آخرین اخبار از طراحی

Oil producer group OPEC+ on Thursday agreed to rubber-stamp another small production increase for June, amid persistent concerns over weaker Chinese demand and shortly after the world’s largest trading bloc outlined proposals for new sanctions against Russian crude. The influential energy...
Oil prices were mixed on Friday as China's Covid-19 lockdowns and supply disruption fears weighed on the outlook for crude demand, as Western sanctions curb crude and products exports from Russia. Brent crude futures rose 15 cents to $107.74 a barrel after gaining 2.1% in the previous session....

وارن بافت را می توانیم یکی از مهمترین و بزرگترین سرمایه گذاران عصر جدید در دنیا بدانیم.

او علاوه بر اینکه سعی می کند نکات سرمایه گذاری و کسب و کار را به افراد بیاموزد ، در کنار آن سعی دارد ویژگیهای شخصیتی و رفتاری را نیز که مسیر موفقیت را هموار می کند به طرفدارانش نشان دهد.

وارن بافت به عنوان یک فرد موفق همواره سعی می کند مسیری که افراد را به موفقیت نزدیکتر می کند به دیگران نشان دهد. در این میان کسب و کارهای زیادی وجود دارند که مدام با شکستهایی مواجه می شوند.

از نظر مشاوره بازاریابی برخی از آنها بارها شکست می خورند و همچنان ادامه می دهند در مقابل برخی نیز به محض تجربه یک یا دو بار شکست ، از کاری که شروع کرده بودند دست می کشند. چه تفاوتی بین این افراد یا کسب و کارها وجود دارد ؟

وارن بافت در خصوص این کسب و کارها چه چیزی به ما می آموزد. وارن بافت معتقد است علت اصلی بسیاری از شکستهای شغلی و عدم موفقیت کسب و کارها ، نداشتن علاقه به شغل است.

او می گوید انسانها اگر شغلی داشته باشند که به آن عشق می ورزند نیروی محرکه عجیبی در درونشان وجود خواهد داشت که آنها را هر صبح با انگیزه بسیار قوی از خواب بیدار خواهد کرد.

اگر تا کنون در کسب و کارتان موفقیتی کسب نکرده اید یا مدام شکستهایی را تجربه کرده اید سعی کنید به این سخن وارن بافت کمی فکر کنید. احتمالاً یکی از علتهای اصلی که برای عدم موفقیت خود پیدا خواهید کرد همان نداشتن عدم علاقه شما به شغلتان است.

تجربه نشان داده است افراد بسیار کمی در دنیا وجود دارند که از کاری که به آن مشغول هستند ابراز خوشحالی کنند یا بیان کنند که این همان شغل مورد علاقه آنهاست.

بلکه کاملاً برعکس ، بسیاری از افراد فقط به این دلیل که منبع درآمدی داشته باشند و بتوانند از پس مخارج زندگی برآیند یا از دیگران عقب نمانند دست به کارآفرینی می زنند یا کاری را انجام می دهند که هیچ علاقه ای به آن ندارند و صرفاً چون درآمد مناسبی دارد به آن شغل و فعالیت ادامه می دهند.

اگر واقعاً دلیل شما برای شروع یک کار این است پس باید آگاه باشید که کوچکترین علتی می تواند شما را از کارتان خسته و نا امید کند. در حالی که اگر شغلی را از روی علاقه و عشق انتخاب کرده باشید پس از هر بار شکست ، چیزهای زیادی می آموزید که احتمال موفقیت شما را برای دفعات بعدی افزایش خواهد داد.  به همین دلیل وارن بافت دو توصیه برای افراد دارد:

یک) کاری را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید

انجام کاری که به آن علاقه دارید به شما انگیزه زیادی می دهد که حتی در مواقع شکست نیز دلزده و خسته نخواهید شد. همچنین افراد زمانی می توانند در شغلشان خلاقیت داشته باشند که به آن شغل علاقه دارند. زیرا لازمه خلاقیت ، پایداری و پای بندی و پیگیر بودن در شغل است.

