آخرین اخبار از طراحی

آموزش تفاوت جنسیت به کودکان موضوع این مطلب آموزشی برای والدین است. کودکان از همان ماه های نخستین تولد ، زمانی که در حال تجسس و وارسی اندام های بدن خود هستند ، نظرشان به اعضای جنسی بدن شان معطوف می شود.

ولی در سنین ۳ یا ۴ سالگی به سبب کنجکاوی نسبت به جهان پیرامونی و چیزهای پنهانی ، بچه ها کنجکاوی هایی درباره ی اعضای جنسی سایرین به خصوص جنس مخالف از خود بروز می دهند. به منظور رفع این تجسس و کنجکاوی آنان به بازی هایی نظیر دکتربازی روی می آورند. همچنین شناخت ایجاد شده درباره ی اعضای تناسلی و جنسی در برخی از بچه ها هراس و آشفتگی به وجود می آورد. به طور نمونه ، دختران با مشاهده آلت تناسلی برادر خود امکان دارد تصور کنند که چیزی کم داشته و یا برادرشان دچار بیماری شده است.

چگونه تفاوت جنسیت را به کودکان آموزش دهیم؟

دادن معلومات و آموزش های مورد نیاز و بایسته در مورد جنسیت به بچه ها نبایست تنها یک مرتبه و به طور دائم انجام شود. این تعالیم و آموختن ها یک پروسه ی همیشگی و تدریجی می باشد و باید کودکان در طی دوران زندگی خود و متناسب با سن و شرایط خود آن چیزی را که احتیاج به یادگیری دارند را در این زمینه بیاموزند. در صورتی که فرزند شما درباره ی مسائل جنسیتی و جنسی پرسشی نمی کند ، به این معنی نیست که شما نیز از این مسائل به طور کامل چشم پوشی کنید. از سنین ۵ سالگی والدین قادرند کتابچه ها و جزوه هایی را که به طور علمی و با ملاحظه ی همه ی موارد و محتوای اخلاقی نوشته شده و متناسب با سن فرزندان خود گزینش و خریداری نموده و آنان را در این خصوص ارشاد و هدایت نمایند.

شرح تفاوت های جنسی برای کودکان

تقریباً از ۳ سالگی که بچه ها می آموزند ، به طور رایج از کلمات جهت اسم گذاری چیزها استفاده کنند شما والدین قادرید عضوهای گوناگون بدن را برای کودک خود معرفی نمایید. در مابین این توضیحات ، اسم اعضای جنسی را نیز برای آنان بیان کنید و در صورتی که تصور می کنید فرزند شما نیاز به دیدن تصاویر مرتبط دارد قادرید از تصاویر کالبدشناسی بهره بگیرید. توصیه می شود بچه ها از همان اوایل با اسم صحیح اندام های بدن آشنا و از اسم صحیح آن ها استفاده نمایند.

مشخص کردن حد و مرز تفاوت جنسی برای کودکان

فرزند ۴ ساله شما با دوست خود در اتاق به بازی سرگرم است ، زمانی شما وارد اتاق می شوید مشاهده می کنید که آنان لباس های خود را درآورده و عریان و لخت شده اند. واکنش شما چیست؟

برخورد و واکنش شما بسیار اهمیت دارد و بر ذهنیتی که کودکتان در سال های آتی در رابطه با بدن خود و اندام های خصوصی خود خواهد داشت اثر می گذارد. در این زمان خونسردی خود را حفظ نمایید و سر آن ها دادو فریاد نزنید و یا آنان را تنبیه و مورد سرکوفت و شماتت قرار ندهید. لیکن برای آنان حد و مرزی مشخص نمایید. به طور نمونه به آنان بگویید: لباس هایتان را بپوشید ، اندام های بدن شما خصوصی است و نبایست در برابر دیگران برهنه شوید و آن را به کسی نشان دهید و آنان را به فعالیت ها و بازی های دیگر مشغول سازید. در صورتی که دو مرتبه این عمل را انجام دادند شاید علت آن است که تجسس و کنجکاوی آنان هنوز رفع نشده است.

سری و خصوصی بودن

هنگامی که با فرزند خود در مورد جنسیت گفت و گو می کنید ، لفظ سری و خصوصی را برای آنان بیان و تکرار نمایید. برای کودکان زیر ۵ سال به زبانی ساده توضیح دهید که همه ی ما به دستشویی می رویم و این عمل را در خلوت و به تنهایی انجام می دهیم چون سری و خصوصی است و باید همه ی اندام های خصوصی خود را لباس بپوشانیم. به کودکان بالای ۵ سال توضیح دهید که با آن که از اندام های خصوصی مطلع هستند ، اما هیچ وقت درباره ی موضوعات جنسی با بچه های کوچکتر و دیگران حرف نزنند و در صورتی که پرسشی برای آنان ایجاد شد از والدین خود در این خصوص سوال بپرسند.

