مدیر برند قدرتمند وقتی با کارمنداش صحبت می کنه خیلی مهربون و با احساسه یه جوری که حرفاش خیلی خیلی الهام بخش باشه و به کارمنداش کمک می کنه و انگیزه می ده به اون دسته از آرزوهاشون که حتی غیر قابل باوره دست پیدا کنن.یه مدیر برند خبره حتما موقعی که داره با کارمنداش ارتباط احساسی برقرار می کنه با یه قصد خاصیه و برای اینکه حرفاش روی اونا تاثیر بگذاره از یه سری طرفندا استفاده می کنه . اگه شما می خواین یه مدیر برند مقتدر بشین خوبه که این طرفندار رو یاد بگیرین در ادامه دکتر برند چند تا از اونا رو براتون توضیح می ده پس به شما توصیه می کنم تمام متن رو با دقت بخونین.

۱- افرادی رو که مورد خطالب قرار می دیدن خوب بشناسین

دقت کنین که مخاطباتون نیاز دارن چه چیزی بشنون و شما چطوری می تونید اونا رو عنوان کنین تا خوب روی اونا تاثیر بذاره ، البته یادتون باشه این به معنیه این نیست که مدیر برند باید درباره مواردی که دیگران باید بدونند تصمیم بگیره بلکه به این معنیه که مدیر برند باید فقط در مورد مواردی که ارزش گفتن و شنیدن داره صحبت کنه این موضوع درباره اخبار بد هم صادقه .

۲- مدیر برند باید به روش های زبان بدن کاملا آگاه باشه.

مدیران برند همیشه واکنش آدما رو نسبت به حرفاشون بررسی می کنند و سریع متوجه حالت صورت و زبان بدن شنونده هاشون می شن چون می دونن اینا عکس العمل های افراد نسبت به حرفاشونه. شما می تونید به عنوان یه مدیر برند قدرتمند با استفاده از تکنیک های زبان بدن به برقراری ارتباط خوب با کارمنداتون بپردازین و حتی اگه لازم شد با توجه به عکس العمل های دیگران روش های ارتباطیتون رو عوض کنین.

۳- صادق باشین

مدیر برند موفق کسیه که بتونه یه ارتباط واقعی و صادقانه با کارمنداش داشته باشه . کارمندا آدمایی نیستن که درست و غلط بودن حرفای مدیر خودشون رو تحلیل کنن. در نتیجه هر وقت به هر دلیلی نتونستین موردی را با کارمنداتون در میون بذارین حتما خیلی روشن و شفاف موضوع رو عنوان کنین تا هیچ کس موردی رو توی شرکت پر نکنن و شما با شایعه و ابهام مواجه نشین که اگه چنین مشکلی پیش بیاد بدونین که توی دردسر بزرگی افتادین.

۴- سعی کنین خیلی قابل اعتماد باشین.مدیر برند - مدیر و طراح خلاق فیسبوک

مدیر برند قدرتمند اون چیزی رو که هست نشون می ده و به چیزایی که نیست تظاهر نمی کنه ؛ بنابراین شمام سعی کنین چیزی که هستین به کارمنداتون نشون بدین تا اعتماد اونا رو جلب کنین. کسی که فیسبوک رو طراحی کرده موقع راه اندازی این شبکه در مراسم افتتاحیه با گرم کن و شلوار یعنی همون لباسی که همیشه تنش می کنه وارد افتتاحیه شده این طور آدما می دونن با نشون دادن خوده واقیعیشون می تونن توجه و اعتماد دیگران رو به خودشون جلب کنن این در حالیه که افرادی که تظاهر می کنن بی اعتمادی و دوری کردن دیگران رو تجربه می کنن.

۵- سعی کنین خیلی مقتدرانه صحبت کنین.

مدیر برند موفق کسیه که سعی نمی کنه عیبا و نقص هاشو با کم رویی بپوشونه بلکه حاضر می شه مقعیتشو به خطر بندازه و خیلی صریح و رک درباره کارایی که باید انجام بشه با کارمنداش صحبت می کنه ، این مورد هم جزء موردهاییه که باعث ایجاد جذابیت در شخصیت آدما می شه و بیشتر کارمندا رو به سمت مدیرشون جذب می کنه چون احساس می کنن با یه آدمه قدرتمند مواجه هستن.

۶- با هر گروه توی سازمان به صورت انفرادی صحبت کنین.مدیر موفق - سخنرانی مدیران

خیلی کم پیش میاد تا مدیر برند فرصت کنه تا با تک تک کارمندا بصورت جداگونه صحبت کنه در نتیجه از هر فرصتی که می تونید با اونا صحبت کنین مثه یه کنفرانس یا سخنرانی استفاده کنین و با اونا صحبت کنین و یه طوری با اونا صحبت کنین که فکر کنن با تک تکشون مستقیم دارین صحبت می کنین .

۷- خوب به کارمنداتون گوش کنین

یه مدیر برند موفق باید یه گوش شنوا داشته باشه چون برقراری ارتباط با آدم ها دو طرفه اس و مطمئنا باید با دقت خیلی زیادی به گفته های کارمنداشون گوش کنن . مدیر برند موفق اصولا خیلی با دقت به حرف کارمندش گوش می کنه و هیچ وقت به جواب هایی که باید بده از قبل فکر نمی کنه و در موقعه مذاکره حرف های طرف مقابلو خوب درک می کنه و بعد جواب می ده

۸- در حین گفتگو با کارمندا باید اگر نیاز شد ابراز تاسف کنین

یه مدیر برند موفق وقتی اشتباه می کنه حتما بعدش قبلا از اینکه دیگران متوجه اشتباهش بشن بدونه اینکه طفره بره تقصیر رو گردن می گیره و ابراز تاسف می کنه و حتما در نظر داشته باشین این کار بدون بزرگ نمایی و واقعی باید انجام بشه.

۹- عکس العمل دیگران را در هنگام صحبت بخواهین

یه مدیر برند خوب هیچ وقت تصور نمی کنه موضوهایی که عنوان کرده (به عنوان مدیر برند) دقیقا همون موضوهاییه که کارمنداش در نظر داشتن ، بنابراین همه موردا رو بررسی می کنه که آیا همه متوجه منظورش شدن یا نه و اگر کارمنداش منظورش رو درست متوجه نشدن سعی به اصلاح و شفاف سازی گفته هاش می کنه و هرگز اونا رو سرزنش نمی کنه.

۱۰- کارای پیشگیرانه انجام بدین.

مدیر برند موفق هیچ وقت خودشو بازیچه دسته رقیباش نمی کنه و قبل اینکه یه سری شایعه توی شرکت بپیچه اونا رو با کارمنداش درمیون می زاره و هدفشون خیلی شفاف توی جمعه کارمنداش عنوان می کنه در نتیجه کارمندای شرکت هم بدونه هیچ چالشی توی مسیر مناسب حرکت می کنن و مرتکب اشتباه نمی شن.

طبق چیزی هایی که دکتر برند توی این مقاله عنوان کرده به این نتیجه می شه رسید که مدیر برند موفق باید فردی صادق و قابل اعتماد باشه و حتما یه گوش شنوا هم داشته باشه ، چون برای برقراری ارتباط دوطرفه با کارمنداش اینها اولین مواردیه که باید رعایت کنه

The post مدیر برند عالی ۱۰ کار را به خوبی انجام می دهد appeared first on دکتربرند.