion for the second quarter on the back of impairment charges due to lower commodity price outlook and write-off its Venezuela operations due to the US sanctions. Chevron’s $8.3-billion net loss for Q2 compares with earnings of $4.3...
The third wastewater treatment plant in Lordegan, western Chaharmahal- Bakhtiari Province, was inaugurated, provincial head of the Water and Wastewater Company said. “The facility treats 6,000 cubic meters of effluent a day and cost $4 million,” IRNA quoted Ahmadreza Mohammadi Dahcheshmeh as...