در پاسخ به پرسش های کودکان در مورد تفاوت های جنسی به نکات زیر توجه کنید:

  • انتقال اطلاعات و آموزش ها می بایست به صورت گام به گام و مستمر صورت پذیرد. از تشریح جزئیات به طور کامل بپرهیزید.
  • از دروغ گفتن بپرهیزید.
  • جواب شما می بایست واضح ، ساده ، واقعی و به دور از ابهام باشد.
  • جواب ها می بایست به فراخور سن کودکان باشد.
  • به گونه ای صحبت کنید که اطمینان کودک را جلب نموده و برای آنان زمان کافی بگذارید.
  • آرامش ظاهری خود را حفظ کنید و به صحبت ها و سوال های آنان خوب گوش کنید.
  • جوانب اخلاقی را رعایت کنید و از کلمات درخور و مناسب و علمی در توضیحات خود استفاده کنید.

موضوع مرتبط :

بازی با اندام تناسلی در کودکان و نحوه برخورد والدین و راهکارهای ترک آن

آموزش جنسی کودکان

راهکارهایی در جهت نحوه گفت و گو با فرزندان درباره‌ی مباحث جنسی

مناسب ترین سن برای آموزش مسائل جنسی به کودکان

تربیت کودک مستقل

آموزش بلوغ به کودکان

علت لمس آلت تناسلی در کودکان

تربیت جنسی کودک

مرکز مشاوره و روانشناسی کودک معتبر

روان شناس خوب

بهترین روانشناس کودک در تهران

هایفوتراپی در اصطلاح یعنی انتقال و نفوذ امواج فراصوت با عمق زیاد و بسامد و تکرار کم به صورت تمرکز یافته و همگرا در لایه های درونی و عمقی پوست ، جهت جوان سازی و لیفتینگ صورت و لاغری موضعی انجام می گیرد.

در این شیوه درمانی از قدرت میکرو امواج اولتراسوند تمرکز یافته جهت جمع شدن رشته های کلاژن و تحریک و تولید کلاژن تازه جهت به وجود آمدن سفتی و کشیدن پوست در ناحیه مورد نظر به کار گرفته می شود. در این متد درمانی همه ی مرکزیت دستگاه بر روی لایه های لایه های عمقی و درونی ، با به وجود آوردن گرمای عمیق و زیاد موجب تخریب و ویرانی آگاهانه سلول ها و بافت های ناحیه مورد هدف می شود. این تخریب بافت و سلول ها را تحریک می سازد تا به تولید و ساخت کلاژن جدید بپردازند. شایان ذکر است که این تخریب ، فقط بر روی نواحی مورد درمان تاثیر می گذارد و به سایر قسمت ها و لایه های بالایی پوست صدمه و عارضه ای وارد نمی سازد.

مزایای هایفوتراپی

این متد درمانی برای همه ی قسمت های بدن و هر نوع پوستی کاربرد خواهد داشت و تنها در طی یک جلسه درمانی صورت می پذیرد. در این شیوه درمانی نیازی به ایجاد خراش و برش نیست و خطر اسکار ، عفونت و عارضه های جانبی در آن وجود ندارد و به صورت سرپایی انجام می شود. درد و ناراحتی ایجاد شده در این روش بسیار جزئی بوده و تنها در طی یک جلسه درمانی ظاهر شخص را نزدیک به هشت سال جوان تر می سازد.

کاربردهای هایفوتراپی

  • درمان افتادگی و شلی پوست
  • بالاکشیدن ابروها
  • رفع چین و چروک
  • رفع غبغب
  • جوان سازی پوست
  • صاف کردن پوست
  • لیفت گردن
  • زاویه دار کردن چانه و فک
  • لیفت شکم و پهلو
  • لاغری موضعی
  • رفع چین و چروک و سیاهی اطراف چشم

مدت ماندگاری نتایج و تاثیرات هایفوتراپی

نتایج نخستین لیفت را سریعاً پس از درمان ، مشاهده خواهید کرد. سفت شدن پوست پس از گذشت ۳ الی ۴ ماه اتفاق می افتد و پروسه ترمیم و نوسازی کلاژن تا ۶ ماه بعد از آغاز درمان تداوم می یابد. به طور کلی می توان گفت اثرات این متد درمانی بیشتر از دو سال خواهد بود.

