آخرین اخبار از طراحی

Russia remained China's top crude oil supplier in 2018 by boosting shipments 20% year on year to 1.44 million bpd, while the US ended the year with a robust 60% growth in shipments to Asia's biggest oil consumer, despite trade tensions squeezing volumes towards the later part of the year. Among...

این روزها مردم بیشتر اوقات خود را در اینترنت به سر می برند و بسیاری از خریدهای خود را نیز از این طریق انجام می دهند.

آنها بدون اینکه نیاز به رفت و آمد ، هزینه های جا به جایی و گشت و گذار در بازار را داشته باشند می توانند پای کامپیوتر یا موبایل خود باشند و به راحتی خریدی را انجام دهند. همین ویژگی منحصر به فرد اینترنت و خریدهای اینترنتی موجب شده است که افراد زیادی تمایل به خرید اینترنتی داشته باشند. به همین نسبت ، فروشندگان و تولیدکنندگان بیشتری نیز هر روز به دایره فروش اینترنتی وارد می شوند. اما در کنار جنبه های مثبت و مزیتهایی که خرید و فروش های اینترنتی دارد ، برخی ویژگی های منفی آن موجب شده است برخی از افراد نسبت به این خریدها بدبین باشند.

از نظر مشاوره بازاریابی اینترنتی ، اگر شما نیز فروشگاه اینترنتی دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که مشتریان ممکن است به دلیل برخی از ویژگیهای خرید اینترنتی به آن اعتماد نداشته باشند و از این خرید منصرف شوند. اولین راه حل این است که شما این معایب یا جنبه های منفی فروش اینترنتی را بشناسید و به این نکته پی ببرید که چه مشکلات و معایبی آنها را از این خریدها منصرف می کند و در درجه دوم ، برای حل کردن این مشکلات راه حلی پیدا کنید. در این مقاله سعی شده است این مشکلات را معرفی کرده و راه حلهایی برای آنها ارائه شود.

یک) عدم امکان تست محصول

یکی از محدودیتها و جنبه های منفی که خرید اینترنتی دارد این است که مشتریان نمی توانند مانند خرید حضوری ، محصول را از نزدیک ببینید یا آن را تست کنند. بسیاری از افراد هم که به این تست کردن یا مشاهده محصول به صورت حضوری اهمیت می دهند معمولاً از خرید اینترنتی منصرف می شوند یا اصلاً اقدامی برای خرید اینترنتی نمی کنند. این اتفاق ممکن است برای هر نوع محصولی اتفاق بیافتد. بنابراین نمی توانید امیدوار باشید که این اتفاق برای محصول شما نمی افتد. بهترین راه حل برای این مشکل این است که زمانی که محصول خود را در سایت برای فروش معرفی می کنید ، تمامی مشخصاتی که یک خریدار نیاز دارد از آن مطلع باشد باید در کنار محصول خود بنویسید تا مشتریان راحت تر بتوانند تصمیم بگیرند.

دو) عدم امکان مکالمه و ارتباط چهره به چهره

یکی دیگر از محدودیتهای بزرگ خرید اینترنتی این است که مشتریان نمی توانند ارتباط رو در رو با فروشنده داشته باشند و سوالات خود را از آنها بپرسند ، به همین دلیل ترجیح می دهند یک خرید حضوری داشته باشند تا نگرانی بابت محصولی که خریداری می شود نداشته باشند و هر سوال یا ابهامی دارند به صورت مستقیم در همان لحظه از فروشندگان سوال کنند. این مورد می تواند بزرگترین مانع برای خریدهای اینترنتی باشد و میزان مشتریان را به طور چشمگیری کاهش دهد. بهترین راه برای غلبه بر این مشکل این است که امکان چت فوری در سایت خود یا هر شبکه اجتماعی که استفاده می کنید طراحی کنید. اگر این امکان وجود داشته باشد تا حدود زیادی می تواند از نگرانی و بی اعتمادی خریداران اینترنتی کم کرده و برتعداد مشتریان شما بیافزاید.

سه) نگرانی بابت اطلاعات حساب بانکی

از نظر مشاور بازاریابی ، از آنجایی که هنگام خرید اینترنتی ، معمولاً هزینه محصول خریداری شده از طریق اینترنت به صورت مستقیم پرداخت می شود و تمامی مشخصات حساب بانکی افراد باید در این سایتها که به حسابهای عضو شتاب وصل هستند وارد شود تا خرید اینترنتی انجام دهند. بسیاری از افراد از اینکه تمام مشخصات حساب بانکی خود را وارد این صفحات اینترنتی کنند نگرانی دارند. به همین دلیل اگر هم خریدهای کوچک انجام دهند ، ممکن است هرگز دست به خریدهای اینترنتی چند صد هزار تومانی یا چند میلیونی نزنند. به همین دلیل اگر شما می خواهید هر محصولی را با هر قیمتی به راحتی در اینترنت بفروشید و مشتریان به شما اعتماد کنند باید اقدامات احتیاطی را انجام دهید. حتماً به مشتریان خود یادآوی کنید که قبل از پرداخت هزینه به نشانه الکترونیکی ENAMD در سایت فروش دقت کنند تا امنیت تراکنش خود را بالا ببرند.