دو) با افرادی که دوستشان دارید کار کنید

مبنای اصلی بسیاری از مشاغل خانوادگی این است که افراد در کنار کسانی که دوستشان دارند بهتر کار می کنند. به همین دلیل وارن بافت توصیه می کند با افرادی که دوستشان دارید کار کنید تا انگیزه موفقیت شما افزایش پیدا کند.

داشتن احساس شادی و نشاط در محیط کاری موجب موفقیت شما خواهد شد و این به جز کار کردن در شغلی که به آن علاقه دارید و با افرادی که دوستشان دارید ممکن نخواهد بود. اگر زمانی موفق شدید چنین شغلی داشته باشید سود و موفقیت نیز به سمت شما خواهد آمد. چرا که شما برای احساس خودتان کار می کنید نه برای پول.

نظر شما

The post اصل مهم روانشناسی که ریشه اکثر شکستهای شغلی است ! appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Oil prices extended gains on Wednesday amid simmering geopolitical tensions as Russia cut gas supplies to Bulgaria and Poland, while hopes of Chinese economic stimulus buoyed the demand outlook. Brent crude futures rose 67 cents, or 0.6%, to $105.66 a barrel. US West Texas Intermediate crude...
The National Iranian Drilling Company drilled 11 gas and oil wells in the oil-rich regions of Iran during the first month of the current Iranian year (March 21-April 20), the deputy director of the company for drilling operations said. “The wells included development and exploratory wells,”...
Oil prices slumped to about two-week lows on Monday, extending losses from last week, as concerns grew that prolonged Covid-19 lockdowns in Shanghai and potential US rate hikes would hurt global economic growth and fuel demand. Brent crude futures were down $3.93, or 3.7%, at $102.72 a barrel....

شبکه های اجتماعی یکی از پر کاربردترین زمینه های بازاریابی و تبلیغات در حوزه کسب و کارهاست.

در این میان ، اینستاگرام از جمله شبکه های اجتماعی است که نمی توان از استفاده کردن از آن صرف نظر کرد. بنابراین فعالیت در اینستاگرام ناگزیر باید وجود داشته باشد. به ویژه شرکتهایی که محصول یا خدماتی را برای عرضه به مشتریان دارند یا با مصرف کننده های خود به صورت مستقیم ارتباط برقرار می کنند ناگزیر باید از این شبکه استفاده کنند.

اگر استفاده از این شبکه اجتماعی پر کاربرد را جدی نگیرید یا از آن استفاده نکنید خواهید دید که دسترسی مشتریانتان به شما تا چه حد سخت خواهد شد. همانطور که مشخص شد که استفاده از این شبکه اجتماعی تا چه حد مهم است ، نحوه مدیریت پیج اینستاگرام نیز بسیار دشوار است.

در این مقاله سعی داریم نکاتی را به شما بیاموزیم که کمک خواهد کرد پیج های خود را بهتر مدیریت کنید.

یک) استفاده از امکانات shopping

یکی از محدودیتهایی که اینستاگرام داشت  ، محدودیت بارگزاری لینک بود. همانطور که می دانید لینک ها ، مخاطبان را به صفحاتی که شما طراحی کرده اید هدایت می کنند. تصور کنید چنین امکانی وجود ندارد ، به همین دلیل هدایت کردن مشتریان کار بسیار دشواری خواهد شد؛ اما هم اکنون اینستاگرام گزینه ها و امکاناتی دارد که کار تبلیغات و بازاریابی را بسیار راحت تر کرده است.

به عنوان مثال ، اگر شما بیش از ده هزار دنبال کننده داشته باشید می توانید لینک های فروشگاه اینترنتی یا محصولات خود را به راحتی در پیجتان بارگزاری کنید. همچنین گزینه shoppable این امکان را فراهم کرده است که اگر محصولی برای فروش دارید بتوانید آنها را به راحتی در صفحه خود پست کنید.

