آخرین اخبار از طراحی

احتمالاً تعدادی از شما واژه وبمستر را شنیده اید. برخی نیز ممکن است تا کنون چنین نامی را نشنیده باشند.

امروزه یکی از سوالاتی که افراد به محض شنیدن نام وبمستر می پرسند این است که وبمستر کیست یا چه کاری انجامی دهد ؟ از آنجایی که آشنایی با نوع فعالیت یک وبمستر بسیار مهم است و می تواند در طراحی و تبلیغات کمک بسیاری به شرکتها و افراد مختلف کند در این مقاله به معرفی وبمستر و نوع فعالیت آن خواهیم پرداخت.

وبمستر در برخی از مواقع به عنوان حرفه یک فرد معرفی می شود یعنی فردی که در این زمینه فعالیت می کند و صاحب یک وب سایت است. وبمستر را اگر به عنوان یک فرد در نظر بگیریم ، او تمامی کارهای مربوط به سایت خود را به تنهایی انجام می دهد. بنابراین به خوبی می توان درک کرد که آنها صاحبان وب سایتهای کوچک هستند. چرا که کسب و کارهای بزرگ باید کارهای مربوط به سایت را به شکل گروهی انجام دهند. به طور کلی بخشهای یک سایت را می توانیم در موارد زیر خلاصه کنیم:

-بازاریابی کردن

-ارتباط با مشتریان و مخاطبان

-برنامه نویسی سایت

-طراحی سایت

زمانی که یک فرد به تنهایی کارهای مربوط به یک سایت را انجام می دهد غالباً درگیر کسب و کار کوچک است ؛ زیرا به تنهایی می تواند تمامی بخشهای یک سایت را به روز رسانی کند ؛ اما زمانی که برای یک شرکت یا یک کسب و کار بزرگ کار می کند هر بخشی از وب سایت ، مدیر مخصوص خود را دارد. به این شکل که مدیران بخشهای مختلف سعی می کنند فعالیتهای مربوط به قسمت خود را به روز رسانی کرده و تمامی تمرکز خود را در آن بخش صرف کنند.

اما مهم است بدانیم فردی که این کار را انجام می دهد از چه ابزاری استفاده می کند.

گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجوگر و شرکتهای جهان است. بنابراین اگر به دنبال طراحی یک سایت یا شغل وبمستری هستید بهتر است یک اکانت گوگل حتماً داشته باشید. زمانی که این اکانت را ساختید می توانید به امکاناتی که در اختیارتان قرار می دهد دسترسی داشته باشید تا طراحی سایت را انجام دهید.

برای وارد شدن به این اکانت یک نام کاربری و کلمه عبور تعریف می کنید که استفاده شما از آن را به سهولت فراهم می کند. همچنین می توانید اکانت ساخته شده را در صفحه اصلی اینترنت خود قرار دهید تا دسترسی را سریعتر کند. پس از این کار وظایفی که بر عهده یک وبمستر است به شرح زیر می باشد:

یک) توجه به تعداد بازدیدکنندگان سایت

یک وبمستر لازم است تعداد افرادی که از سایتهای مختلف بازدید می کنند را مشخص کند.

دو) شناسایی لینکهای نادرست

از دیگر وظایف مهم وبمستر این است که مشخص کند لینکهایی که در سایتهای مختلف قرار دارد آیا صحت دارند یا خیر ؟

سه) وب سایتهای به روز رسانی نشده

وبمسترها به دنبال این هستند تا وب سایتهایی که برای مدتی به روز نشده اند یا غیر فعال بوده اند را بیابند و سعی کنند آنها را به روز رسانی و فعال سازند.

چهار) برنامه ریزی سایت

بهتر است برنامه منظمی را برای به روز رسانی سایت داشته باشید. اگر این برنامه وجود نداشته باشد ، بعد از مدتی وب سایت شما غیر فعال خواهد شد و بسیاری از مخاطبان را از دست خواهید داد. بنابراین از دیگر تکالیفی که بر عهده یک وبمستر است برنامه ریزی دقیق برای به روز رسانی سایت است.

پنج) سئوی سایت

از دیگر کارهایی که وبمستر انجام می دهد سئوی سایت است. سئو کمک خواهد کرد تا میزان بالا آمدن سایت شما افزایش پیدا کند. تکنیکهایی که در سئوی اطلاعات به کار برده می شود این امکان را فراهم می کند که مطالب شما هنگام جستجوی کاربران برای آنها به نمایش درآید.

The post آشنایی با وظایف و توانایی های یک وبمستر (بخش اول) first appeared on طراحان برتر.

