بر تعداد تبلیغاتهایی که امروزه به شکل ویدئو طراحی می شوند افزوده شده است.

این دسته از تبلیغاتها به ویژه زمانی که حرفه ای تر طراحی و تولید می شوند جذابیت زیادی دارند. علاوه بر اینکه کیفیت طراحی این ویدئوها بسیار مهم است ، نحوه و زمان به نمایش گذاشتن آنها برای جلب مخاطبان نیز اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل ، افرادی که از تبلیغ های قابل نمایش استفاده می کنند برایشان مهم است که ویدئوی ساخته شده را چگونه به نمایش بگذارند تا بیشترین تأثیر را بر روی مخاطبان داشته باشد. برای پاسخ دادن به این سوال ، باید ابتدا بدانیم تبلیغاتی که بر مبنای نمایش طراحی می شود انواع مختلفی دارد. بر اساس هر کدام از آنها ، نحوه نمایش و تبلیغ نیز متفاوت می شود. در ادامه به انواع تبلیغ های ویدئویی و کارآیی آنها می پردازیم.

یک) تبلیغات بین برنامه

در این نوع از تبلیغات ، ویدئوهای طراحی شده می توانند به شکل بنرهای تمام صفحه یا شامل ویدئوهایی باشند که برای مدت زمان کوتاهی در بین یک محتوای تصویری به نمایش در می آیند. در این تبلیغات ، اگر تماشاگران یا کاربران علاقه ای به دیدن این ویدئو نداشته باشند می توانند آن را رد کنند و به برنامه مورد علاقه خود برسند. در این نوع تبلیغات ، با توجه به مدت زمانی که کاربران به تماشای ویدئوها اختصاص می دهند به افرادی که این ویدئوها را منتشر کرده اند به آنها پول پرداخت می کنند. بنابراین ، منتشر کنندگان این تبلیغات از این راه به سود مورد نظر خود دست پیدا می کنند.

دو) تبلیغهای قبل از نمایش

در صورتی که ویدئوی تبلیغاتی را طراحی کرده اید که کمتر از دو دقیقه زمان دارد ، بهتر است در ابتدای نرم افزارها ، برنامه های کامپیوتری و فیلم ها آن را به نمایش بگذارید. این نوع تبلیغات بسیار می تواند اثر گذار باشد ، چرا که افراد قبل از آنکه ویدئوی مورد نظر خود را مشاهده کنند یا نرم افزار و اپلیکیشن مورد نظر را راه اندازی کنند ، این ویدئوها را به شکل غیر منتظره مشاهده می کنند و از آنجایی که زمان آن بسیار کم است برای آنها جذابیت بسیاری را فراهم می کند. طراحان این ویدئوها نیز به ازای هر بار مشاهده این ویدئوها یا هر بار نمایش آنها درآمدی را به دست می آورند.

سه) تبلیغ هماهنگ و هم نما

در این نوع از تبلیغ ، ناشران سعی می کنند ظاهر و تمامی ویژگی های تبلیغ را به گونه ای طراحی کنند که با محتوای اپلیکیشن طراحی شده هماهنگ باشد تا مخاطبان و کاربران را زیاد آزار ندهد. این نوع تبلیغات ، هم هماهنگی دیداری دارد و هم اینکه تجربه مطلوبی را برای مخاطبان فراهم می کند. علاوه بر این ، درآمد قابل توجهی را نیز برای منتشر کنندگان این تبلیغات به ارمغان می آورد.

چهار) تبلیغات همراه با جایزه

در این تبلیغات به کاربرها وعده داده می شود که در صورتی که ویدئوی مربوطه را مشاهده کنند می توانند امتیازی را که به عنوان یک جایزه یا پاداش در نظر گرفته شده است دریافت کنند. مخاطبان و کاربران نیز با انگیزه دریافت جایزه و پاداشی که برای آنها در نظر گرفته شده است به تماشای این ویدئو می پردازند. می توان گفت این بهترین تبلیغی است که موجب تجربه خاطره انگیز برای کاربران می شود. از آنجایی که مخاطبان و کاربران خودشان انتخاب کرده اند که برای دریافت پاداش در نظر گرفته ، این ویدئو را تماشا کنند انجام دادن این کار برای آنها بسیار جذاب است. به همین دلیل ، میزان بازدید در این دسته از تبلیغات بسیار بالاست.  اغلب مؤسسات ، شرکتها و تولید کنندگان از این روش به درآمدهای بسیار زیادی دست پیدا می کنند.

جهت مشاوره تبلیغات به ما مراجعه نمایید.