آخرین اخبار از طراحی

بازاریابی فرآیندی است که داشتن اطلاعات و داده های درست ، شما را در مسیر مناسبی قرار می دهد.

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که اطلاعات و داده ها اولین و مهمترین ابزار شما برای موفقیت هستند. تصور کنید شما برای کسب وکاری برنامه ریزی می کنید و قصد راه اندازی آن را دارید ولی اطلاعات چندانی درباره آن ندارید. آیا در این شرایط امکان دارد که شما در کسب و کار خود موفق باشید ؟ آیا این امکان وجود دارد که بتوانید یک برنامه ریزی صحیح و دقیق داشته باشید ؟ آیا می توانید مخاطبان و مشتریان اصلی خود را بشناسید ؟ آیا می توانید رفتارهای مصرف کنندگان یا مشتریان خود را بشناسید ؟

پاسخ همه این سوالها خیر است. برای اینکه در این بخشها بتوانید به درستی تصمیم گیری و اقدام کنید به اطلاعات و داده های موثق و قابل اعتمادی نیاز دارید. علاوه بر این از نظر  مشاوره بازاریابی ، حال که متوجه شدیم داشتن اطلاعات و داده های درست و دقیق تا چه اندازه برای بازاریابی ضروری است باید به این فکر کنیم که از چه طریقی می توانیم این داده های دقیق و قابل اعتماد را به دست آوریم. در این مقاله به روشها و تکنیکهایی که می توانید این اطلاعات را به دست آورید می پردازیم.

یک) اطلاعات دست اول پیدا کنید

معمولاً اینترنت را افراد به عنوان منبع اصلی جمع آوری اطلاعات می دانند و به محض مواجه شدن با موقعیتهای مختلف یا برخورد با سوالاتی ، سریعاً به سراغ اینترنت رفته و سعی می کنند اطلاعات مورد نیاز خود را از آنجا کسب کنند. با اینکه این یک واقعیت اجتناب ناپذیر است که گوگل یکی از منابع اطلاعاتی گسترده در دنیای امروزی است اما آیا می توان به این اطلاعات به طور کامل اکتفا کرد و خود را بی نیاز از کسب اطلاعات دست اول بدانیم ؟ قطعاً خیر.

برای اینکه هر شرایطی با شرایط دیگر متفاوت است و برای مدیریت بهتر کسب و کار باید اطلاعاتی که مختص کسب و کار خودمان است به اطلاعات و داده های دست اول نیاز داریم. یعنی اطلاعاتی که مختص شرایط و موقعیت خودمان ، کسب و کار و مشتریانمان باشد نیاز داریم. برای به دست آوردن این اطلاعات دست اول ، اطلاعات و گزارش های فروش شما بهترین منبع اطلاعات دست اول هستند. شما از طریق این گزارش می توانید تاریخ فروش ، تعداد کالاهای فروخته شده ، نوع کالاهایی که کمترین یا بیشترین فروش را داشتند ، مشتریانی که بیشترین محصول را خریداری کرده اند به اطلاعاتی که مربوط به کسب و کار خودتان است دست پیدا کنید.

دو) هوشیاری نسبت به اطلاعات غلط

رسانه های اجتماعی به عنوان یکی از منابع کسب اطلاعات تبدیل شده اند. فرض کنید اطلاعات زیادی هم از این شبکه ها می توانید به دست آورید ؛ اما تا چه اندازه می توانیم به اطلاعات این شبکه ها اکتفا کنیم ؟ قطعاً دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی به همان اندازه که می توانند به ارتباطات کمک کنند و اطلاعاتی را به ما بدهند ولی به همان اندازه نیز نمی توان به اطلاعات آنها اکتفا کرد چرا که ممکن است افراد زیادی با حسابهای کاربری جعلی در این شبکه ها باشند یا اینکه اطلاعاتی که منتشر می کنند اطلاعات درست و دقیقی نباشد.

سه) استفاده از داده های گوگل آنالتیک Google Analytics ( مشاوره بازاریابی اینترنتی )

می توانید از گوگل آنالتیک برای کسب اطلاعاتی نه فقط مربوط به مشتریان خود بلکه تمامی افرادی که در وب سایت طراحی شده شما یا سایتهای دیگر به دنبال جستجوی محصول شما هستند به دست آورید. این اطلاعات به شما کمک می کند یک داده مناسب و قابل اعتماد از میزان تقاضا یا سلیقه مشتریان خود به دست آورید.

