آخرین اخبار از طراحی

چینی ها با استفاده از استراتژیهای بازاریابی که متناسب با هر بازاری است توانسته اند در صدر تولید کننده های جهان باشند.

امروزه وارد هر بازاری که شوید امکان ندارد ردپای پر رنگ چینی ها را در آن نبینید. چین توانسته است با شناخت دقیقی که از بازارهای مختلف جهان به دست آورده اکثر افراد دنیا را تبدیل به مصرف کننده های محصولات خود کند. از صنایع کوچک تا صنایع بزرگی چون صنعت خودروسازی را به دست بگیرد و حرفی برای گفتن داشته باشد. در این مقاله سعی داریم به استراتژیهایی که چینی ها در صنعت خودروسازی استفاده می کنند بپردازیم تا به راز موفقیت آنها پی ببریم.

اگر اخیراً به سراغ بازار خودرو رفته باشید خواهید دید که خودروهای چینی از جمله خودروهای خارجی هستند که امروزه در بازار خرید و فروش می شوند. تعداد خودروهای اروپایی، آمریکایی، کره ای و ژاپنی در بازار بسیار کمتر از خودروهای چینی است. البته ناگفته نماند که مردم نیز رغبت بیشتری به خودروهای چینی پیدا کرده اند. چه عواملی موجب شده است که خودروهای چینی بتوانند با رقیبهای بزرگ اروپایی و آمریکایی رقابت کنند و از آنها پیشی بگیرند؟ پاسخ این سوال استراتژیهای بازاریابی چینی هاست. از جمله استراتژیهای آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یک) استراتژی بازاریابی با استفاده از قیمت پایین

ارزان قیمت بودن خودروهای چینی را می توانیم یکی از دلایل اصلی گرایش مردم به خرید این خودروها بدانیم. به ویژه اخیراً با کاهش ارزش پول ایران و مشکلاتی که در نتیجه تحریم ها به وجود آمده است ، مردم توان مالی کافی برای خرید خودروهای ساخت اروپایی و آمریکایی ندارند. به همین دلیل خودروهای چینی با استقبال مردم مواجه شده است. یکی از مهمترین استراتژیهای بازاریابی خودروهای چینی این است که خودروهایی مناسب برای تمامی افراد با توان مالی و سلیقه های مختلف بسازند. به همین دلیل به خوبی می دانند که بخش زیادی از مردم به ویژه در کشورهای جهان سوم و یا کشورهایی که بحرانهای اقتصادی دارند بازار مناسبی برای تولیدات آنها هستند.

دو) استراتژی بازاریابی با استفاده از طراحی مدرن

برخلاف قیمت پایینی که خودروهای چینی دارند ولی صاحبان این شرکتها تمام تلاش خود را می کنند تا با الگوگیری از خودروهای پیشرفته و مدرن ، خودروهای مناسب که مجهز به امکانات به روز و مدرن هست تولید کنند. هر چند خودروهای ساخت چین به لحاظ کیفیت به پای خودروهای اروپایی و آمریکایی و ژاپنی نمی رسد ولی توانسته است خودروهایی را تولید کند که در اکثر مواقع از سازمانها و موسسات اروپایی و یا چینی که به کنترل کیفیت خودروها می پردازند نشان ۵ ستاره را از جهت طراحی و امنیت دریافت کنند.

با این حساب این شرکتها با یک استراتژی بازاریابی مناسب توانسته اند رضایت مشتریان را به دست آورند. همچنین طراحی ظاهری و داخلی این خودروها به گونه ای است که کاملاً مدرن و لوکس به نظر می رسند و در بسیاری از مواقع بسیار گرانتر از قیمت واقعی آنها به چشم می آیند. بسیاری از مشتریان از ویژگیهای آن راضی هستند و با توجه به پولی که پرداخت می کنند انتظار آنها بسیار بیشتر از آنچه توقع دارند برآورده می شود.

سه) استراتژی بازاریابی برای بازارهای ویژه

بر اساس نظر مشاوره بازاریابی ، کشور چین برای برخی از کشورها همچون ایران که در تحریم و بحران اقتصادی به سر می برند برخی از نسخه های خودروهای خود را ویژه آنها تولید می کند. به عنوان مثال، با کم کردن برخی از آپشن های خودروهای خود آن را متناسب بازار ایران و مشتریان ایرانی می کند و سپس آن را به ایران صادر می کند. یعنی با در نظر گرفتن توان مالی و وضعیت بازارهای هر کشوری خودروهای مناسب برای آنها تولید می کند. همین استراتژی بازاریابی به آنها کمک می کند تولید و صادرات خودروهای خود را بالا ببرند و مشتریان نیز با هر توان مالی و سلیقه ای توان خرید خودروهای چینی را داشته باشند.