متأسفانه تعداد افرادی که از فروش می ترسند زیاد است. اگر فکر می کنید برای این کار ساخته نشده اید یا سخت ترین بخش یک کار تولیدی را مرحله فروش آن می دانید باید به شما بگوییم که اصلاً احساس بدی نسبت به خودتان نداشته باشید ، چرا  که شما تنها نیستید.

هر چند لازم است یک فرد یا شرکت بتواند در مرحله فروش به خوبی عمل کند تا موفقیت نهایی را به دست آورد ولی اغلب افراد به فروش احساس خوبی ندارند. اما واقعیت این است که غالباً این ترس در درون شماست و بسیاری از عوامل ترسی که در ذهن شماست ، عملاً در دنیای بیرون یا در امر فروش وجود ندارد. بهتر است اعتماد به نفس خود در این زمینه را افزایش دهید. در این مقاله به شما کمک می کنیم تا اعتماد به نفس خود در امر فروش را بالا ببرید.

یک) علم فروش

بسیاری از شما قبلاً نیز این جمله را شنیده اید که فروش یک هنر است. اما در این مقاله قصد داریم ذهنیت شما را تغییر دهیم ؛ زیرا این باور موجب می شود اعتماد به نفس شما پائین بیاید و در صورتی که موفق نشوید به این فکر کنید که فرد بی هنری هستید یا استعداد فروش ندارید.

در حالی که واقعیت این است که فروش یک علم است و قبل از اینکه اقدام به کار فروش کنید باید این علم را یاد بگیرید. اگر در امر فروش موفق نیستید علتش این است که این علم را یاد نگرفته اید. پس هر چه زودتر شروع به آموختن این علم جذاب کنید.

دو) افکار منفی را دور بریزید

احتمالاً شما نیز به محض شکست خوردن در یک رویداد فروش ، به این فکر می کنید من انسان بی عرضه یا ناتوان و بی هنری هستم. بهتر است به این افکار منفی که هیچ مبنای درستی ندارند پایان بدهید. همین افکار موجب می شود افکار منطقی شما متوقف شوند و در ثانی انرژی کافی برای ادامه راه نداشته باشید. بهتر است در هر شکستی که برای شما روی می دهد به این فکر کنید که چه چیزی موجب شده این شکست برای شما پیش بیاید.

سه) پیش داوری نکنید

یکی از اشتباهاتی که معمولاً فروشنده ها مرتکب می شوند این است که توان مالی مشتری را از روی ظاهر او حدس می زنند و ممکن است در برخی از مواقع اعتماد به نفس کافی برای بیان قیمت یک محصول را نداشته باشند و چنین تصور کنند که مشتری قادر به پرداخت آن نیست.

بهتر است این افکار و پیش داوری ها را در فروش کنار بگذارید. اول اینکه باید تمرین کنید که قیمتهای محصولات را چگونه برای مشتریان بیان کنید. چرا که بسیاری از فروشنده ها حتی از بیان قیمت محصولات نیز خجالت می کشند یا نحوه بیان آن را نمی دانند.

اول اینکه پیش داوری نکنید و تا قبل از اینکه از محصول مورد نیاز مشتری مطمئن نشدید سعی کنید از جانب خودتان برای مشتری تصمیم نگیرید. زمانی که مطمئن شدید چه محصولی می خواهد حالا می توانید محصول مورد نیاز او را بدون توجه به قیمت محصول به او پیشنهاد دهید. دوم اینکه ، قیمت محصول را به راحتی بیان کرده و سعی کنید درگیر افکار منفی و منع کننده مانند اینکه مشتری ممکن است از خرید کردن منصرف شود نباشید.

چهار) نا امید نشوید

برای هر فروشنده ای حتی فروشنده های شرکتها و برندهای بزرگ نیز در طول زندگی و کسب و کار خود دچار شکست شده اند و بارها این طعم را تجربه کرده اند تا توانسته اند موفق شوند. پس به محض شکست خوردن در فروش دست و پای خود را گم نکنید یا نا امید نشوید.

 مشاوره بازاریابی معتقد است این اتفاق برای تمامی فروشنده ها می افتد یا خواهد افتاد. اگر شکستها موجب ناامیدی شما شود حتماً انرژی و انگیزه کافی برای ادامه راه را از دست خواهید داد.

نظر شما

The post با تکنیکهای این مقاله ، اعتماد به نفس خود در فروش را بالا ببرید !!! appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Oil prices climbed on Friday, buoyed by hopes demand will recover as economic growth picks up and lockdowns ease, but worries about India's surging second wave of Covid-19 cases limited gains. Brent crude futures rose 42 cents, or 0.6%, to $65.82 a barrel, after rising 8 cents on Thursday. US...