جهت بررسی تحقیقات بازار به این صفحه مراجعه نمایید.

نظر شما

The post تکنیکهای یافتن منبع اطلاعاتی مناسب در بازاریابی appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

 برندسازی از اصول اولیه بازاریابی است.

ساختن یک برند یا نام تجاری در ذهن مشتریان یکی از هدفهای اصلی هر کسب و کاری است که تلاش می کنند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. به ویژه با افزایش رقابت ها و ابزارهای مختلف تبلیغاتی و برندسازی که امروزه گسترش پیدا کرده است برندسازی از واجبات یک کسب و کار محسوب می شود. برای برندسازی باید از حوزه های مختلف وارد عمل شد. به عنوان مثال در یک برندسازی شما با بخشهای اصلی که باید در برندسازی مورد توجه قرار بگیرند سر و کار دارید. دانستن این بخشها و راهبردهای هر کدام برای برندسازی کردن از جمله اقدامات مهم و ضروری محسوب می شود.

یک) معرفی نام تجاری

قبل از هر چیزی شما باید به فکر معرفی کردن نام تجاری خود باشید. می توانید از امکانات تبلیغاتی به ویژه از طریق رسانه های پر مخاطب به معرفی برند خود بپردازید. مهمترین موضوع در این مرحله این است که نام تجاری شما در ذهن مخاطبان نقش ببندد. برای معرفی کردن خود بهترین کار این است که مکانها و بخشهای مختلف محل کار خود را به مخاطبان نشان دهید. می توانید در تبلیغاتی که برای برندسازی انجام می دهید به معرفی و نشان دادن تصاویر یا فیلم های بخشهای مختلف محل فعالیت خود را به مخاطبان نشان دهید. بهتر است تجهیزات پیشرفته و کارکنان آراسته خود را در این فیلم ها نشان دهید تا اعتماد مشتریان و مخاطبان افزایش پیدا کند.

دو) انتخاب سمبل مناسب

بیشتر فرآیند برندسازی مربوط به نحوه خدمات و فعالیتهایی است که با رقیبان خود وجه تمایز دارید. در واقع مزیتهای رقابتی شما به عنوان اهرم اصلی در برندسازی هستند. اما نمی توانیم منکر تأثیر نمادها و سمبل ها در برندسازی باشیم. در کنار افزایش و بهبود مزیتهای رقباتی خود باید به جا انداختن تصویر و نماد برند خود در ذهن مشتریان نیز توجه داشته باشید. هدف از این کار برقرار کردن ارتباط بین نام شرکت و با سمبل یا نماد مربوط به آن است. در این مرحله باید در انتخاب نماد خود دقت و حساسیت کافی را داشته باشید. اگر نماد اشتباهی را برای برند خود انتخاب کنید که به لحاظ اجتماعی و فرهنگی یا معرفی نماد ، توانایی برقراری ارتباط با مخاطبان را نداشته باشد یا مشکلاتی را ایجاد کند ، تمامی زحمات شما به هدر خواهد رفت.

 سه) کیفیت ارائه خدمات

شرکتهای خدماتی معمولاً جزء شرکتهایی هستند که نحوه ارائه خدمات آنها می تواند اهرم اصلی رقابتشان باشد. به عنوان مثال ، بیمه ها از جمله شرکتهای خدماتی هستند که افراد تا نیاز پیدا نکنند به سراغ آن نمی روند. حتی در برخی از اوقات از اینکه پول خود را صرف خرید این بیمه ها می کنند حس خوشایند یا اطمینان خاطر ندارند.بنابراین ، این دسته از شرکتها باید با خلاقیت و انتخاب درست هدف خود و خدمات فوق العاده و مناسبی که به مخاطبان ارائه می دهند مسیر برندسازی خود را هموارتر کنند. از جمله اقدماتی که برندسازی همین شرکتهای بیمه ای که برای مثال استفاده شد می تواند سرعت و زمان رسیدگی به پرونده ها باشد. هر چیزی که رقیبهای شما در آن ضعیف تر عمل می کنند می تواند به عنوان وجه تمایز و مزیت رقابتی شما محسوب شود.