مشاوره بازاریابی صادراتی

نظر شما

The post ۳ استراتژی مهم چینی ها برای حضور پر رنگ در بازار خودروی جهان appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

OPEC and its allies plan to deepen oil cuts and have the deal in place so it runs at least until June 2020 as Saudi Arabia wants to deliver a positive surprise to the market before the listing of Saudi Aramco, two sources familiar with the talks said. The deal being discussed by the Organization...
Russian energy minister Alexander Novak said Friday it is too early to talk about extending the OPEC+ crude production agreement and the producer group should take a decision closer to April, the Prime news agency reported. "We have a valid agreement until April 1," Novak told reporters in...
Natural gas is an 'indispensable' part of the global energy mix needed to limit the impact of climate change and protect the environment, the Gas Exporting Countries' Forum (GECF) said Friday. In a communique following the GECF's 5th Gas Summit in Malabo, Equatorial Guinea, the forum said...

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای را در این مطلب آموزشی به شما آموزش خواهیم داد. مراحل استفاده از ماسک ورقه ای را یاد بگیرید.

ماسک ورقه ای چیست؟

یکی از راهکارهای مراقبتی از پوست که به تازگی طرفداران و محبوبیت بسیاری پیدا کرده است ، به کارگیری ماسک های ورقه ای می باشد. این نوع ماسک ها از یک ورقه ی پارچه ای با جنس سلولز ، فیبر و پنبه و … تهیه شده است که در درون خود کانال ها و منافذ بسیار کوچک و ریزی دارد که سرشار از مواد مایع و اسانس های مغذی می باشد. قالب ماسک فراخور با فرم صورت ساخته شده و در ناحیه چشم و بینی و دهان برش داده شده است و همین ویژگی به کارگیری این ماسک را بسیار ساده و راحت کرده است. از مزایا و کاربردهای اصلی ماسک ورقه ای می توان به خاصیت آبرسانی ، شاداب کنندگی ، روشن کنندگی ، پاکسازی پوست و بهبود منافذ باز پوستی اشاره کرد. ماسک ورقه مانند ژل نورامیس باعث جوانسازی پوست می شود، می تواند پوست را جوان کند.

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای و مراحل استفاده از ماسک ورقه ای

صورتتان را به خوبی تمیز کنید:

قبل از استفاده از ماسک ، صورتتان را به خوبی تمیز و شست و شو دهید و با حوله نرم خشک کنید تا تاثیرات ماسک را چند برابر افزایش دهید.

درصورتی که دارای پوست چرب هستید توصیه می شود از پاک کننده های مختص پوست های چرب بهره بگیرید تا کانال های پوستی را به خوبی تمیز و PH پوست را کنترل نماید.

در صورتی که دارای پوست معمولی و یا خشک هستید از پاک کننده هایی آبرسانی بهره بگیرید که آلودگی های روی پوست را بدون پاک کردن چربی پوست تمیز نماید.

اگر هم دارای پوست حساسی هستید از پاک کننده های کرمی و فاقد الکل بهره بگیرید که PH پوست را کنترل می کنند.

یکی از مراحل آموزش ماسک ورقه ای یا نقابی ؛ از تونر مناسب پوست خود استفاده کنید:

تونرها پاک سازی پوست را به گونه ای انجام می دهند که منافذ پوست از هر گونه آلودگی و گرد و غبار پاک شود. همچنین به تنظیم PH پوست و بسته شدن منافذ پوست نیز کمک می کند.

عصاره بابونه ، خیار ، آلوئه ورا ، ساقه گیاهان و اسید هیالورونیک از جمله انواع تونرهایی هستند که برای هر تیپ و گروه پوستی مطلوب و سازگار با پوست می باشند.

در صورتی که از پوست چربی برخوردارید از تونری که حاوی عصاره چای سبز و یا صندل است استفاده نمایید.

اگر از پوست معمولی برخوردارید از تونری  که حاوی عصاره نارون کوهی و بید است بهره بگیرید.

اگر دارای پوست خشک هستید از تونری دارای عصاره گل همیشه بهار و گل رز و ویتامین E هستند استفاده نمایید.