 دو) عدم استفاده از دنبال کننده های ساختگی

اگر واقعاً به دنبال بازاریابی از طریق اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی هستید و قصد دارید ارتباط مناسبی با کاربران و مخاطبان خود داشته باشید هرگز تلاش نکنید که از رباط های جذب فالوئر استفاده کنید.

از نظر مشاوره بازاریابی هدف شما فقط افزایش تعداد فالوئرها نیست ، بلکه واقعاً قصد دارید برند خودتان را به بهترین شکل معرفی کرده و با مخاطبان ارتباط داشته باشید. می توانید هشتک های پر طرفدار را در پیج خود استفاده کنید.

همچنین پست هایی را به طور منظم در صفحه خود به اشتراک بگذارید و زمانی که مخاطبان شما کامنت هایی را در زیر پست ها قرار می دهند حتماً با حوصله به آنها پاسخ دهید. اگر برای این کار یک فردی را به عنوان ادمین استخدام کنید می تواند کارها را منظم تر و بهتر انجام دهد.

سه) درباره خودتان پیامی را به اشتراک بگذارید

برخی از شرکتها یا برندها فراموش می کنند که هدف اصلی آنها این است که محصول و برندشان را معرفی کنند. در میان پیامهای بسیاری که بارگزاری کرده اند تعداد زیادی پیام مشاهده می شود که درباره شرکتها یا برندهای دیگر است و کارهای آنها را زیر سوال برده اند. این کار اولین واکنشی که ایجاد می کند کاهش اعتماد مشتریان به شماست. بهترین کار این است که از مزیتهای سایر محصولات و برندها نیز گاهی صحبت کنید.

چهار) از استوری استفاده نکنید

به شما توصیه می شود که برای پیامها یا مطالب یا عکسهای خود از استوری استفاده نکنید از آنجایی که استوری ها مدت زمان محدود و مشخصی دارند ، استوری شما را تنها تعداد کمی از افراد می بینند.

از طرفی برخی از افراد نیز ممکن است متوجه شوند که شما استوری جدیدی را گذاشته اید ولی وقت یا حوصله باز کردن آن را نداشته باشند. بنابراین اکیداً به شما توصیه می شود پیامهای خود را از طریق پیج خود و به عنوان یک پست معمولی به اشتراک بگذارید نه از طریق استوری.

نظر شما

The post روشهای مدیریت کردن پیج اینستاگرام appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Oil prices steadied on Monday as worries over slowing demand in China prompted investors to take profits on gains made earlier in the day on concerns over tight supply and the deepening Ukraine crisis. Brent futures were up 27 cents, or 0.2%, at $111.97 a barrel, sliding from its highest since...
Crude prices rose on Thursday after an early decline as investors covered short positions ahead of the long weekend and on news that the European Union might phase in a ban on Russian oil imports. Brent futures settled up $2.92, or 2.68%, at $111.70 a barrel. US West Texas Intermediate futures...

یکی از مواردی که شما در کسب و کار خود تجربه خواهید کرد شرکت کردن در رویدادها ، همایش ها و کنفرانس های مربوط به کسب و کارتان می باشد.

بنابراین برای شما پیش خواهد آمد که بخواهید در خصوص کسب و کار و فعالیت خود یک سخنرانی داشته باشید. این سخنرانی می تواند موقعیت کسب و کار شما را به شدت تحت تأثیر قرار دهد.

اگر یک سخنرانی جذاب و قابل توجهی داشته باشید خواهید دید که پس از آن افرادی که برای کسب اطلاعات بیشتر یا برقراری ارتباط با کسب و کار شما می آیند تا چه حد افزایش خواهد یافت. برخی از مدیران کسب و کارها تصور می کنند که داشتن یک سخنرانی کار ساده ای است و به راحتی می توانند از پس آن برایند. به همین دلیل تلاش زیادی برای داشتن یک سخنرانی خوب نمی کنند.