افراد مناسب انجام هایفوتراپی

اشخاصی که دارای سلامت همه جانبه و طبیعی بدن هستند و  همچنین بدن بیمار قادر باشد در مقابل امواج گرمایی اولتراسوند بهبودی و بازسازی خوبی داشته باشد. از این رو کسانی که بالای ۳۰ سال سن دارند و جوان تر هستند دواطلب مناسبی جهت انجام این متد درمانی زیبایی هستند. اشخاصی که از چین و چروک های شدید عمقی برخوردارند و یا دخانیات استعمال می کنند در جواب دهی به این درمان تاثیرات اندکی را مشاهده خواهند کرد ، زیرا عملکرد بدن جهت تحریک و ساخت کلاژن ضعیف است.

عوارض جانبی هایفوتراپی

عوارض جانبی هایفو تراپی ؛ پس از انجام هایفوتراپی ، اندکی تورم و قرمزی در قسمت های مورد درمان ظاهر می شود که با گذاشتن کمپرس سرد در ناحیه موردنظر طی چند ساعت از بین می رود. گرهک های زیر پوستی نیز از دیگر خطرات جانبی این متد درمانی می باشد که ایجاد آن ها موقتی خواهد بود و گزینش درست تراکم نواحی مورد درمان می تواند از ایجاد این مشکل پیشگیری نماید. آسیب بسیار نادری که ممکن است پس از درمان رخ دهد ضعف موقت عصب های سطحی پوست است که پس از گذشت ۱۵ روز تا ۴۰ روز کاملاً رفع خواهد شد. تراکم درست نواحی مورد درمان و کاتریج مناسب و احتیاط و مهارت لازم در مسیر این عصب ها از ایجاد این عوارض ممانعت به عمل خواهد آورد.

موارد ممنوعیت استفاده از هایفوتراپی

افراد مبتلا به صرع ، استفاده کنندگان از داروهای ضدانعقادی ، جوش کیستیک ، ضربان ساز قلبی ، ابزارهای مصنوعی فلزی در بدن ، عفونت در ناحیه مورد درمان ، بانوان در دوران بارداری و شیردهی ، دیابت کنترل نشده ، افراد مبتلا به بیماری های قلبی ، ترومبوز ، افراد دارای توقعات غیرواقع بینانه گزینه های مناسبی برای انجام هایفوتراپی نیستند. همچنین مطالعات صورت گرفته نشان داده کمتر از ۲۰% از  افراد سالخورده و پیر و مراجعین بسیار چاق به هایفوتراپی درمانی جواب نخواهند داد.

Apart from the slowdown in global oil demand resulting from slowing economies and the US-China trade war, another threat to oil demand may be lurking for oil markets over the next few months—China, the world’s top crude oil importer—could slow down strategic and commercial inventories stockpiling...

از آنجایی که امروزه اکثر کسب و کارها به صورت اینترنتی فعالیت می کنند و سعی می کنند صفحات اینترنتی برای معرفی یا فروش محصول خود طراحی کنند مسئله بهینه کردن این صفحات اهمیت پیدا می کند.

بهینه کردن صفحات از این رو اهمیت دارد که میزان بازدید از صفحه شما را افزایش می دهد. هر چه قدر میزان مشاهده و بازدید کنندگان صفحه شما بیشتر باشد ، به همان اندازه احتمال بالا رفتن میزان فروش شما افزایش پیدا می کند. بزرگترین معظلی که بسیاری از کسب و کارها با آن روبرو هستند این است که کاربرانی که با ترفندهای مختلف به سایت آنها ارجاع شده اند بسیار سریع از صفحه آنها خارج می شوند. بنابراین برای جلوگیری از این خروج کاربران لازم است مطالب سایت آنها بهینه سازی شود. لازم است محتوایی را تولید که از نرخ بازدید بالایی برخوردار باشد. برای تولید محتوایی که نرخ بازدید از صفحه شما را افزایش دهد باید نکات زیر را رعایت کنید.

یک) مخاطبین صحیح

بهتر است قبل از اینکه به مسئله بهینه کردن صفحات اینترنتی خود بپردازید به این مسئله فکر کنید که آیا مخاطبین هدف خود را به درستی انتخاب کرده اید ؟ ممکن است محتوایی که شما تولید می کنید محتوای مناسبی باشد ولی به دلیل اینکه مخاطبان و گروه هدف خود را به درستی انتخاب نکرده اید از میزان بازدید مناسبی برخوردار نیستید.