بسته ماسک را باز کرده و مایع درون آن را بر روی پوست مالش دهید:

با احتیاط ماسک را از بسته بیرون آورده و فقط مایع درون آن را با دست روی صورت و نواحی مورد نظر به آرامی مالش دهید.

قرار دادن ماسک بر روی صورت:

ماسک ورقه ای را به صورت کامل باز کرده و با احتیاط قسمت های برش داده چشم و بینی و دهان را به طور صحیح بر روی صورت قرار دهید. یک دقیقه ماسک را بر روی پوست صورت فشار داده تا کاملاً به پوست بچسبد.

اجازه دهید به مدت ۲۰ دقیقه ماسک بر روی صورت بماند:

مدت زمان قرار گیری اغلب ماسک ها بر  روی پوست ۱۵ الی ۲۰ دقیقه می باشد. زیرا احتمال دارد در صورت  قرار گیری طولانی ماسک بر روی صورت ، پوست آن خشک شده و رطوبت خود را از دست دهد.

ماسک ورقه ای را پس از طی زمان استفاده بردارید:

بعد از گذشت ۲۰ دقیقه ، به آرامی ماسک را از ناحیه چانه بلند و به طرف بالا بکشید تا از پوست جدا گردد.

از مراحل نهایی استفاده از ماسک ورقه ای ؛ مایع اضافی بر روی پوست را مالش دهید:

بعد از برداشتن ماسک ، صورت خود را تمیز و نشویید ، بلکه با دست مایع اضافی مانده بر روی پوست را به آرامی مالش دهید چرا که ترکیبات مایع مغذی ماسک برای بهبود کلی پوست عالی می باشد.

با بهره گیری از یک آبرسان و مرطوب کننده خاصیت ماسک را حفظ نمایید:

پس از جذب کامل مایع اضافی مانده بر روی پوست ، مقداری کرم یا سرم و یا لوسیون مرطوب کننده ای که پایه چرب دارد را بر روی پوست صورت خود مالش دهید. این عمل سبب حفظ ترکیبات مغذی ماسک در پوست خواهد شد.

در صورتی که پوست تیره و چین و چروک داری دارید از یک سرم آبرسان استفاده نمایید.

در صورتی که دارای پوست خشک هستید از یک کرم مرطوب کننده بهره بگیرید.

برای پوست حساس از مرطوب کننده چرب استفاده نمایید.

اگر پوست معمولی دارید از لوسینی غیرجوش زا بهره بگیرید.

شایان ذکر است که ماسک ورقه ای با وجود فواید و ترکیبات مغذی که دارند از پوست دربرابر نور آفتاب محافظت نمی نمایند. از این رو برای محافظت از پوست در طی روز از ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده نمایید.

توصیه می شود جهت اثربخشی بیشتر و حفظ نتایج به دست آمده ، یک تا دو مرتبه در طول هفته از ماسک ورقه ای استفاده نمایید.


ماسک مناسب انواع پوست

جهت دریافت اطلاعات بیشتر جهت فروش و خرید عمده ماسک جوانسازی با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۲۲۶۱۸۷۲۹

Canada may have missed its chance to become an important player on the global liquefied natural gas market unless it changes its regulatory regime to make building LNG plants easier. This is the opinion of the former head of the International Energy Agency, Maria van den Hoeven, who spoke to...
For the last year, Saudi Arabia has largely turned a blind eye to cheaters within the OPEC+ alliance, cutting its own output more than agreed to offset over-production from the likes of Iraq and even Russia. Now, Riyadh’s had enough. Prince Abdulaziz bin Salman, who took over from Khalid Al-...

مجلات دیجیتال ، به مجلات الکترونیکی گفته می شود که برای انتشار بر روی سایتهای اینترنتی طراحی می شوند.

بسیاری از مجلات ، سعی می کنند یک نسخه دیجیتالی نیز برای بارگذاری در صفحات اینترنتی طراحی کنند. این مجلات را به راحتی می توان از اینترنت دانلود کرد یا اینکه به صورت آنلاین مطالعه نمود. معمولاً بسیاری از این مجلات حق اشتراک دارند و شما می توانید با حق اشتراکی که ماهیانه یا سالیانه پرداخت می کنید آن را دانلود کرده و مطالعه کنید. بسیاری از ناشران ، امروزه تمایل دارند مجلات و نشریات خود را به صورت دیجیتال طراحی کنند. این علاقه به دلایل مختلف وجود دارد. مثلاً:

یک) فضای بیشتر

مسلماً فضای اینترنت یک فضای نامحدود است و شما می توانید از قابلیتهای آن برای هدفهای مختلف خود استفاده کنید. شما محدودیت برگه یا کیفیت برگه و محدودیت انتشار و غیره ندارید. بنابراین ، همه اینها موجب می شود تا به راحتی بتوانید نشریه و مجله خود را منتشر کنید و مخاطبان زیادی داشته باشید.