بوتولاکس Botulax یک گزینه معتبر برای بوتاکس با کیفیت بالا از کره در نظر گرفته می شود ، زیرا نتایج بسیار عالی است و می توان با تزریق های موضعی کوچک به دست آورد.

آماده سازی بوتولاکس Botulax

سم بوتولینوم نوع A در واحدهای دوز 50 تایی موجود است ، هر ویال حاوی سم 50 بوتولینوم کلستریدیک نوع 50 با 0.35 میلی گرم تثبیت کننده آلبومین سرم انسانی و 45/0 میلی گرم کلرید سدیم (EP) است.

آمپول های بی بوتولینوم را می توان به مدت 24 ماه در یخچال نگهداری کرد.

توضیحات بیشتر در مورد بوتولاکس

این درمان بیش از 10 دقیقه به طول نمی انجامد و پس از جلسه تزریق نیز می توان بلافاصله همه فعالیت ها را از سر گرفت ، بدیهی است با مشاوره پزشکی زیرا اثرات آن از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است.

بیش از 98 of بیماران خود را کاملاً راضی از درمان بوتولاکس اعلام کردند و اولین بهبودها 2 یا 3 روز پس از جلسه اول مشاهده شد.

بوتاکس بوتولاکس دارای تضمین اثربخشی و ایمنی است ، زیرا تحت چندین تحقیق قرار گرفته است ، که نشان داده است سم بوتولینوم نوع A نه تنها موثر بلکه ایمن است ، تقریباً قابل مقایسه با اثرات آنابوتولینومتوکسین A است.

این محصول در بیش از 25 کشور جهان به فروش می رسد و توسط مقامات بهداشتی تأیید می شود ، زیرا این محصول به دنبال کلیه مقررات فعلی و آزمایش های بالینی انجام شده و بیش از 10 سال در حال انجام است.

استفاده از بوتولاکس نه تنها به عنوان یک بوتاکس آرایشی در نظر گرفته شده است: از سم بوتولینوم نوع A می توان برای درمان بلفارواسپاسم ضروری در بیماران بزرگسال ، تغییر شکل پای پا با فلج مغزی در کودکان 2 ساله و بالاتر استفاده کرد ، اما در سطح آرایشی برای بهبود و در نتیجه صاف کردن چین و چروک های جلوبازی در بزرگسالان بین 18 تا 65 سال استفاده می شود.

برای هر درمانی ، دوزهای مختلف بوتاکس بوتولاکس وجود دارد:

برای بلفارواسپاسم ، دوز اولیه 1،25 – 2،5 iu (حجم 0/05 میلی لیتر تا 0/1 میلی لیتر برای هر محل) توصیه می شود ، که به داخل مدار و قبل از قبل از جراحی درب فوقانی و جلوی چشم تزریق می شود. – حفره دورانی پوشش پایین ، در حالی که در مورد فلج مغزی کودکان ، دوز توصیه شده 4u / kg وزن بدن برای عضله گاستروکنمیوس آسیب دیده در بیماران مبتلا به همی پلژی تجویز می شود

دوز توصیه شده برای دیسفاژی 6u / kg وزن بدن است که بین دو پا تقسیم شده است ، به شرطی که دوز کل از 200 iu / بیمار در یک بار تجاوز نکند.

برای تسطیح چین و چروک های جلدی می توان 20iu تزریق کرد ، در این حالت ، دوز دارو ممکن است بسته به شرایط بیمار در آن لحظه دقیق متفاوت باشد.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، ظهور اولین اثرات از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است: معمولاً در مورد بوتولاکس که به دلایل زیبایی استفاده می شود ، اثر بخشی را می توان در طی 2 روز مشاهده کرد ، مگر در مورد چین و چروک های جلدی. در این حالت ، نمی توان پیش بینی کرد که اولین نتایج قابل مشاهده به سادگی قابل مشاهده است زیرا تصمیم گیری در مورد دوز برای هر بیمار به عهده پزشک است.

اگر به دلایل پزشکی استفاده شود ، نتایج بسیار متفاوت است. به عنوان مثال ، در مورد بلفارواسپاسم ، اولین نتایج پس از 3 روز دیده می شود ، در حالی که ماندگارترین آنها پس از 2 هفته دیده می شود. در موارد بهبود فلج مغزی در کودکان می توان طی 4 هفته پس از تزریق مشاهده کرد.


سایر محصولات

مصپورت               دیسپورت              دیستون                کنیتوکس               نورونوکس

The post معرفی بوتاکس بوتولاکس Botulax appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.

خرید فیلر 10 سی سی بدن برای باسن ، سینه و بازو تعبیه شده است.

تمام حقیقت در مورد پرکننده پرکننده مبتنی بر هیالورونیک اسید که فرم طبیعی بدن را برهم نمی زند ، اما به بهبود ظاهر آن کمک می کند!