چهار) محسوس سازی خدمات

یکی از مشکلات عمده ای که برندهای خدماتی دارند این است که عدم محسوس بودن محصول آنها موجب می شود مخاطبان و مشتریان نتوانند با آن ارتباط برقرار کنند یا به صورت عینی شاهد مزیتهای استفاده از آن باشند. در حالی که برای برندسازی یک نماد ، لازم است مشتراین از اهمیت و مزیتهای یک نماد آگاهی داشته باشند. برای این منظور شما می توانید افرادی که از خدمات شما استفاده کرده اند و راضی هستند را به مخاطبان نشان دهید تا خدمات خود را به شکل محسوس تر به مخاطبان نشان داده باشید.

نظر شما

هم اکنون در سراسر دنیا مسئله محیط زیست به یکی از مسائل اجتماعی مهم تبدیل شده است که کشورهای مختلف با این مسئله درگیر هستند.

از این رو تحقیقات و بررسی های زیادی در این حوزه در حال انجام شدن است. نتیجه تحقیقات و مطالعات مختلف نشان داده است که تنها یک چیز می تواند کره زمین و محیط زیست را از تخریب و نابودی نجات دهد و آن هم تغییر عملکرد انسانهاست که به شدت به نوع نگرش آنها نسبت به محیط زیست وابسته است. به همین دلیل ، یکی از مواردی که به وفور درباره آن تحقیق و بررسی می شود ، نگرش افراد نسبت به محیط زیست است. می توانیم نگرش افراد را مجموعه ای از عواطف و احساسات مثبت و منفی در مورد خصوصیات محیط فیزیکی یا مسائل مربوط به آن تعریف کنیم. یکی از موارد مهمی که رفتار افراد در برابر محیط زیست را تعیین می کند ؛ یعنی تعیین می کند که افراد رفتارهای محافظتی یا تخریبی در برابر محیط زیست داشته باشند ، نوع نگرش آنها به مسئله محیط زیست است.

مطالعات نشان می دهد هر چه قدر میزان اطلاعات و دانش افراد در خصوص محیط زیست بیشتر باشد ، نگرشهای مثبت تر و در نتیجه رفتارهای محافظتی تری نسبت به محیط زیست دارند. به همین دلیل ، افزایش دانش و اطلاعات افراد از محیط زیست به یکی از موضوعات مهم تبدیل شده است که همه کشورها سعی می کنند با افزایش دانش افراد ، نگرش آنها را نسبت به محیط زیست به شکل مثبتی تغییر دهند. منظور از آگاهی محیط زیستی به این معنی است که اطلاعات افراد در خصوص مسائل محیط زیستی و عواملی که می توانند آن را تحت تأثیر قرار دهند افزایش پیدا کند.  افراد در جوامع مختلف با توجه به شرایط گوناگونی که دارند رفتارهای متفاوتی با محیط زیست دارند.

این رفتارها ممکن است منفی و بر علیه محیط زیست بوده یا اینکه مثتب و به نفع محیط زیست باشد. انسانها مشغول فعالیتها و اقدامات مختلفی هستند که برخی از آنها یا اکثرشان می تواند محیط زیست را به شدت در معرض خطر قرار دهد ؛ اما تعداد افرادی که از این آسیب وحشتناک به محیط زیست آگاه هستند بسیار کم است. همین اقدامات ، از جمله مهم ترین عوامل آسیب و خسارت به محیط زیست هستند. تا زمانی که نتوانیم آگاهی افراد از محیط زیست را افزایش دهیم نمی توانیم مدعی نجات محیط زیست باشیم. آموزشی که در این زمینه باید ارائه شود باید شامل ویژگیهای زیر باشد:

یک) هدفمند باشد

آموزش باید هدفمند بوده و قصد افزایش دانش و بهبود رفتارهای افراد را داشته باشد. اگر آموزش ها به گونه ای باشد که نتواند دانش افراد در خصوص محیط زیست را افزایش دهد و یا به گونه ای باشد که نتواند رفتار افراد را بهبود بخشد نمی تواند مفید باشد.

دو) هماهنگ باشد

آموزش هایی که برای افزایش دانش افراد طراحی و ارائه می شود باید با سایر آموزشها هماهنگ باشد. یکی از آسیب شناسی های بخش آموزشی در ایران این است که بخشهای مختلف و آموزشهای مختلف با یکدیگر هماهنگ نیستند. از طرفی اگر این هماهنگی در آموزش هم وجود داشته باشد ولی غالباً شاهد این هستیم که آموزشها با آن چیزی که عملاً در کشور اتفاق می افتد هماهنگی ندارد. یعنی در آموزشها مسائلی مطرح می شود یا راهکارهایی آموزش داده می شود که به صورت عملی اصلاً قابل استفاده نمی باشد.

