برای انسان چیزی با ارزش تر از جوانی و زیبایی پر ارزش نمی باشد.

بالا رفتن سن و یا عوامل ارثی باعث بروز چین و چروک در صورت می شود که زیبایی انسان را به خط می اندازد. همه به دنبال رفع این مشکل در صورت هستند که با ورود اکسیر جوانی به نام بوتاکس این مشکل حل شده است و با استفاده از این دارو همه می توانند صورتی جوان و با طراوت داشته باشند.

داروی بوتاکس چیست؟

موادی است که از راه پروتئین به دست می آید و با مواد خاصی که در خود دارد می تواند چین و چروک را از صورت رفع کند و با استفاده از مقدار کمی از این دارو خطوط به وجود آمده در صورت را از بین ببرد.

داروی بوتاکس برای درمان و ترمیم چین و چروک و خطوط روی پیشانی و خط لبخند و اخم است و توسط سازمان دارو و غذای آمریکا به ثبت رسیده است و کاملأ معتبر است. این دارو نیاز به جراحی ندارد و یک کیمیاگر برای جوانی و شادابی صورت است و تأثیر بسیار عالی ای دارد. به غیر از، از بین بردن چین و چروک از بوتاکس برای بالا بردن ابرو نیز استفاده می شود. تزریق بوتاکس کمتر از ده دقیقه زمان می برد و تأثیرمعجزه آسای آن بعد از ۲ الی ۳ روزاست.

تأثیر داروی بوتاکس

این دارو تا نزدیک ۹ ماه اثر بی نظیری دارد و پس از آن تأثیر آن کمتر می شود و احتیاج به ترمیم دارد تا دوباره صورت به زیباترین شکل در بیاید و جوان و شاداب شود. استفاده از این دارو به صورت ایستاده انجام می شود و اصلأ جراحی ندارد و بعد از تزریق نیز احتیاج به مراقبت های سخت نیست. تزریق بوتاکس دردی ندارد و فقط مقدار کمی سوزش در محل تزریق حس می شود که از طریق مقدار کمی کرم بی حسی بی حس می شود.

عوارض استفاده از داروی بوتاکس

این دارو هیچ عارضه ای برای زنان و مردان ندارد اما باید به این موضوع توجه کرد که اگر در محدوده مورد نظر دچار عفونت هستند نباید از تزریق استفاده کنند و یا افرادی که آلرژی دارند این روش پیشنهاد نمی شود. به خانم های باردار نیز توصیه می شود در این دوران تا حد امکان از این روش استفاده نکنند.

هزینه استفاده از داروی بوتاکس

هزینه ی این دارو خیلی مناسب است و قیمت کمی دارد. میزان استفاده از این دارو به اندازه خط های روی صورت و عمق این خطوط  بستگی دارد، هر چه عمق این خط ها بیشتر باشد داروی بیشتری احتیاج است و در این صورت هزینه نیز بالاتر می رود و به صورت کلی میزان استفاده از داروی بوتاکس به متخصص مربوطه و اندازه مصرف دارو بستگی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش بوتاکس به این صفحه مراجعه نمایید.