آخرین اخبار از طراحی

علاقه به دکوراسیون ، چه دکوراسیون منزل و چه محل کار از جمله چیزهایی است که بسیاری از مردم به آن اهمیت می دهند و برایشان مهم و جذاب است.

به ویژه امروزه تجمل گرایی از جمله چیزهایی است که برای بسیاری از افراد از اهمیت زیادی برخوردار است و تمایل دارند محل زندگی یا محل کار خود را به سبکهای جذابی بیارایند که علاوه بر جنبه های زیبایی شناسی آن ، بتوانند در این مکان احساس راحتی و آرامش نیز داشته باشند.

همچنین به این مسئله فکر کنید که امروزه بسیاری از مردم حوصله یا زمان این را ندارند که بتوانند به مراکز مختلف سری بزنند و دکوراسیون مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این ، به قدری در این صنف رقابت زیاد شده است که افراد در انتخاب کردن با مشکل مواجه می شوند. به همین دلیل سایتهایی که  در زمینه طراحی دکوراسیون فعالیت می کنند یکی از سایتهای پر بازدید کننده هستند که بسیاری از کاربران نیز از آن استقبال می کنند. به دلیل وجود طرفداران و بازدیدکنندگان زیاد سایتهای دکوراسیون در طراحی این سایتها باید دقت کافی را داشته باشید. به همین منظور در این مقاله به شما پیشنهادهایی را ارائه می دهیم که می تواند در طراحی یک سایت مناسب به شما کمک کند. از جمله این پیشنهادها و راهکارها می توان به موارد زیر اشاره کرد. این موضوعات پس از طراحی گرافیک و همچنین موضوعات طراحی بسته بندی در کانون طراحان برتر بررسی می شود.

یک) امکان خرید آنلاین

سعی کنید علاوه بر اینکه محصولات خود یا سایر افراد را در این سایت معرفی می کنید ، امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم کنید چرا که بسیاری از افراد تمایل دارند خریدهای بسیار راحتی داشته باشند. به ویژه این روزها که خریدهای اینترنتی مورد تبلیغ قرار گرفته است تا مردم کمتر به خارج از منزل بروند. برای طراحی خرید آنلاین بهتر است مسیرهای سریع و راحت برای وصل شدن به سامانه های بانکی ، خرید اینترنتی و ارسال محصول برای مشتریان طراحی کنید و تا جایی که امکان دارد خرید را برای مشتریان خود راحت تر و دلچسب تر کنید.

دو) اطلاعات کافی درباره محصول و طراحی های دکوراسیون

بیشتر افرادی که به سایت شما سر می زنند می خواهند اطلاعاتی را در خصوص دکوراسیونهای مختلف و همچنین شرایط و ویژگیهای محصولاتی که شما در آنجا  تبلیغ کرده یا به نمایش گذاشته اید کسب کنند. بنابراین سعی کنید حتماً بهترین و کامل ترین اطلاعات را برای مخاطبان خود تهیه کنید و همچنین توضیحات شما در خصوص این محصولات نه تنها کامل بلکه واقعی باشد و به دلایل تبلیغ یا ترغیب مشتریان از گفتن حرفهای اغراق آمیز اجتناب کنید. نگران این نباشید که گفتن واقعیتها میزان خرید یا بازدید مشتریان شما را کم کند. بلکه رفتار صادقانه شما با مشتریان و مخاطبان موجب جذابیت و اعتماد بیشتر نسبت به سایت شما خواهد شد

سه) طراحی زیبا

از آنجایی که دکوراسیون جزء موارد زیبایی شناسی و اهمیت دادن به زیبایی است بنابراین ، توصیه می شود سایتی که برای این مقصود طراحی می کنید حتماً از جنبه های زیبایی شناسی برخوردار باشد و بتواند مخاطبان را جذب کند.

چهار) به روز بودن

سعی کنید در طراحی سایت دکوراسیون حتماً به روز باشید و ایده های جدید و طراحی های جدیدی که رواج پیدا کرده یا مد شده اند را در سایت خود داشته باشید. اگر محتوای شما و دکوراسیون هایی که در این سایت به نمایش می گذارید به موقع به روز نشود یا از طراحی های قدیمی استفاده کنید به هیچ عنوان نمی توانید موفق باشید. چرا که اصلاً ماهیت و ذات دکوراسیون در جدید و نو بودن آن است.