در پزشکی زیبایی ، چند استراتژی وجود دارد که به زیبا سازی صورت و بدن در نقاط مهم کمک می کند ، بدون اینکه تهاجمی باشد. جوانسازی با هیالورونیک اسید ، یعنی استفاده از پرکننده فیلر برای ایجاد کانتور بدن بدون تحریف شکل طبیعی ، اما بهبود ظاهر آن.

جوانسازی و کانتورینگ با هیالورونیک اسید چه نوع راه حل های زیبایی ارائه می دهد؟

این راه حل های مختلفی را ارائه می دهد ، زیرا به شما امکان می دهد مقدار دقیق محصول وارد شده را اندازه گیری کرده و عمق و مساحت آن را برای درمان تنظیم کنید. برای کسانی که لاغر هستند و نمی توانند لیپوپیلینگ آرزو کنند یا برای کسانی که نمی خواهند عالی است استفاده از جراحی زیبایی برای بهبود شکل خود.

تزریق بهترین ژل 10 سی سی تا چه حد می تواند تهاجمی تلقی شود؟

تزریق بهترین فیلر 10 سی سی مانند یک درمان ساده دارویی که در یک کلینیک جراحی انجام می شود.

بهترین ژل 10 سی سی دقیقا چگونه کار می کند؟

بی حسی موضعی در موضع انجام می شود. از طریق یک سوزن کانولا ، یعنی یک سوزن با نوک صاف تا آنجا که ممکن است کمتر تهاجمی باشد ، محصول با روش خطی رتروگراد وارد می شود ، یعنی تزریق محصول به طور همگن در ناحیه ای که قرار است با پرکننده و سوراخ کوچک سوزن با یک پچ استریل پر شود.

نتایج تزریق بهترین ژل 10 سی سی 

این به انتظارات بستگی دارد. یک فرد بسیار لاغر و باسن کاملاً صاف نمی تواند مانند کیم کارداشیان ، بازویی با پوستی بسیار شل به نظر برسد ، کاملا صاف نمی شود ، اما در هر دو حالت پوست پر و سفت می شود ، یا به عنوان مثال در مورد غرق شدن کوچک یا بی نظمی در بدن می تواند پوست را یکدست کند و باسن می توانند فرم زیبایی داشته باشند ».

بهترین ژل 10 سی سی چند جلسه نیاز دارید؟

به طور معمول یک جلسه کافی است ، اما همیشه لازم است که یک هفته بعد بررسی کنید که آیا ژل 10 سی سی وارد شده کافی است یا ترمیم لازم است. با این حال ، این درمان دائمی نیست ، بنابراین لازم است جلسات دیگری برگزار شود تا نتیجه مطلوب حفظ شود. با این وجود ، با گذشت زمان ، استفاده از ژل کمتر از بار اول ضروری خواهد بود . باسن بخشی است که بیشترین حجم را به خود اختصاص انجام می دهد ، اما همچنین سینه ها ، ساق پا و بازوها می توانند از نظر زیبایی به نتایج بسیار زیبایی برسند.

ماندگاری بهترین ژل 10 سی سی چقدر است؟

وقتی بدن درگیر باشد ، هیچ قطعیت مطلقی وجود ندارد ؛ در مورد خاص هیالورونیک اسید ، این بستگی به سرعتی دارد که توسط کلاینت دوباره جذب می شود. با این وجود متوسط ​​مدت زمان تولید حدود 9-12 ماه تخمین زده می شود.

آیا موارد منع مصرف یا عوارض خاصی وجود دارد؟

مانند اکثر روشهای درمانی زیبایی برای زنان باردار ، یا برای کسانی که تحت درمان ضد انعقادی هستند ، این دارو تجویز نمی شود.


موضوع مرتبط :

ژل رووفیل اولترا ۱۰ سی سی Revofil Ultra

ژل دنه بی Dene B ده سی سی

ژل 10 سی سی

The post بهترین ژل 10 سی سی appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

فروش ژل بیدمکس Beads max کره جنوبی با تعرفه رسمی در گروه بازرگانی نیک صورت می پذیرد.

شرکت ژل بیدمکس Beads Max مجموعه ای از مواد پرکننده مبتنی بر هیالورونیک اسید از شرکت کره جنوبی Maxcore Global Co می باشد. محصولات این شرکت شامل ۵ محصول است ؛ Beads Max Fine، Beads Max Mid، Beads Max High، Beads Max Body Classic-H، Beads Max Body Classic-S که در دامنه و عمق تزریق متفاوت هستند.