دو) انتخاب محل مناسب برای کلید خرید

در سایتهایی که برای فروش محصول طراحی کرده اید ، درگاه خرید و نحوه ورود کاربران به آن اهمیت زیادی دارد. زیرا این دکمه ، مشتریان را به خرید محصول هدایت می کند و خرید آنها را به پایان می رساند. سعی کنید این دکمه را در کنار محصولی که برای فروش معرفی کرده اید قرار دهید. اگر فاصله دکمه خرید با عکس محصول فاصله داشته باشد ، مشتریان باید دنبال مسیر خرید بگردند و در این فاصله ، بسیاری از مشتریان از خرید منصرف می شوند. پس طراحی کردن محل مناسب برای کلید خرید می تواند مسیر خرید را سریع تر و آسان تر سازد.

سه) تهیه عکسهای مناسب

شاید اگر چندین صفحه درباره محصول توضیح دهید و هیچ عکسی از محصول در صفحه خود قرار ندهید رغبتی در مشتریان برای خرید محصول ایجاد نشود. در صورتی که با نوشتن یک جمله کوتاه یا یک معرفی کوتاه ولی قرار دادن عکسهای با کیفیت از محصول می تواند نقش بسیار زیادی در ترغیب مشتریان برای خرید محصول داشته باشد. سعی کنید عکسهایی از زوایای مختلف محصول تهیه کنید تا مشتریان به خوبی بتوانند ویژگیهای محصول را ببینند.

چهار) بارگزاری تصاویر محصول با رنگهای مختلف

شما محصولی که برای فروش در سایت گذاشته اید اگر رنگ بندی های مختلف دارد باید از تمامی رنگهای آن عکسهایی را تهیه کنید و در صفحه فروش بارگذاری کنید. زیرا این عکس می تواند به خوبی ، محصول شما را معرفی کند و مشتریان را از ابهام در مورد محصول خارج کند.

پنج) توضیح کافی محصول

مشتریانی که به صورت اینترنتی خرید می کنند نگرانیشان این است که بدون اطلاعات کافی محصولی را خرید کنند و پس از خرید پشیمان شوند. برای این منظور بهتر است توضیحات کافی از محصولی که برای فروش گذاشته اید در سایت بنویسید تا مشتریان با شناخت کافی اقدام به خرید محصول کنند.

شش) نحوه نوشتن توضیحات

سعی کنید توضیحات محصولتان را به گونه ای بنویسید که مشتریان تصور کنند با خرید این محصول تمامی خواسته آنها از یک محصول برآورده می شود. نحوه نوشتن توضیحات در میزان بازدید و خرید مشتریان بسیار موثر است.

هفت) نوشتن نظر مشتریان

مشتریان که قبلاً محصول شما را خریداری کرده اند و از خرید خود راضی هستند را در سایت معرفی کنید و پیامهای آنها را در سایت بنویسید. نظر سایر مشتریان در خصوص محصول شما می تواند به مشتریان دیگر این اطمینان را بدهد که محصول مورد نظر را به درستی انتخاب کرده اند.

مشاوره بازاریابی اینترنتی 

نظر شما

The post راهکارهای بهینه کردن صفحات فروش و بالا بردن میزان بازدید appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Gasoline exports from Europe to the Middle East and Asia are set to surge this week after recent attacks on Saudi Arabia’s oil facilities crippled output at the kingdom’s refineries.  Over 400,000 tons of gasoline and gasoline blending components have been booked in the past week for loading...
Oil prices gained more than 1% to hit their highest levels in two sessions at the start of Monday’s trade as Middle East tensions remained elevated, supporting prices. The Pentagon has ordered additional troops to be deployed in the Persian Gulf region to strengthen Saudi Arabia’s air and...
China has around 80 days of oil in storage, including those in its strategic petroleum reserve (SPR), oil storage at oil firms and commercial stocks, a National Energy Administration (NEA) official said.  China, the world’s biggest importer of crude oil, will complete building the second phase...
Saudi state oil firm Aramco has told Japanese refiner JXTG Nippon Oil & Energy about a possible change in shipment, raising concern about the kingdom’s ability to supply crude oil a week after attacks on its refineries, the Nikkei Asian Review reported.  Aramco did not specify a reason for...
Shell and Exxon are among the companies picked by the Pakistani government to build five LNG import terminals as part of efforts to boost natural gas imports to deal with supply shortages, Oil Price reported. The terminals could be operational in two to three years, the country’s Oil and Power...

۲۸ شهریور | طراحی بسته بندی صادراتی

بسته بندی محصولات زعفران سعید یک مرحله توسط کانون طراحان برتر انجام شده بود. هم اکنون بسته بندی صادراتی این شرکت در آتلیه کانون طراحان برتر انجام خواهد شد.