پنج) معرفی فعالیت

 در بخشی از سایت خود به معرفی فعالیتتان بپردازید. شاید تعدادی از افراد باشند که چندان از موضوعاتی که شما در این سایتها صحبت می کنید یا طراحی دکوراسیون چندان وارد نباشند یا دقیقاً ندانند که فعالیت شما چیست. به همین دلیل بهتر است حتماً در بخشی از سایت خود به معرفی خودتان و فعالیتتان بپردازید.

شش) دادن خدمات مشاوره ای

سعی کنید علاوه بر اینکه دکوراسیون را معرفی می کنید یا طرحهای مختلفی را در معرض دید می گذارید بلکه زمینه های مشاوره دادن به افراد را نیز فراهم کنید.

بهترین فیلر لب کدام است؟ انتخاب ژل لب حرفه ای موضوع این مطلب برای افرادی است که دوست دارند بهترین فیلر لب را بشناسند.

فیلتر لب راهکار و شیوه ای مطلوب ، موثر و بی خطر جهت حجم دهی و برجسته سازی لب هایی هستند که بدون حالت ، باریک و نازک می باشند و خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده اند. وضعیت بیمار ، حالت و فرم چهره ، عملکرد بالینی  و رضایتمندی  شخص از جمله فاکتورهای کلیدی می باشند که می بایست در زمان انتخاب فیلرهای لب به آن توجه شود. انواع متعددی از فیلرهای لب در بازار یافت می شوند که هر کدام از مزیت ها ، ویژگی ها ، دوام و پایداری گوناگونی برخوردارند.

فیلر لب چیست؟

برای اینکه بدانید بهترین فیلر لب کدام است، اول باید بدانید که فیلر لب چیست. اشخاص زیادی وجود دارند که به علل گوناگونی از حالت ، فرم و اندازه لب های خود اظهار ناراحتی و نارضایتی می کنند. در شماری از اشخاص با افزایش سن لب ها باریک و حجم خود را از دست می دهد. در تعدادی نیز لب ها به طور مادرزادی نازک و باریک بوده و فرم و حالت مطلوبی ندارد. از این رو فیلرهای لب به صورت ویژه برای بهتر شدن و اصلاح فرم طبیعی لب ها ساخته شده و برجستگی ، حجم دهی ، حالت و زیبایی قابل توجه ای به لب ها و چهره می بخشد. فیلرهای موقت در حقیقت پرکننده های غیر حیوانی و جذب شدنی می باشند که مشابه هیالورونیک اسید موجود در بدن عمل می نمایند و اثرات طبیعی ، ایمن و طولانی مدتی را به دنبال دارند.

چرا بهترین فیلر لب پرکننده های هیالورونیک اسیدی هستند؟

  • کاهش ریسک بروز واکنش های حساسیت زا: با توجه به این که اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود دارد ، امکان ابتلا به حساسیت خیلی اندک می باشد.
  • کنترل دوز تزریقی: پزشک قادر است میزان حجم تزریقی را وارسی نماید تا اثرات پایانی دلخواه بیمار و پزشک به دست آید. همچنین جهت حاصل شدن اثرات موردنظر می توان تزریق را در طی چند جلسه اجرا کرد.
  • کمترین میزان کبودی و تورم: پرکننده های هیالورونیک اسید لب در زمان تزریق حداقل ورم و کبودی را به همراه دارند.
  • برگشت پذیری به حالت قبل: در صورت عدم رضایت و پشیمانی بیمار و یا بروز هرگونه مشکل فیلرهای هیالورونیک اسیدی لب ، می توان با بهره گیری از هیالورونیداز اثرات نامطلوب پر کننده را برطرف کرد.
  • نتایج طبیعی و ماندگاری قابل قبول: اثرات طبیعی فیلرهای اسید هیالورونیک لب نزدیک به ۳ الی ۹ ماه دوام و پایداری خواهند داشت و پس از این مدت به طور طبیعی جذب بدن می شوند. برای انتخاب بهترین فیلر لب این موارد را باید بدانید.