دو) قابلیت آرشیو

آرشیو بندی مجلات دیجیتال خیلی راحت تر و امن تر از آرشیو مجلات چاپ شده است. با امکاناتی که حافظه های تقریباً نا محدود اینترنت و کامپیوترهای امروزی دارند می توانید به راحتی ، مجلات چندین هزار سال را به شکل مرتب آرشیو و دسته بندی کنید و در صورت نیاز نیز دسترسی به آنها بسیار راحت تر است و با سرعت بالایی اتفاق می افتد.

سه) امکان دریافت واکنش مخاطبان

در سایتهایی که طراحی می کنید بخشهایی وجود دارند که مخاطبان شما می توانند در آنها برای شما پیغام بگذارند. همچنین برخی از سایتها قابلیت این را دارند که مخاطبان برای آنها کامنت بگذارند و همه مخاطبان می توانند کامنت ها و پیام سایر مخاطبان را نیز مشاهده کنند. این قابلیت ها موجب می شود که شما به نقاط قوت و ضعف خود بهتر پی ببرید و موارد مورد علاقه مخاطبان را به راحتی کشف کرده و برای بهبود کار خود تلاش کنید.

چهار) کاهش هزینه ها

هزینه های چاپ مجلات در نسخه آنلاین و الکترونیکی آنها به کلی حذف می شود. هر چند طراحی زیبا و جذاب با استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته برای طراحی یک مجله مطلوب لازم است ولی باز هم به اندازه چاپ فیزیکی آنها هزینه ندارد و شما می توانید به راحتی این هزینه را صرف بهبود طراحی مجله و سایت خود کنید.

با توجه به مزایایی که این نشریات و مجلات دارند به شما پیشنهاد می شود برای طراحی بهتر این مجلات از اصول زیر پیروی کنید.

۱)موضوعات متنوع

سعی کنید در مجله خود موضوعات متنوعی را بگنجانید. مخاطبان شما مربوط به دسته های مختلفی از افراد هستند که هر کدام از آنها به موضوع خاصی علاقه دارد. برای اینکه از هر طیفی با سلیقه ها و علاقه مندی های مختلف بتوانید مخاطبانی داشته باشید سعی کنید از موضوعات مختلف استفاده کنید.

۲) دسته بندی مطالب

دسته بندی مطالب به شکل موضوعات کلی و موضوعات جزئی در زیر عنوان آنها می تواند شکل بهتری به مجله شما بدهد و مخاطبان نیز به راحتی به موضوعات دسترسی داشته باشند پس حتماً سعی کنید این دسته بندی را رعایت کنید.

۳) موضوعات صفحه اصلی

صفحه اصلی مجله شما اولین محرک بصری است که مخاطبان می بینند. پس مطالب و خبرهای مهم را در آن قرار دهید.

۴) ارتباط با ناشر مجله

در سایت خود بخشی را برای ارتباط مخاطبان با ناشر یا نویسنده مجله اختصاص دهید. مردم علاقه دارند نقطه نظرها و عقیده های خود را در برخی از موضوعات با شما در میان بگذارند. یا اگر شما مطلبی را در مجله درج کرده اید که آنها اطلاعات بیشتر یا تجربه بهتری دارند می توانند در اختیار شما قرار دهند.

جهت طراحی کاتالوگ به این صفحه مراجعه نمایید.

موضوع توسعه محصول را میخواهیم در این مقاله تشریح کنیم. هر کسب و کاری دوره و مقطع خاصی می تواند مشتریان را جلب کند یا به درآمدی که مد نظر دارد برسد.

آیا اگر شما شیوه یا محصول خود را همچنان ثابت نگه دارید می توانید برای همیشه در بازار باقی بمانید یا اینکه به سود مورد نظر خود برسید ؟

قطعاً پاسخ ما خیر است. چرا که محصول شما به لحاظ تکنولوژی و کیفیت افت خواهد کرد یا اینکه بازار پر از محصول شماست با شرایط خرید بهتر که مشتریان ترجیح می دهند به سراغ آنها بروند. از طرفی پس از مدتی که مشتریان با محصولات شما آشنا شدند و ترجیح دادند که از برند و محصولات شما خرید کنند دوست دارند تا جایی که امکان دارد شما با محصولات متنوع خود بتوانید نیازهای آنها را ساپورت کنید. پس همیشه نمی توانید یک شکل وارد بازار شوید و تا انتها به این روش و محصول ادامه دهید.