BeadsMax Body Classic H پرکننده ای مبتنی بر هیالورونیک اسید متقابل است. این فقط برای استفاده در بدن طراحی شده است. Beads Max Body Classic H به طور موثر برای حجم دهی سینه و باسن استفاده می شود. پس از تزریق لازم نیست نگران نتایج نامطلوب باشید. با تزریق هیالورونیداز می توان Bead Max را به طور کامل از بین برد. BeadsMax از فن آوری منحصر به فرد ایجاد ژل حالت نیمه جامد هیالورونیک اسید استفاده می کند. این فناوری نوآورانه Hyaluronic Acid را به منظور افزایش اثر ماندگاری و ایمنی به کار می برد.

شرکت سازنده ژل بیدمکس

شرکت مکس کور کره جنوبی

ژل بیدمکس - beads max

ژل بیدمکس – beads max

درباره ژل بیدمکس مدل H

ویژگی های ژل بیدمکس Beads Max

اثر طولانی مدت

ویسکوزیته بالا

سختی ژل بهینه

ظرفیت جذب آب بالا

به راحتی قابل جذب شدن است

نواحی مناسب جهت تزریق ژل بیدمکس کلاسیک H

Beads Max Body Classic-H برای حجم دهی در مناطق سینه و باسن استفاده می شود.

مدت زمان ماندگاری ژل بیدمکس H

اثر زیبایی از ۷ تا ۱۲ ماه طول می کشد.

غلظت ژل بیدمکس H

۲۰ میلی گرم در میلی لیتر HA

هر بسته  ژل بیدمکس H

۱ سرنگ × ۱۰ میلی لیتر در هر بسته

توضیح بیشتر در مورد ژل بیدمکس

ژل بیدمکس Beads Max Classic-H یک پرکننده بدن است که در کره جنوبی تولید می شود و به شما امکان می دهد بدون جراحی و درد حجم سینه و باسن را افزایش دهید. فیلر فقط بر اساس یک ماده تشکیل دهنده است ، یعنی از هیالورونیک اسید با خلوص بسیار بالا تشکیل شده است. پارامترهای اساسی محصول بر اساس فرمول منحصر به فردی ساخته شده است که اجازه می دهد مولکول های داخل پرکننده را متصل کند.

ژل بیدمکس BEADS MAX HIGH

ژل فیلر Beads Max High برای از بین بردن چین و چروک های عمیق پیشانی ، چانه و صورت ، استفاده از فن آوری با ویسکوزیته بالا و یک اثر طولانی مدت ایجاد کنید ، مفید است. این پرکننده با کنترل سرعت اتصال متقاطع برای تنظیم ویسکوزیته قادر به تولید طیف گسترده ای از پرکننده های با کیفیت بالا بسته به نوع استفاده است.

ژل بیدمکس - beads max

ژل بیدمکس – beads max

 

این نوشته ژل بیدمکس Beads Max برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.

همواره یکی از مهمترین مسائلی که افراد متخصص با آن درگیر هستند مسئله جداسازی کودکان تیزهوش از سایر کودکان است.

برخی از متخصصین معتقد هستند که این افراد باید آموزشهای ویژه داشته باشند و حضور آنها در مدارس و مراکز آموزشی با سایر کودکانی که هوش متوسط دارند موجب از بین رفتن توان و ظرفیتهای هوشی و ذهنی آنها خواهد شد.

به همین دلیل پیشنهاد می کنند این کودکان به محض شناسایی از سایر کودکان جدا شده و آموزشهای ویژه ای دریافت کنند. در حالی که اکثر متخصصین در دنیا امروزه به این باور رسیده اند که جداسازی این کودکان یک آسیب جدی شخصیتی و رشدی به این کودکان وارد می کند. دلایل این عدم مخالفت به شرح زیر است:

یک) انتظارات والدین

با این جداسازی ، والدین کودکان تیزهوش انتظارات بیشتری از فرزند خود خواهد داشت و این انتظارات ، زمینه ساز ایجاد استرس و اضطراب در والدین این کودکان خواهد شد. زمانی که والدین متوجه شوند که فرزندان آنها به لحاظ هوشی سرآمد هستند مدام نگران این مسئله خواهند بود که آیا توانایی این را دارند که فرزندان خود را به نهایت توانایی خدادادیشان برسانند یا نه ؟

استعدادیابی کودکان

همچنین آنها با محیط به مقابله برخواهند خواست و تصور خواهند کرد که محیط توانایی پاسخگویی به نیازهای کودک آنها را ندارد. از طرفی انتظارهای غیر منطقی در این والدین ایجاد خواهد شد که تصور می کنند کودک آنها باید در تمامی بخشهای زندگی و همه فعالیتها موفق عمل کند. این تصور نادرست زمینه ساز شکل گیری سبکهای فرزندپروری ناسالم در آنها می شود که مانع بزرگی در رشد طبیعی و سالم کودکان می شود.