بهترین مارک های فیلر لب

ژوویدرم لب اولترا

ژوویدرم لب با داشتن ترکیبات منحصربفرد هیالورونیک اسیدی یکی از فیلرهای با کیفیت، معتبر و مورد استقبال جهت برجسته سازی و حجم دهی به لب ها می باشد و به صورت ویژه جهت بهبود و ‌اصلاح لب ها تهیه و‌ ساخته شده است. این فیلر خیلی نرم بوده و اثرات طبیعی با ماندگاری قابل قبولی را عرضه می نماید.

رستیلن Lips

این پرکننده یک محصول غیر حیوانی ، قابل جذب و شفاف می باشد که از مواد طبیعی هیالورونیک اسید تهیه شده است و جهت برجسته سازی و بزرگ کردن اندازه لب ها با اثرات سریع و ماندگاری طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرد.

استایلج Stylage

ژل ایتالیایی استایلج یک ژل حرفه ای است که برای بخش های مختلف بدن ، فیلر های مخصوص دارد. این فیلر به عنوان یکی از بهترین فیلرهای لب که از هیالورونیک اسید ساخته شده است، شناخته می شود.

ژل پرفکتا دیپ Perfectha Deep

ژل فرانسویه پرفکتا یکی از ژل های معتبر و خوشنام در میان پزشکان ایرانی می باشد. فیلر لب پرفکتا با نام Deep از هیالورنیک اسید با مولکول درشت ساخته شده و فرم دهی بسیار مناسبی برای شما به همراه خواهد داشت.

آیدیا لیپس  Idea Lips

یکی از بهترین فیلرهای لب در دنیال فیلر لب آیدیا ایتالیا مدل لیپس می باشد. فیلر آیدیا ، علاوه بر محصول رجینال که یکی از بهترین فیلرهای زیر چشم به شمار می رود، فیلر لب آیدیا لیپس را برای حجم دهی لب طراحی و تولید نموده است.

بلوترو BELOTERO

این فیلر لب یکی از تازه ترین محصولات پر کننده می باشد که در حقیقت پر کننده هیالورونیک اسیدی بوده که به طور یکنواخت و طبیعی با لب ترکیب می شود.

پرلین PERLANE

این فیلر با دارا بودن غلظتی بیشتر از هیالورونیک اسید سبب به وجود آمدن اثرات طبیعی و ملایمی در بزرگ کردن و برجسته کردن لب ها می شود.

هیلافورم HYLAFORM

این فیلر بر پایه ماده ی طبیعی هیالورونیک اسید تهیه شده است و با اثرات موقتی و سریع یکی از فیلرهای مناسب جهت برجسته سازی و حجم دهی ملایم به لب ها است.

نورامیس دیپ Neuramis Deep

ژل نورامیس ساخت کشور کره جنوبی می باشد. هیالورنیک اسید نورامیس برای نواحی مختلف ، مانند زیر چشم، لب و صورت محصولات اختصاصی دارد. نورامیس دیپ ، یکی از بهترین فیلرهای لب با قیمت مناسب به شمار می رود.

رووفیل پلاس Revofil Plus

یکی دیگر از هیالورونیک اسیدهای ساخت کشور کره جنوبی ، محصول رووفیل می باشد. فیلر لب رووفیل برای افرادی که بدنبال ارزان ترین فیلر لب مطمئن در بازار هستند، بهترین گزینه به شمار می رود.

شما در یک زمان خاصی شروع به کسب و کار خود کرده و محصولاتتان را برای مشتریان عرضه نموده اید.

مقدمه

اما همیشه و به طور دائم بازار و شرایط اجتماعی در حال تغییر است. محصولات ، تکنولوژی مربوط به آنها ، رقبا و بسیاری از شرایط کسب در حال تغییر و تحول هستند. امروزه دیگر نمی توانید در یک مغازه بسیار کوچک با در و پنجره و طراحی های قدیمی و با ابزارآلات سنتی به ارائه خدمات به مشتریان خود بپردازید. به عنوان مثال ، به لیست خرید خود که قصد دارید برای منزل خرید کنید نگاهی بیندازید ، مسلماً با دیدن این اقلام مورد نیاز ، اولین جایی که به ذهنتان می رسد که سریع و راحت خریداری کنید و اکثر مایحتاج خود را از یک جا خریداری کنید به فکر رفتن به فروشگاه می افتید.