از نظر مشاوره بازاریابی در حالی که تجربه نشان داده است که داشتن یک سخنرانی خوب و جذاب کار دشواری است و باید تمرین زیادی داشته باشید. برای اینکه بتوانید خودتان را برای یک سخنرانی خوب آماده کنید پیشنهاد می کنیم موارد ذکر شده در زیر را رعایت کنید.

یک) به اندازه کافی تمرین کنید

مسلماً زمانی که یک سخنرانی در پیش دارید دچار استرس هستید. برخی از مدیران تلاش زیادی برای غلبه بر استرس خود هنگام سخنرانی می کنند ولی نکته ای که به آن توجه نمی کنند این است که اگر تمرین کافی برای ارائه سخنرانی داشته باشند میزان زیادی از استرس آنها کنترل خواهد شد.

برخی از مدیران با خود تصور می کنند اگر چند دقیقه تمرین کنند کافی است یا چون متن سخنرانی کوتاه است و می دانند چه چیزی خواهند گفت پس نیازی نیست زیاد آن را تمرین کنند. تجربه و تحقیقات نشان داده است هر چقدر به متن خود مسلط تر باشید و برنامه ریزیهایی دقیقی برای نحوه بیان مطالب در سخنرانی ها داشته باشید میزان موفقیت شما و ارائه یک سخنرانی جذاب بیشتر خواهد شد.

سعی کنید برای نحوه پوشیدن برای حرکات بدنی و نحوه بیان خود نیز تمرینات کافی داشته باشید. هم اکنون آموزشگاه های مختلفی در حال آموزش فن بیان هستند در حالی که واقعیت این است که همه چیز با تمرین کردن درست خواهد شد. اهمیت این موضوع به قدری است که اکثر کسب و کارهای بزرگ و برندهای معروف نیز در حال تربیت کردن مدیرانی هستند که بتوانند در مراسم ها و رویدادهای مختلف با قدرت و توانمندی خاصی به ارائه سخنرانی بپردازند.

دو) به واکنش دیگران توجه کنید

یکی از نشانه هایی که به شما کمک می کند که متوجه کیفیت سخنرانی های خود شوید واکنشی است که از مخاطبان دریافت می کنید. برخی از افراد زمانی که به سخنرانی می پردازند هیچ اهمیتی به واکنش مخاطبان ندارند یا سوالاتی درباره چگونگی سخنرانی خود از آنها نمی پرسند.

به همین دلیل دچار مشکلات زیادی می شوند چرا که اگر متوجه کیفیت سخنرانی های خود نشوند نمی دانند که در کدام قسمتها ضعف دارند و نیاز به اصلاح هست. به همین دلیل بسیار مهم است که به عنوان سخنران ، سعی کنید حتماً از واکنش مخاطبان خود مطلع شوید.

سه) با مخاطبان صحبت کنید

هیچ شکی نیست که گوش دادن به صحبتهای فردی که شروع به سخنرانی می کند و مدام پشت سر هم در حال صحبت کردن است بسیار دشوار می باشد و می تواند حواس افراد را پرت کند. پس بهتر است در سخنرانی های خود حتماً با مخاطبان خود تعامل کنید. سعی کنید یک متن سخنرانی جذاب تهیه کنید و زمانی که در حال سخنرانی هستید مخاطبان خود را نیز در بحث خود مشارکت دهید.

چهار) متن سخنرانی جذاب

قطعاً مهمترین بخش هر سخنرانی ، متنی است که آماده کرده اید. پس سعی کنید یک متن مناسب و جذاب برای سخنرانی خود انتخاب کنید.

نظر شما

The post بهترین سخنرانی در همایش های کسب و کار چگونه است؟ appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.