توسعه محصول هم برای شرکتهای کوچک و هم بزرگ لازم است اما این الزام برای شرکتهای کوچک بیشتر است چرا که آنها پس از مدتی دوست دارند سهم بازار خود را افزایش دهند و میزان درآمد بیشتر داشته باشند. پس این آرزو به واقعیت نمی پیوندد به جز اینکه شما به فکر توسعه محصول خود باشید. شما برای توسعه محصول یا می توانید همان محصول خود را با کیفیت و ارتقاء گزینه ها و امکانات آن توسعه دهید یا اینکه محصولات مکمل و بیشتری را در کنار محصول اولیه خود تولید کنید.

از طرفی ممکن است شما تولید محصولی را سالهاست شروع کرده باشید. در این صورت محصول شما در بخش انتهایی چرخه عمر خودش است و لازم است شما محصولی که متناسب با نیازهای به روز شده مشتریان است تولید کنید پس خواه ناخواه شما مجبور هستید به توسعه محصول خود بپردازید. چرا که تکنولوژی استفاده شده در تولید این محصول یک تکنولوژی قدیمی تر است و کیفیت محصولات را به مراتب کمتر می کند. بنابراین ، لازم است حتماً برای ارتقاء و توسعه محصول خود اقدام کنید تا بتوانید با رقیب های خود در بازار رقابت کنید.

از طرفی ، گاهی شما احساس می کنید که جای یک محصول در بازار کم است و اگر این محصول را بتوانید تولید کنید می توانید نیازهای مشتریان را بهتر برآورده کنید یا اینکه در مسیر تولید و عرضه محصول متوجه می شوید که بخشی از مشتریان شما یا گروه های خاصی به یک محصول ویژه ای احتیاج دارند بنابراین شما به فکر تولید این محصول و کامل تر کردن محصولات خود می افتید تا مشتریان بتوانند نیازهای خود را به خوبی برآورده کنند.

به این بخش از محصولات فرصتهایی می گویند که در بازار ایجاد می شود یا موقعیت هایی هست که شما باید آنها را در یابید تا بتوانید نیاز مشتریان را به خوبی برآورده کنید. همین نیاز مشتریان نیروی محرکه ای است که شما را به فکر توسعه محصول می اندازد. برای این کار می توانید از پرسشنامه  ، مصاحبه و نظرخواهی از مشتریان استفاده کنید. زمانی که تحقیقات شما به موقع و کامل باشند زمینه های توسعه محصول را فراهم می کنند. باید توجه داشته باشید که مهمترین مولفه شما ، نیاز مشتریان است.

بر اساس نظر مشاوره بازاریابی ، اگر نیاز آنها را به خوبی بشناسید از آنجایی که روز به روز تکنولوژی و فن آوریها و به تبع آن نیازهای مشتریان افزایش می یابد و متفاوت می شود می توانید به راحتی به توسعه محصول خود کمک کنید.

با این کار علاوه بر اینکه خودتان را در بازار تثبیت می کنید و می توانید با رقیب های خود به رقابت بپردازید بلکه می توانید مشتریهای خود را برای همیشه حفظ کنید و میزان وفاداری آنها را افزایش دهید. چرا که مشتریان همیشه به دنبال محصول یا برندی هستند که بتوانند نیازهای خود را از آن طریق برآورده کنند پس اگر شما با فن آوری روز پیش نروید یا به فکر ایجاد تنوع در محصول به فراخور نیاز مشتریان نباشید به راحتی آنها را از دست خواهید داد که چرا مشتریان راهی به جز تأمین نیازهای خود از طریق سایر برندها و تولید کننده ها ندارند.


موضوع مرتبط :

همه چیز در مورد واحد توسعه بازار

برنامه ریزی بازاریابی و فروش

نظر شما

The post آیا ما مجبور به توسعه محصول هستیم یا مختار ؟ appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

The operating license for the United Arab Emirates’ Barakah nuclear power plant could be issued in the first quarter of 2020, followed by the start-up of the first reactor, a senior official at the industry regulator said on Wednesday.  The $24.4 billion Barakah power plant is the world’s...