کمتر افرادی هستند که امروزه برای تهیه همین مایحتاج خود به بقالی های کوچک قدیمی بروند چرا که تنوع و تعداد محصول در این محلها کمتر است و افراد نمی توانند اکثر محصولات مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنند. بنابراین با این مثال ساده به خوبی به این نتیجه رسیدید که در این دوره و زمانه برای برای موفقیت در کسب و کار خود باید به صورت دائم در حال به روز شدن باشید.  برای به روز بودن دائمی نیاز به آینده پژوهی دارید که در ادامه به روشهای مختلف این نوع پژوهش اشاره می کنیم.

یک) تمرکز بر روندهای اساسی

برای اینکه بتوانید نیازها و تقاضاهای آینده مشتریان خود را به خوبی کشف کنید نیاز دارید بر روی روندهای اساسی تمرکز کنید. روندهای اساسی را با کلیدواژه های اصلی مربوط به آنها کشف کنید. اگر از قبل بتوانید روندهای اصلی بازار را پیگیری کنید و با کلیدواژه های اصلی آنها را مدام زیر نظر داشته باشید با تغییراتی که به یکباره ممکن است در بازار یا تقاضای مشتریان به وجود آید به هیچ عنوان غافلگیر نخواهید شد و آمادگی های لازم برای آن را خواهید داشت. همچنین می توانید ابزارها ، شرایط و بسیاری از موارد دیگر را تهیه کنید تا به موقع بتوانید به این شرایط پاسخ دهید. با این روش به خوبی می توانید بازار را توسعه دهید.

دو) مشخص بودن موضوع بحث در جلسات کاری

قبل از اینکه جلسات کاری و اداری بین مدیران بازاریابی و کارکنان با مدیران شرکتها برگزار شود سعی کنید موضوعات بحثتان را آماده و مشخص کنید. در بسیاری از مواقع ، از آنجایی که در اغلب اوقات ممکن است بین مدیران بازاریابی و مدیران شرکت تفاوتهای نگرش یا سلیقه وجود داشته باشد یا راه حلهایی که برای مسائل ارائه می دهند متفاوت و یا شاید متعارض باشد سعی کنید برای جلوگیری از بحثهای بیهوده و ایجاد درگیری های بیهوده و بدون نتیجه ، قبل از جلسات ، موضوعات مهم را مشخص کنید تا بحثهای آینده پژوهی را به خوبی پیش ببرید.

سه) تهیه بانک اطلاعات مشتریان

شرکتها و سازمانهایی که بانک اطلاعاتی از مشتریان خود دارند در واقع به یک منبع غنی و گنجی دسترسی دارند که به خوبی می توانند روندهای مربوط به فروش را پیش بینی کنند. به روز رسانی این اطلاعات به شما کمک می کند تا کشف کنید طی چندین سال گذشته ، مشتریان شما به چه شیوه ای عمل کرده اند و در چه زمینه هایی تغییرات سریع تر و بیش تر بوده است.

چهار) به کار بردن نظرات کارکنان

استفاده از نظرات کارکنان می تواند اطلاعات زیادی را برای شما مکشوف سازد. کارکنان شما از جمله افرادی هستند که ارتباط مستقیم و نزدیکی با مشتریانتان دارند ، جویا شدن تجربیات و نگرشهایی که آنها دارند به شما کمک می کند تا اطلاعات زیادی درباره روند کارها ، نحوه فعالیت کارکنان و همچنین مشتریان خود به دست آورید. سعی کنید فضا  و فرصتهایی را فراهم کنید که در آن کارکنان شما بتوانند به راحتی درباره تجارب و نگرشهایشان صحبت کنند.