سه) آموزش در فضای آزاد

تحقیقات نشان داده است زمانی که آموزش حفاظت از محیط زیست و افزایش دانش افراد زمانی که در فضاهای باز برگزار می شود تأثیر بسیار بیشتری بر رفتار افراد خواهد گذاشت. بنابراین ، پیشنهاد می شود موقعیتی فراهم شود که این دسته از آموزشها در فضاهای باز و در ارتباط نزدیک با محیط زیست برگزار شود.

Energy companies on Friday evacuated 10% of production platforms and shut nearly 30% of offshore oil output, pushing gasoline prices higher, as Tropical Storm Cristobal entered the US Gulf of Mexico. Cristobal on Friday was located 860 km south of the mouth of the Mississippi River and moving...
OPEC+ is set to extend production cuts to prop up the oil market after a breakthrough in high-stakes negotiations, and the organization could meet as soon as this weekend to sign off on the deal. After almost a week of wrangling, OPEC+ leaders Russia and Saudi Arabia clinched a tentative deal...
Oil prices moved higher on Friday as traders await cues from a meeting that could take place as soon as this weekend where major oil producers will discuss whether to extend record production cuts. Brent crude futures were up 27 cents, or 0.7%, at $40.26 a barrel, while WTI crude futures rose 17...

در بخش دوم از بحث طراحی وب سایت شخصی قصد داریم به انواع وب سایتهای شخصی با موضوعات مختلف و نحوه طراحی هر کدام از آنها بپردازیم.

تکنیکها و بخشهای اصلی در طراحی وب سایت شخصی (قسمت اول)

همانطور که می دانیم موضوعات و زمینه های فعالیت افراد با یکدیگر متفاوت است. اینگونه نیست که شما با دانستن اصول اولیه برای طراحی وب سایت شخصی بتوانید برای هر موضوع یا کسب و کاری یک وب سایت شخصی مناسب طراحی کنید. بسیار مهم است که بدانید برای هر موضوعی چه نوع طراحی باید داشته باشید. به طور کلی ، به چند شغل و زمینه فعالیت در ادامه اشاره می کنیم و اصول کلی طراحی وب سایت شخصی را برای هر کدام از آنها مطرح می کنیم.

یک) طراحی وب سایت شخصی با موضوع پزشکی و درمانی

معمولاً اکثر پزشکان و متخصصان حوزه درمان سعی می کنند یک وب سایت شخصی طراحی کنند و در آن به معرفی تخصص و نوع خدماتی که ارائه می دهند بپردازند. در این وب سایتها باید تخصص پزشک مورد نظر ، مدارک تحصیلی و محل تحصیل ، آدرس تماس ، صحبت ها و نظرات بیماران و مراجعان ، نمایش مقالات تخصصی ، آپلود عکسها و فیلمهای مرتبط با خدمات تخصصی ، امکان نوبت دهی به صورت اینترنتی از جمله بخشهای مهم در این وب سایتها باشد. طراحی کردن این بخشها علاوه بر اینکه می تواند شما را به خوبی به مخاطبانتان معرفی کند بلکه امکان دسترسی و ارتباط آنها با شما را نیز تسهیل می کند.

دو) وب سایتهایی با موضوع فروش فایلهای آموزشی

از این دست وب سایتها زیاد دیده ایم. معمولاً این وب سایتها را افراد برای آموزش دادن موضوعات تخصصی خود طراحی می کنند. آنها محتواهای آموزشی را طراحی کرده و در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند. بخشی از این آموزشها به صورت همگانی و رایگان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد ولی بخش دیگری از آن که تخصصی تر است فه فروش می رسد. به همین دلیل می توانیم این وب سایتهای شخصی را یکی از سودآورترین وب سایتهای شخصی بدانیم.

هر چقدر خودتان و تخصصتان را در این وب سایتها بهتر معرفی کرده باشید و راههای ارتباطی را با مخاطبان خود گسترش دهید و محتواهای آموزشی را برای نسخه های مختلف طراحی کرده باشید می توانید یک وب سایت شخصی موفق داشته باشید. محتواهای آموزشی شما می تواند در قالبهای مختلف نوشتاری ، فیلم و عکس باشد که تا حد امکان باید سعی کنید با بهترین کیفیت تهیه شده باشند.