موضوعات مرتبط :

وبینار Web conferencing ، روش بازاریابی اینترنتی مناسب در ایران

نکاتی درباره تهیه محتوا برای بازاریابی اینترنتی

دلایل گسترش بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی در شرکت ها توسط مشاوران پارک بازاریابی| خدمات برنامه بازاریابی اینترنتی

بهترین روش بازاریابی اینترنتی

بازاریابی زعفران | مشاور صادرات زعفران | خرید و فروش زعفران و مشاوره بازاریابی زعفران

هزینه و تعرفه مشاوره بازاریابی و فروش

 

نظر شما

The post تکنیکهای کاهش معایب خریدهای اینترنتی با هدف بالا بردن اعتماد مشتریان appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

The head of a US shale oil company on Thursday sang the praises of OPEC for its price-bolstering production cuts of the last two years, a message the organization's secretary general Mohammed Barkindo said he hopes US President Donald Trump is hearing.  "OPEC members play a very important role...
OPEC and its allies do not rule out taking further action at their next meeting in April should oil inventories build up in the first quarter, OPEC’s secretary general told Reuters. Worried by a drop in oil prices and rising supplies, OPEC and non-OPEC countries such as Russia agreed in December...
Russia’s government approved on Thursday a ten-year modernization program for Russian power plants, expected to attract $28.8 billion in private investments in the sector, Energy Minister Alexander Novak said.   "The government approved today a plan to upgrade nearly 40 gigawatts of installed...
South Korea imported no Iranian crude for the fourth straight month in December due to the re-imposition of US sanctions on Tehran, while intakes from the US and Kazakhstan rose sharply as alternative sources, data released by Korea National Oil Corp showed. South Korea has fully suspended crude...

متخصص تغذیه کودکان خوب و بهترین فوق تخصص تغذیه کودکان خوب در تهران را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به خوبی آنها را دسته بندی کنید.

متخصص تغذیه کودکان خوب چه می داند؟

استفاده از مواد غذایی و مواد خوراکی سالم و طبیعی به داشتن صحت و تندرستی تن و بدن و روان انسان‌ها  یاری فراوانی  می‌کند. برنامه و دستورالعمل‌های درمانی ، کلیات دانش تغذیه ، انرژی و کالری و ارزش مواد خوراکی و چگونگی تغذیه سالم و خوب از مسائل و نکات اصلی و کلیدی حوزه و دانش تغذیه به حساب می‌آید. دست یافتن به یک رژیم و دستورالعمل خوراکی و غذایی درخور و سالم را می‌توان مقصود مهم و کلیدی حوزه و دانش تغذیه به شمار آورد.

بهترین متخصص تغذیه کودکان

بهترین متخصص تغذیه کودکان ، شخصی می‌باشد که از دانش  و حوزه‌ی تغذیه و برنامه غذایی و رژیم درمانی شناخت و علم تمام و جامعی دارد. او برای رده‌های سنی مختلف کودکان و یا کودکان کم وزن و یا دارای اضافه وزن و یا دچار مشکلات و کمبودهای تغذیه‌ای فراخور با شرایط و احتیاجات آنان دستورالعمل‌ها و ژیم غذایی مخصوصی را تدوین خواهد کرد. متخصص تغذیه برای کودکان مشخص می‌سازد که از چه محصولات و خوراک‌های غذایی و به چه اندازه در هر وعده‌ی غذایی  در طول روز استفاده نماید.

کارشناس و مشاور تغذیه می‌بایست در حوزه‌ی تغذیه شناخت و آگاهی تمام و جامعی داشته باشد و از جدیدترین مفروضات و دانسته‌ها  و پژوهش‌های مربوط به این شاخه و دانش پزشکی از اشراف لازم و کاملی برخوردار باشد. متخصص تغذیه کودکان می‌بایست همراه با توانایی‌ها و فنون ارتباطی ، تا اندازه‌ی نیز بر حیطه‌ی روانشناسی کودک تسلط داشته باشد تا قادر باشد به راحتی با رده‌های سنی مختلف کودکان ارتباط برقرار کند و از مشکلات آنان مطلع گردد تا فراخور با شرایط و بنیه فیزیکی و روانی کودکان ، برنامه غذایی مطلوب و مناسبی را برای آنان تدوین نماید.

تخصص تغذیه کودکان و اطفال در حقیقت دربرگیرنده موارد صحت و سلامتی بچه‌ها از دوره‌ی خردسالی تا زمان بزرگسالی آنان می‌باشد. این حوزه از دانش پزشکی به طور کلی با همه‌ی جوانب رشد و نموی بچه‌ها و وضعیت جسمی آنان در جهت عملی شدن و شکل پذیری همه‌ی قدرت و توانایی‌های جسمی و روانی آنان برای رشد و نموی کامل و تندرست و سرحال تا دوران بزرگسالی ارتباط دارد.