پنج) به کار بردن نظرات مشتریان

در نهایت این مشتریان شما هستند که بخش اصلی در کسب و کار شما را تشکیل می دهند. این مشتریان هستند که تعیین می کنند تا چه اندازه در کسب و کار خود موفق بوده اید. داشتن اطلاعات دقیق و درست از مشتریان این امکان را می دهد که همواره در فعالیتهای خود پیش قدم و موفق باشید. مناسب ترین و بهترین راه برای کسب اطلاعات خود مشتریان هستند. سامانه ها یا کانال هایی را ایجاد کنید که مشتریان شما از آن طریق بتوانند نظرات خود را بیان کنند و شما را در جریان تغییرات و تحولات سلیقه و تقاضای خود و همچنین تغییر نیازمندیهاشان قرار دهند.

نظر شما

The post کشف نیازها و تغییر زائقه مشتریان از طریق آینده پژوهی appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

OPEC and its allies slashed almost one-fifth of their crude oil production in May, the first month of their landmark supply accord, according to the latest S&P Global Platts survey of the group's output. Prodded by the coronavirus pandemic and oil market meltdown to implement an...
Compressed natural gas consumption, which had declined 60% since March, is gradually picking up, head of CNG department at the state-run National Iranian Oil Products Distribution Company said. “CNG consumption had reached 24 million cubic meters per day in February. Lockdowns to control the...
Qatar’s minister of state for energy affairs shared his thoughts on some of the major oil producers’ market moves in recent months, shedding disapproval on the March decision by Saudi Arabia and Russia to launch into a price war, which sent oil prices into free fall. “I think it was a very big...
Oil climbed on Monday after major producers agreed to extend a deal on record output cuts to the end of July and as China’s crude imports hit an all-time high in May. Brent crude was up 89 cents, or 2.1%, at $43.19 per barrel, while US West Texas Intermediate crude rose 62 cents, or 1.6%, to $40...
Iraq wants OPEC+ to take into consideration the economic and living conditions of countries when assigning quotas in oil production cuts, the country's finance minister said, as OPEC's second-largest oil producer struggles to adhere to it production limits. "Iraq's decision to comply with OPEC+...

تاثیر تلویزیون و کامپیوتر بر هوش کودکان موضوع این مقاله آموزشی برای والدین مسئولیت پذیر است.

مقدمه

هر چند تلویزیون و کامپیوتر دنیای امروزی را تغییر داده است و می تواند جنبه های آموزنده بسیاری داشته باشد. حتی امروزه ، بسیاری از آموزشها هستند که از طریق تلویزیون و کامپیوتر انجام می شود. اما در کنار تمامی نکات و جنبه های مثبتی که می تواند داشته باشند یکی از مخرب ترین ابزارها برای رشد هوشی کودکان هستند. اولین مرحله از رشد هوشی انسان مدیون تحرکات و رفتارهای حرکتی است که انسان انجام می دهد.

پایه ای ترین و ابتدایی ترین آموزشهای انسان توسط تحرکات بدنی ، جا به جا شدن از یک مکان به مکان دیگر ، دستکاری اشیاء و لوازم مختلف و لمس محیط اطراف انجام می شود. کودکان بدون اینکه داده های شکل یافته ای در ذهنشان وجود داشته باشد به دنیا می آیند. آنها توانایی کلامی برای ارتباط برقرار کردن با دنیا ندارند و بنابراین ، دایره اطلاعاتی که دریافت و پردازش می کنند بسیار محدود است.

استعدادیابی کودکان

چرا کودکان تلویزیون و کامپیوتر را دوست دارند؟

کودکان تنها با لمس کردن و حرکات بدنی است که دنیا را می شناسند و داده های اولیه از دنیای اطرافشان در ذهن آنها شکل می گیرد. هر چه قدر سنین پائین تر ، کودکان تحرکات بیشتری داشته باشند از توانایی هوشی بیشتری نیز برخوردار می شوند. این در حالی است که تلویزیون و کامپیوتر عملاً با یکجانشین کردن کودکان میزان تحرکات آنها را به شدت کاهش می دهند و آنها دریافت کننده صرف از تلویزیون یا کامپیوتر هستند بدون اینکه در داده ها و اطلاعاتی که دریافت می کنند دستکاری کرده باشند.