سه) طراحی وب سایت برای موضوعات مهندسی

مهندسانی که به فکر طراحی وب سایتهای شخصی هستند باید ابتدا به معرفی خود و تخصصشان بپردازند و تجارب و مدارکی که در زمینه های مختلف کسب کرده اند را در میان رزومه خود در وب سایت بنویسند. همچنین پروژه هایی که به اتمام رسیده است یا در حال انجام است بهتر است معرفی شده و عکسهای مناسبی از آنها تهیه شود تا مخاطبان بتوانند اطلاعات مناسبی از آن به دست آورند. در این گونه وب سایتها به روز بودن بسیار مهم است. چرا که در وب سایتهای مهندسی انتظار می رود طراحی وب سایتها بسیار حرفه ای تر و به روزتر باشد. پس در طراحی این وب سایتها نهایت تلاش خود را انجام دهید.

چهار) طراحی وب سایت برای موضوعات هنری

طراحی وب سایت برای هنرمندان بسیار امری ضروری است چرا که هنرمندان نیاز به معرفی خود و آثارشان دارند تا بتوانند آثار خود را به فروش برسانند. در این وب سایتها علاوه بر اینکه باید هنرمندان به معرفی خود و اطلاعات تماس خود بپردازند. بلکه باید کارهای خود را به نمایش بگذارند و با مخاطبان خود و نظراتی که در خصوص کارهایشان دارند را مطرح کنند. در این وب سایتها باید هنرمندان فایلهای آموزشی یا کلاسهایی که برگزار می کنند را نیز به اطلاع دیگران برسانند.

جهت مشاهده نمونه طراحی سایت و بهینه سازی در گوگل به این صفحه مراجعه نمایید.


 

ذات فروشندگی در بیمه با فروشندگی در سایر کالاها و خدمات متفاوت است.

به همین دلیل می توانیم کار فروشندگی بیمه را یکی از سخت ترین و در عین حال خارق العاده ترین کارهای دنیا بدانیم. برخی از کالاها یا خدمات را باید در یک مکان یا زمان خاصی به مشتریان خود عرضه کنید ولی می توانید برای فروش بیمه در هر مکان و زمانی اقدام به فروش کنید. اتفاقاً فروشنده ای در این کار موفق است که در تمامی مکانها و زمانها به دنبال یافتن مشتری و معرفی خدمات بیمه برای آنها باشد. همچنین مهم نیست شما از چه کانال یا با چه سر و وضعی به فروش بیمه مشغول هستید بلکه هم با لباس رسمی ، هم راحت و هم ورزشی شما می توانید این کار را انجام دهید.

علاوه بر این از نظر  مشاوره بازاریابی ، اصلا مهم نیست در چه مراسم یا گردهمایی این خدمات را به دیگران معرفی می کنید. می توانید در یک مراسم جشن تا یک مراسم ختم این کار را انجام دهید. زیرا بیان و اعلام اهمیت و ضرورت داشتن بیمه به زمانها و مکانهای خاصی نیاز ندارید و تبلیغ یا فروش شما در شرایط و موقعیتهای مختلف به معنی انجام یک کار غیر مرتبط یا بی معنی نیست. حال که به طور کلی به این موضوع پرداختیم که می توانید در هر زمان و مکانی به فروش بیمه مشغول باشید به چند نمونه از این شرایط اشاره می کنیم  که دانستن و شناختن این شرایط به شما کمک می کند تا بتوانید از فرصتهای به وجود آمده بهتر استفاده کنید.

یک) فروش در گذرگاه ها

بازاریابی برای بیمه عمر جزء بازاریابی هایی است که شما در گذرگاه ها نیز می توانید به راحتی به آن بپردازید. منظور از گذرگاه می تواند هر محل عبوری مانند خیابان ، ایستگاه های مترو ، اتوبوس  و هر جایی باشد. هیچ محصولی را نمی توانید به این راحتی به فروش برسانید و در عین حال در این مکانها مشتریان خود را قانع کنید که به چنین خدماتی نیاز دارند. حتی می توانید این کار را در مسیر رفت و آمد خود به محل کار تا منزل یا در خلال کارهای خود نیز انجام دهید و هیچ نیازی ندارد که حتماً به دنبال زمان یا مکان مناسبی برای آن بگردید و یک زمان جداگانه برای آن در نظر بگیرید.