دو) غفلت از ابعاد شخصیتی

تمرکز صرف بر هوش و توانایی های ذهنی کودک ، هم به نظام آموزشی و هم تربیتی والدین این فرصت را نخواهد داد که به پرورش جنبه های شخصیتی و ارتباطی کودکان خود توجه کنند.

چه بسا افراد سرآمد از نظر هوشی که توانایی مدیریت کردن زندگی شخصی خود را ندارند ؛ یا در برقراری ارتباطهای اجتماعی با سایر افراد یا دوستان و همکاران یا اعضای خانواده دچار مشکلات شدیدی هستند. بنابراین ، جداسازی کودکان ممکن است این تمرکز بر توانایی های هوشی و غفلت از سایر جنبه های شخصیتی و توانمندیهای فردی کودک را تشدید کند.

سه) تمرکز بر رقابت به جای همکاری

متأسفانه در ایران شاهد این هستیم که تمایل خانواده ها و نظام های آموزشی بیشتر بر رقابت بین کودکان است تا اینکه تقویت ویژگیهای همکاری و هماهنگی بین آنها باشد. در حالی که در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا ، سالهاست که همکاری بین کودکان و افراد را ملاک تربیت خود قرار داده اند.

جداسازی کودکان تیزهوش از سایر کودکان موجب خواهد شد این افراد در یک فضای رقابتی شدید قرار بگیرند. در بسیاری از مدارس تیزهوشی که وجود دارد ، فقط جنبه های رقابتی در حال تقویت هستند و با ایجاد رقابت در بین کودکان تلاش دارند تا آنها را وادار به تلاش بیشتر و در بعضی از اوقات بیش از توان کودک کنند. این گونه رقابت ها ، آسیبهای جدی بر توانایی های شخصیتی و حتی هوشی کودکان وارد خواهد کرد.

این کودکان به هیچ عنوان نمی توانند افراد مناسبی برای فعالیتهای گروهی باشند. بنابراین ، این افراد همیشه کارهای فردی را ترجیح خواهند داد که به ادامه دار شدن جداشدگی از سایر افراد می انجامد. این جداشدگی زمینه ساز شکل گیری بسیاری از اختلالات رفتاری خواهد شد.  

چهار) مسئله اعتماد به نفس

جداسازی کودکان تیزهوش به آنها این چنین القا خواهد که شما افراد خارق العاده و متفاوتی هستید. بنابراین ، اعتماد به نفسی که آسیب زننده خواهد بود در آنها شکل می گیرد. آنها تصور می کنند که از عهده تمامی کارها بر خواهند آمد در حالی که در واقعیت این چنین نیست و افراد نمی توانند از پس تمامی کارها برآیند.

به همین دلیل تجربه شکست آنها افزایش پیدا کرده و اعتماد به نفس آنها با چالشهای جدی مواجه می شود. از طرفی جداسازی این کودکان از سایرن این تصور را در ذهن کودکان متوسط ایجاد خواهد کرد که افراد توانمندی نیستند. بنابراین اعتماد به نفس و تلاش آنها به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

 

نوشته درستی یا نادرستی جداسازی کودکان تیزهوش (بخش اول) اولین بار در مرکز هوش کودک نیک. پدیدار شد.

چرا بیشتر مردم فکر می کنند فقط موفقیت باعث تشویق ولی شکست باعث نا امیدی باید باشد؟

این سوال هم می تواند درست باشد هم غلط، زیرا یستگی به روحیه و طرز نگرششان دارد. عده ای از افراد هستند که کلا مثبت اندیش هستند و در هر لحظه و اتفاق و کاری، مثبت ترین نقطه آن را می بینند و همیشه با خود می گوید ( من می توانم این کار را انجام دهم ).

این در حالیست که عده ای دیگر با اولین حس شکست نا امید می شوند و خود را کنار می کشند انگار آخر دنیا است و صفر تا صد خود را تسلیم، اولین شکست می کنند، حتی ممکن است بعضی از این شکست ها واقعی نباشد فقط حسی درونی باشد که با بیش از اندازه فکر کردن به آن بزرگش می کنند.

به نظر شما چرا این دو دسته از آدم ها اینقدر با هم متفاوت هستند؟

فکر نمی کنید این شرایط ممکن است از عدم اعتماد به نفس یا عزت نفس ریشه گرفته باشه؟

فردی که از سن کم در برابر هر اشتباهی به جای تنبیه شدن به جای سرزنش شدن مورد همایت قرار گرفته باشد، مثلا والدین هنگامی که فرزندشان کاری انجام میدهند حال به هر دلیلی شکست می خورد یا خرابکاری به بار می آید شما در جایگاه مادر و پدر وظیفه دارید در ابتدا آرامش خود را حفظ کنید و سپس فرزند را در آغوش بگیرید و نسبت به کاری که انجام داده او را راهنمایی کنید و نسبت به اتفاق هایی که ممکن بود پیش بیاید او را آگاه کنید.