شاید در برخی از موارد مانند تصاویر انیمیشنی یا سایر تصاویر ، رنگها ، دریافت کردن محرکهای تصویری مفید باشند ولی به شدت میزان تحرک کودکان را کاهش می دهند و این کم کم موجب افت توانایی های هوشی و ذهنی کودکان خواهد شد. امروزه بیشتر مادران به دلیل مشغله های کاری یا از روی نا آگاهی سعی می کنند کودک را سرگرم تلویزیون و کامپیوتر کنند و خودشان به کارهای خود مشغول باشند.

 آن چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که به هیچ عنوان نباید زمان سرگرمی کودکان با تلویزیون و کامپیوتر بیشتر از زمان آنها برای صرف بازیهای حرکتی و اکتشافی در محیط باشد. تصاویر تلویزیونی و کامپیوتری به دلیل ماهیت محرکهای آن که شامل حرکات سریع تصاویر و صحنه ها و عدم امکان دستکاری در این محرکهاست می تواند آسیب های زیادی را هم به چشم و هم به حافظه کودکان وارد کند. از آنجایی که ظرفیت حافظه کودکان محدود است و نیاز به تکرار زیاد یک محرک است تا در ذهن آنها تثبیت شود ، بنابراین ، تصاویر تلویزیونی که یکبار و آن هم با سرعت زیاد تکرار می شوند به هیچ عنوان نمی توانند برای کودکان مناسب باشند. نه تنها در سنین اولیه رشد بلکه در مراحل بعدی نیز تلویزیون و استفاده بیش از حد از آن می تواند روی حافظه ، استدلال و بسیاری از توانایی های اساسی در هوش و ذهن کودکان اثرات منفی داشته باشد.

بهترین بازی و سرگرمی برای کودکان ، بازی با سایر کودکان و درگیر شدن در ارتباط های گروهی و بازیهای دسته جمعی است. این دسته از بازیها نه تنها کودکان را اجتماعی و با مهارتهای ارتباطی خوبی تربیت می کنند بلکه کودکان از طریق دوستان و هم سن و سالهای خود می توانند چیزهای بیشتری را یاد بگیرند. از آنجایی که دانش کودکان در زمینه های مختلف اندک است ، درگیر استدلال شدن و استدلالهای غلط و گاهاً درستی که هم سن و سالهای آنها برای یک مسئله مطرح می کنند کم کم ذهن آنها را رشد داده و موجب تقویت هوش و توانایی های ذهنی آنها می شود.

تست هوش کودک

نتیجه گیری و راهکار برای والدین

بهترین ترفند هم برای سرگرمی و هم رشد ذهنی و هوشی کودکان این است که ساعتهای استراحت و غیر آموزشی به کودکان اجازه استفاده از تلویزیون داده شود و در سایر زمانها با یک برنامه ریزی درست به آموزشهای عملی و عینی و ملموس به کودکان پرداخته شود. داشتن این محدودیتها هم کودکان را با قوانین آشنا می کند و هم اینکه فرصتهای مناسب برای تحرک و بازیهای حرکتی خواهند داشت.


موضوع مرتبط :

بهترین و مفیدترین بازی های افزایش هوش

اهمیت سالهای اولیه زندگی در رشد هوش کودکان

تکنیک های افزایش و تقویت هوش هیجانی

 

نوشته آثار مخرب تلویزیون و کامپیوتر بر هوش کودکان را جدی بگیریم ! اولین بار در مرکز هوش کودک نیک. پدیدار شد.

کارکنان بخش فروش از آن دسته از افرادی هستند که نقش مهمی در کسب و کار شما بازی می کنند.

هر چه قدر کارکنان بخش فروش شما بتوانند ارتباط بهتری با مشتریان داشته باشند یا مهارتهای بهتری در فروش داشته باشند شما در فروش محصولات خود موفق تر خواهید بود. در این مقاله در نظر داریم با گفتن نکاتی مهم و ضروری برای مدیریت کردن ارتباط با کارکنان بخش فروش بتوانیم شما را برای تقویت بخش فروشتان کمک کنیم.