دو) مکانهای تفریحی و ورزشی

یکی از مکانهایی که برای بازاریابی خدمات بیمه مناسب است محلهای تفریحی و ورزشی است. افراد پس از یک روز یا یک هفته کاری برای استراحت کردن به این مکانها آمده اند و سعی می کنند ساعتی را در آرامش و راحتی به سر ببرند. در این محل چون افراد از دغدغه هایشان به دور هستند و همچنین مغز انسان به دنبال این است که این زمانها و این حسها را برای خود با دوام تر سازد اگر شما حرف از امنیت و بیمه بزنید احتمال قانع شدن افراد افزایش می یابد.

چرا که آنها به دنبال افزایش و بهبود سطح آرامش و رفاه خود هستند. می توانید زمانهایی که به استراحت مشغول هستید و به این فضاها سری می زنید به خوبی به بازاریابی برای خدمات بیمه خود بپردازید و شاهد باشید که افراد چه اندازه از این پیشنهاد استقبال می کنند.

سه) سفرهای هوایی

سفرهای هوایی نیز یکی از محل هایی است که فروش بیمه می تواند بسیار کارساز باشد. چرا که در این موقعیتها افراد بیشتر از مواقع دیگر خود را در معرض خطر می بینند و احساس می کنند بیمه می تواند ریسک سفر کردن آنها را کاهش دهد.

چهار) تلویزیون و رادیو

از تلویزیون و رادیو نیز می توانید برای بازاریابی و تبلیغات خدمات بیمه استفاده کنید. مخاطبان این رسانه ها به ویژه تلویزیون هنوز هم بسیار زیاد هستند و می توانید با تهیه یک محتوای خوب شامل فیلم به تبلیغ و بازاریابی برای خدمات بیمه بپردازید. معمولاً میزان قانع شدن مردم زمانی که یک تبلیغی را از یک رسانه سراسری می شنوند بسیار بیشتر است.


موضوع مرتبط :

روشهای افزایش فروش خدمات بیمه

مراحل بازاریابی و فروش بیمه عمر در ۲۰ گام اجرایی

بازاریابی بیمه چه روش هایی دارد؟

نظر شما

The post مزیتهای فروش بیمه نسبت به سایر محصولات و خدمات appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

بوتاکس دیستون به عنوان دومین برند بوتاکس ایرانی ، بعد از مصپورت که توسط شرکت رویین دارو تولید شده بود، به بازار عرضه شده است.

بوتاکس دیستون در کارخانه داروسازی شرکت ایمن واکسن در شهر کرج تولید می شود. بوتاکس دیستون مانند دیسپورت در دو حجم ۵۰۰ و ۳۰۰ واحدی تولید و عرضه می شود. بوتاکس دیستون کلیه استانداردهای ملی و بین المللی دارویی را اخذ نموده است. شرکت نیکمد نماینده توزیع بوتاکس دیستون می باشد. اگر به دنبال مرکز فروش دیستون هستید، می توانید با کارشناس فروش دیستون در شرکت نیکمد تماس بگیرید.

جهت مشاوره خرید دیستون با ما تماس بگیرید. ۰۲۱۲۲۶۱۸۷۲۹

بوتاکس دیستون ۵۰۰ واحدی Botox Dyston500

بوتولینوم توکسین نوع A

پودر لئوفیلیزه تزریقی است.

در هر جعبه دیستون : ویال دیستون ۵۰۰ + حلال سدیم کلراید ۰٫۹% به همراه بروشور

شرایط نگهداری : ۲ تا ۸ درجه سانتیگراد

 

بوتاکس دیستون ۳۰۰ واحدی Botox Dyston300 

بوتولینوم توکسین نوع A

پودر لئوفیلیزه تزریقی است.

در هر جعبه دیستون : ویال دیستون ۳۰۰ + حلال سدیم کلراید ۰٫۹% به همراه بروشور

شرایط نگهداری : ۲ تا ۸ درجه سانتیگراد

 


سایر بوتاکس هایی که توسط شرکت نیکمد عرضه می شود:

مصپورت | کنیتوکس  |  دیسپورت

ژل نیوویا Neauvia ایتالیا ، به عنوان یکی از ژل های فیلر ایتالیایی شرکت نیوویا بوده که دارای لیبل وزارت بهداشت می باشد.