این کار باعث می شود در آینده اشتباهات قبل را تکرار نکند و همینطور اعتماد به نفسش نسبت به خودش و کاری که می خواهد انجام دهد بالاتر می رود چون همیشه حرف شما به عنوان یک حامی در ذهنش ماندگار است.

تست هوش کودک            |              استعدادیابی کودکان  

می داند با رعایت کردن اصول اصلی می توان شکست را به موفقیت تبدیل کرد و از همه مهمتر این است که یاد می گیرد حتی در شکست هم نکات مثبت را پیدا کند و پله ای کند برای موفقیت بعدی اش.

ولی برعکس آن فردی که در تمام مراحل زندگی به جای تشویق همیشه مورد تمسخر قرار گرفته یا موج منفی دریافت کرده است و شما خواسته یا ناخواسته حس سرخوردگی را به او انتقال داده اید و باعث شدید حتی اگر در یک قدمی موفقیت هم باشد به علت نبود اعتماد به نفس نا امیدانه خود را عقب بکشد زیرا ترس درونی دارد.

شما والدین عزیز می دانید اگر اعتماد به نفس و عزت نفس فرزندتان را طبق هوش و استعداد او تقویت کنید میزان ضعیف بودن آن در بزرگسالی بسیار پایین می آید.

زیرا شما یاد می گیرید فرزندتان را چگونه طبق هوش و استعداد ذاتی دارد تقویت و تشویق کنید و انجام تست هوش و استعدادیابی کودک و نوجوان همچنین به غیر از اینکه به نفع آینده کودک باهوش تان است، برای حال روحی و روانی شما والدین عزیز هم بسیار مفید واقع خواهد شد.

وقتی شما بدانید فرزندتان را در چه مسیری قرار دهید یا یاد بگیرید چگونه با او رفتار کنید و چه شرایطی برایش فراهم کنید میزان اختلاف بین پدر و مادرها با فرزند بسیار پایین می آید. به مرور زمان نوعی رابطه صمیمی و سازگاری بین اعضای خانواده ایجاد می شود.

وقتی کودک باهوش شما حس کند و ببیند که پدر و مادر او را در زمینه هایی که دوست دارد تشویق می کند و شرایطی فراهم می کنند که حس خوبی به آن می دهد نا خودآگاه ارتباط صمیمیتی ایجاد می شود و آن هم تلاش می کند که با توجه به علاق مادر پدرش بیش برود و همان میزان که پدر و مادر به او توجه می کند کودک هم میزان توجهش را به سمت والدین خود هدایت می کند و از میزان نا بسمانی ها کم می کند.

دی انجام تست هوش و استعدادیابی فقط کودک مورد سنجش قرار نمیگیرید، پدر مادرها هم در بخش مشاوره والدین مورد بررسی و سوال و جواب قرار می گیرند و در مرحله اول سعی در این است که آن ها یعنی مادر و پدر با یک دیگر رابطه خوبی داشته باشند و بعد از ایجاد تعادل در رابطه این دو سراغ کودک می رویم.

این را فراموش نکنید که اولین الگوهای و قهرمانان زنگی هر کودک پدر و مادر است. و این شما هستید که با رفتار و اخلاق و طرز فکرتان آینده کودک باهوش خودتان را رقم می زنید.

اگر فکر می کنید تا الآن مسیر زندگی خود و فرزندتان را اشتباه رفته اید اصلا نگران نباشید (ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازست)

موسسه هوش نیک می تواند شرایط پیدا کردن مسیر درست را برای شما مشخص کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۷۷۸۹۱۵۸۷

The post موفقیت یا احساس موفقیت + استعدادیابی appeared first on استعدادیابی | تست هوش کودک.

هر چقدر زمان به جلو حرکت می کند بسیاری از موضوعات اجتماعی ، فرهنگ و باورهای مردم نیز دستخوش تغییرات می شود.

کودکی که در ایران در سال ۱۳۸۰ متولد شده است بسیار متفاوت از والدینی که در دهه ۵۰ و ۴۰ یا ۶۰ متولد شده اند می اندیشد. تغییر در اندیشه و باورهای نسل جدید ، بسیاری از زمینه ها از جمله صنایع مختلف به ویژه پوشاک را تحت تأثیر قرار داده است. از آنجا که بیشتر جمعیت جهان ، جمعیت جوان هستند به همین دلیل امروزه بازاریابی برای این نسل به ویژه در زمینه پوشاک اهمیت زیادی پیدا کرده است.