یک) اجبار فروش را بردارید

برخی از مدیران تصور می کنند با اجبار کردن کارکنان بخش فروش برای بالا بردن فروششان می توانند میزان فروش خود را افزایش داده یا عملکرد این بخش را بهبود بخشند. یا اینکه تصور می کنند با رفتارهای قهری و اجباری می توانند کارکنان را مجبور کنند تا هر آنچه که آنها تمایل دارند انجام دهند. بهتر است این واقعیت را بدانیم که هرگز نمی توان با این رفتارها بخش فروش خود را تقویت کرد. بر اساس تجربه مشاور بازاریابی ، چرا که کارکنان بخش فروش خود را تبدیل به افرادی که توانایی خاصی ندارند یا جرأت ابتکار در کارشان ندارند تبدیل می کنید.

همچنین قوانین سخت و سخت گیری های زیاد موجب می شود که آنها توانایی خلاق خود را از دست بدهند و نتوانند برای بهتر شدن فعالیتشان ایده های جدید خلق کنند. به همین دلیل بهتر است اجبار برای فروش را از روی کارکنان بخش فروش خود بردارید و به جای آن سعی کنید مالکیت بخش فروش را به خودشان بدهید. یعنی آنها در طراحی راهبردها و تکنیکهایی که برای فروش لازم است به کار ببرند کاملاً آزاد باشند تا بتوانند با فکری بازتر و بهتر به خلق روشهای جدید بپردازند.

همچنین این کار موجب می شود حس مالکیت آنها قدرت بگیرد و همان حسی را داشته باشند که گویا برای خودشان در حال انجام فعالیت هستند. از طرفی ، لازم نیست مدیریت تمامی بخشها را خودتان انجام دهید با این کار نه تنها فشار کاری بخشهای مختلف را برای خودتان سبک تر می کنید بلکه می توانید با سپردن مدیریت هر بخش به کارکنان همان بخش ، بازدهی بهتری را شاهد باشید چرا که یک یا چند نفر به تنهایی نمی توانند هم از بخشهای مختلف یک سازمان یا شرکت اطلاعات جمع آوری کنند و هم اینکه برای آن برنامه ریزی کنند ؛ زیرا برای برنامه ریزی بهتر شما به اطلاعات ریز ، دقیق و اطلاعاتی که از طریق ارتباط با مشتریان به دست آورده اید نیاز دارید که کارکنان این بخش تمامی این اطلاعات را دارند و بهتر از شما می توانند برنامه ریزی کنند.

دو) حفظ ارتباط نزدیک با کارکنان

درست است که در بخش بالا گفته شد که مالکیت و مسئولیت برنامه ریزی در هر بخش را به کارکنان آن بخش بسپارید ولی ارتباط نزدیک با کارکنان و مدیران هر بخش می تواند علاوه بر اینکه جایگاه شما را حفظ کند بلکه در جریان تغییرات و برنامه ریزیهای هر بخش به موقع و به درستی قرار بگیرید.

سه) جلب رضایت کارکنان

کارکنان شما بخش بنیادی و اصلی فعالیت شما هستند ، شرکت و فعالیت شما بدون حضور آنها نمی تواند پابرجا بماند. همچنین کارکنان شما نیاز به انگیزه دارند تا بتوانند با تمامی قوای خود برای شما کار کنند. بر اساس آموزش بازاریابی ، بهتر است همواره به فکر جلب رضایت کارکنان خود باشید. می توانید تسهیلات و امکانات خاصی که مورد نیاز دارند برایشان فراهم کنید. همچنین کارهایی که برایشان در حال انجام دادن هستید یا قصد انجام دادنشان را دارید برایشان بازگو کنید تا امید و انگیزه آنها را افزایش دهید.

چهار) اشتراک اطلاعات با کارکنان

کارکنان شما نیاز دارند بدانند در مجموعه شما چه اتفاقی می افتد و چه برنامه ریزیهایی در حال انجام است. دانستن این برنامه ها و اطلاعات لازم به آنها کمک می کند بدانند که آیا فعالیتهایشان در حال حرکت به سوی این اهداف هست و اگر این چنین نیست بتوانند به موقع و سریع آن را اصلاح کنند.

با عملی کردن پیشنهادهای بالا می توانید ارتباط خود با کارکنان بخش فروش را بهبود بخشید و در نتیه میزان فروشتان را افزایش دهید.