فروش ژل نئوویا 

ژل نئوویا اینتتس Neauvia Intense

این محصول حاوی بالاترین غلظت موجود اسید هیالورونیک – ۲۸ میلی گرم در میلی لیتر است. مانند همه پرکننده های Neauvia ، از خالص ترین منبع اسید هیالورونیک (Bacillus subtilis) ساخته شده است و برای بدست آوردن یک ماتریس سه بعدی هیدروژل با پلیمر PEG ارتباط دارد. علاوه بر اسید هیالورونیک ، حاوی اسیدهای آمینه – گلیسین و L-Proline – است که ترکیبات اصلی کلاژن هستند.

Intense جلوه فوق العاده ای را به بالابر می بخشد. با تشکر از خواص رئولوژیکی منحصر به فرد ، Intense بسیار متناسب با بافت است ، که به دستیابی به نتایج مطلوب کمک می کند. مناسب است به خصوص برای پر کردن عمیق افسردگی پوست (شامل چین و چروک های عمیق و چین های بینی) ، گونه ها ، مدل سازی چانه و بینی و کانتورینگ صورت ، در پوست های معتدل و پیر.

حجم ژل نئوویا اینتنس ، ۱ میلی لیتر می باشد.

ژل نئوویا اینتنس لیپس Neauvia Organic Intense Lips 

ژل نئوویا لیپس حاوی ۲۴ میلی گرم در میلی لیتر HA برای ارائه نتایج بهینه در ناحیه ظریف لب است. برای تقویت ، کانتورینگ و احیای لب مناسب است. کاربران لبهای Intense به لطف استفاده از ایمن ترین مواد در فرآیند تولید (BSHA ، PEG) با ارائه خواص فوق العاده هیدروژل می توانند از بالاترین کیفیت آن اطمینان داشته باشند.

علاوه بر اسید هیالورونیک ، حاوی اسیدهای آمینه – گلیسین و L-Proline – است که ترکیبات اصلی کلاژن هستند. این آماده سازی ظریف خاصیت ارتجاعی خاصی به زنجیره های پلیمری می دهد و به آن اجازه می دهد تا بر استرس مکانیکی لب ها غلبه کند. این پیشرفت به درک طبیعی لمس می داد.

حجم ژل نئوویا لیپس ، ۱ میلی لیتر می باشد.

ژل نئوویا ایستیمولیت Neauvia Organic Stimulate 

این ژل نئوویا محصولی بی نظیر است ، تنها کالایی که نه تنها اثر پر کننده عالی بلکه تحریک زیستی طولانی مدت را ارائه می دهد. ۲۶ میلی گرم در میلی لیتر HA با ۱٪ هیدروکسی آپاتیت کلسیم تکمیل می شود – یک ماده معدنی که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و قادر به تولید کلاژن است. هر وقت بیمار از کمبود حجم و تراکم رنج می برد ، تحریک یک انتخاب مناسب است.

این محصول بلافاصله تمام نقایص بافت را پر می کند و شکل و حجم مورد نظر را به تدریج بهبود می بخشد و کیفیت پوست را بهبود می بخشد. فرآیند نئوکلاژنز امکان اصلاح طولانی تر را می دهد. تحریک از اسید هیالورونیک حاصل از Bacillus subtilis ساخته شده است و توسط پلیمر PEG ارتباط متقابل دارد. علاوه بر اسید هیالورونیک ، حاوی اسیدهای آمینه – گلیسین و L-Proline – است که ترکیبات اصلی کلاژن هستند. هیدروکسی آپاتیت کلسیم مورد استفاده در پرکننده های نواو دارای اندازه ذرات کوچک (۸-۱۲ میکرون) است و به خوبی در خوشه هیدروژل پخش می شود. این اطمینان از پایداری ذراتی که امکان مهاجرت ندارند.

ژل نئوویا اینتنس رئولوژی Neauvia Organic Intense Rheology

رئولوژی برای اصلاح اولین علائم پیری اختصاص داده شده است: خطوط ریز و چین و چروک های سطحی به ویژه در پوست جوان. همچنین برای تصحیح بارکد لب ، تصحیح لب های سبک و جوان سازی دست ها نیز مناسب است. این ماده حاوی ۲۲ میلی گرم در میلی لیتر اسید هیالورونیک است که از باسیلوس سابتیلیس به دست می آید و با پلیمر PEG ارتباط متقابل دارد. علاوه بر اسید هیالورونیک ، حاوی اسیدهای آمینه – گلیسین و L-Proline – است که ترکیبات اصلی کلاژن هستند.