علاوه بر تغییر سلیقه و باورهای این نسل ، بسترهای حضور آنها نیز بسیار متفاوت می باشد. به عنوان مثال ، یکی از تغییرات عمده ای که در بازاریابی امروزه به وجود آمده است بازاریابی دیجیتالی و حرکت سریع دنیا به آن سمت است و علت اصلی آن حضور افراد در این شبکه ها و فضاها ، به ویژه افراد جوان است.

یکی از صنایعی که به شدت از این اوضاع تأثیر پذیرفته است ، صنعت پوشاک است. در این مقاله سعی داریم به تغییراتی که در بازاریابی این صنعت باید ایجاد کنید تا بتوانید در جذب نسل جدید موفق باشید بپردازیم.

چگونه می توانیم در بازاریابی پوشاک موفق باشیم؟

یک) علاقه به خدمات آنلاین

یکی از ویژگیهایی که نسل جدید دارند این است که بتوانند خدمات یا کالاهای مورد نیاز خود را به راحت ترین و سریع ترین طریق دریافت کنند. به همین دلیل است که گرایش آنها به خدمات اینترنتی بسیار بیشتر است.

آنها حوصله نسل های قبل برای رفتن به بازار یا یافتن کالاهای مورد نیاز خود را ندارد. ترجیح می دهند با یک سرچ در اینترنت یک اطلاعات کلی از بازار و محصول مورد نیازشان به دست آورند و  با فشار دادن چند کلید آن را به راحتی خریداری کنند. بنابراین ، توجه به این ویژگی مهم این نسل می تواند در موفقیت و آینده بازاریابی پوشاک نقش بسزایی داشته باشد.

دو) انحصار طلبی

یکی دیگر از ویژگیهای بسیار مهم نسل جدید این است که آنها تمایل به انحصار طلبی دارند. آنها تمایل دارند از هر شیء یک نسخه منحصر به فرد آن را داشته باشند. آنها می خواهند به شکل بسیار خاص و منحصر به فردی در میان دیگران ظاهر شوند.

از طرفی این نسل در به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود بیش از نسلهای دیگر تلاش می کند. آنها علاقه دارند اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند تا به هدف مورد نظر خود برسند. بنابراین شما به عنوان یک بازاریاب برای صنعت پوشاک می توانید از این اطلاعات برای اهداف بازاریابی خود به خوبی استفاده کنید.

سه) تمایل به نمایش دادن خود

 مشاوره بازاریابی می گوید یکی از ویژگیهایی که در نسل جدید به شدت مشاهده می شود تمایل به نمایش گذاشتن خود است. به همین دلیل است که نوع پوشاک و آرایش این نسل بسیار متفاوت شده است. بهتر است این تمایلات را به خوبی رصد کنید تا به اطلاعات مفید و مناسبی دست پیدا کنید.

چهار) وابستگی به گوشی همراه

امروزه گوشی های تلفن همراه یکی از چیزهایی است که نسل جدید بسیار به آن وابسته هستند. تحقیقات متعددی که انجام شده نشان می دهد نزدیک به ۸۰ درصد جوانان به شکل اعتیاد گونه به موبایل خود وابسته هستند. بهتر است طراحی و ساخت اپلیکیشن های موبایل ، هم برای سیستم عامل اندروید و هم IOS بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

سعی کنید تمامی سرویس هایی که می توان از طریق این ابزارها ارائه داد را بشناسید و توانایی و تخصص خود را در آن حوزه افزایش دهید. همچنین استفاده از فن آوریها یکی از مواردی است که حتماً باید جدی گرفته شود.

پنج) رو راست باشید

نسل جدید چندان تمایلی به پذیرفتن توجیه های نسل های قبل ندارند. آنها تمایل دارند هر چیزی در شفاف ترین شکل ممکن اتفاق بیافتد. بنابراین اگر سرو کار شما با نسل جدید است حتماً این واقعیت را ملاک قرار دهید و سعی کنید در هر مرحله از بازاریابی یا تولید محصول با این نسل شفاف و با صداقت رفتار کنید.


موضوع مرتبط :

نگرانی مشتریانتان در مورد فروشگاه های آنلاین پوشاک را کم کنید!

 

نظر شما

The post تغییرات شگرف در بازاریابی پوشاک appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Oil prices fell for a second day on Wednesday, weighed down by concerns that surging Covid-19 cases in India will drive down fuel demand in the world's third-biggest oil importer. Brent crude futures for June declined 29 cents, or 0.4%, to $66.28 a barrel, after dropping 48 cents on Tuesday,...