دقت و اعتنا و نظارت بر وهله‌های رشد و نموی بچه‌ها و مراقبت از آنان از مسئولیت‌های مهم پدران و مادران می‌باشد ولی در این بین مشکلات و موضوعاتی به وجود می‌آید که آنالیز آن از قدرت و توانایی پدران و مادران به دور است و احتیاج به یک متخصص به ویژه در زمان عارضه و ناتندرستی بچه‌ها دارد ، بدین سبب گزینش یک کارشناس و مشاور تغذیه از آغاز نوزادی و خردسالی فرزندان یکی از بااهمیت‌ترین موضوعات در زمینه تغذیه و رشد و نموی جسمی کودکان به شمار می‌آید که پدران و مادران می‌بایست به آن توجه زیادی داشته باشند.

اغلب پدران و مادران پس از دوران شیرخواری فرزندان خود با دسته‌ای از موضوعات تازه روبه‌رو می‌شوند ، مسائلی نظیر این که در چند ماهگی و چه وقت می‌بایست تغذیه با خوراک‌ها و مواد غذایی مخصوص هر رده‌ی سنی را آغاز نمایند و یا بچه‌ها با توجه به ساختار فیزیکی و مشکلاتشان به چه نوع تکمیل کننده‌های غذایی احتیاج دارند ، این موضوع در هر یک از بچه‌ها به لحاظ طبیعت و وراثت و مشکلات بدنی‌شان مختلف می‌باشد ، بدین سبب مراجعه به یک متخصص و کارشناس کودک امری ضروری به شمار می‌آید. والدین می‌توانند با گزینش یک متخصص تغذیه با دانش و آگاهی در این حوزه به رشد و نموی جسمی و روانی کامل‌تر و خوب‌تر کودکان خود مدد برسانند و آنان را برای برخورداری از جسم و تنی سرحال و تندرست در دوران بزرگسالی یاری نمایند.

وظایف متخصص تغذیه خوب کودکان در تهران و سایر شهرها

  • بیان و تشریحات لازم درباره‌ی مباحث و پرسش‌های در رابطه با برنامه غذایی و اصول تغذیه‌ای صحیح به والدین کودکان.
  • آگاهی و شناخت و بررسی احتیاجات مراجعه کنندگان.
  • تدوین و عرضه‌ی یک دستورالعمل و رژیم غذایی مطلوب به کودکان برای هر رده‌ی سنی مختلف.
  • بررسی و سنجش تاثیرات رژیم و دستورالعمل‌های غذایی و ایجاد تنوع و تبدل در آن‌ها در صورت نیاز.
  • حرف زدن و تشویق والدین و کودکان به منظور ادامه دادن و پی گیری کردن دستورالعمل‌ها و رژیم غذایی و درمانی.
  • عرضه و بیان دستورالعمل‌هایی در جهت بالا بردن ارزش غذاها و خوراک‌های مختلف برای کودکان.
  • شناخت و اطلاع از تازه‌ترین دانسته‌ها و مفروضات و جدیدترین پژوهش‌ها و بررسی‌های مربوطه در حوزه‌ی علم تغذیه.

نتیجه گیری و جمعبندی 

اگر کودک شما علاقه ای به خوردن غذاهای مفید ندارد و یا از طعم میوه ها لذت نمی برد، باید تغییرات ابتدایی در رفتار او اتفاق بی افتد. اگر میخواهید کودکی سالم داشته باشید، باید بدانید که چطور با اون برخورد مناسب در شرایط مختلف داشته باشید. پیشنهاد کارشناسان هوش نیک بر اساس تجربه ای که با صدها کودک داشته اند، این است که ابتدا هوش کودک ارزیابی شود و سپس از مسیر استعدادیابی صحیحی قرار گیرد. بدین ترتیب رفتار های صحیح با آنها می تواند عملکرد آنها را در زمان خوردن غذا و میوه ها تغییر دهد.


موضوع مرتبط :

تغذیه کودک در سنین مختلف و الگوی غذایی صحیح کودک و آلرژی تغذیه کودکان

Venezuela’s state-run oil company PDVSA said on Tuesday its debt fell 5% in 2018 from a year ago to $34.6 billion, though it remains in default on most of its bonds as crude output has slumped to 70-year lows in an economic crisis.  PDVSA, which is short for Petroleos de Venezuela, S.A., has not...
The majority of senior energy industry executives expect to maintain or increase spending this year to meet demand for oil and gas after years of austerity, a survey by DNV GL shows. DNV, a technical adviser to the energy industry, surveyed 791 senior professionals from firms with annual revenue...
The International Monetary Fund Monday cut its forecast for average oil prices to just below $60 per barrel in 2019 from close to $70 per barrel in its last World Economic Outlook in October on concerns about global economic growth. Further out, the IMF predicted oil prices would also average...