تست هوش کودک اصفهان به عنوان شعبه هوش نیک اصفهان راه اندازی گردید. انجام خدمات تست هوش کودکان اصفهان و همچنین مرکز استعدادیابی کودک در اصفهان از جمله خدمات این مرکز می باشد.

تست هوش کودک اصفهان - استعدادیابی اصفهان

اصفهان ، خیابان وحید ، خیابان خاقانی ، نبش کوچه سی ، طبقه فوقانی گالری نگرش

 

تلفن : ٠٣١۶٢۴۵٢٩٩

تلفن : ٠٩٠٢٢١١٧١٧٩

ایمیل : isfahan@hooshenik.com

آیا فکر میکنید کودک شما می تواند تیزهوش باشد؟ کودک شما باهوش ژنتیکی است یا محیط روی هوش او اثر گذاشته است ؟ آیا تا به حال خواسته اید بدانید کودکان چگونه مسیر زندگی خود را پیدا میکنند یا چرا در حل برخی مسایل زندگی عملکردی بهتر از دیگران دارند؟ در حالی که کودکان دیگر نیاز به تلاش بیشتری دارند تا بتوانند مسایل مشابه را حل کند.

آیا تابحال خواسته اید بدانید کودک شما سرشار از کدام مولفه هوش است و چگونه میتواند از آن مولفه هوش در جنبه های متفاوت زندگی خود استفاده کند؟

چه عاملی باعث می شود که برخی از کودکان باهوش تبدیل به بزرگسال تیزهوش شوند؟

چرا برخی دیگر این دوره انتقالی را طی نمی کنند؟ 

زمانی که فاصله نسل والدین و فرزندان را به طور کامل درنظر بگیریم، پرسش های دیگری نیز پیش می آید. باهوش در چه زمینه ای؟ چه کسی مولفه های هوش را معنا میکند؟ آیا این به این معناست که کودک من در کلاس بهتر عمل میکند؟ اگر ارزش هایی انسانی را به کسی نیاموزیم، تیزهوش بودن  ارزشی دارد؟

هاوارد گاردنر (Howard Gardner) روانشناس دانشگاه هاروارد که به خاطر نظریه هوش های چندگانه (multiple-intelligence) شهرت فراوانی دارد، به بررسی این موضوع پرداخته است.

گاردنر نه نوع جداگانه هوش (در زمینه آموزشی) را شناسایی کرده است .

گاردنر در کتابشIntelligence Reframed و در رابطه با فرزندان خود نوشته است:

“من میخواهم که فرزندان من دنیا را درک کنند، نه به دلیل اینکه جهان جذاب و ذهن انسان کنجکاو است. من میخواهم آن ها به درک جهان برسند تا در موقعیتی قرار بگیرند که بتوانند دنیا را به جایی بهتر تبدیل کنند.

این نوع دیدگاه متفاوتی از هوش است،  زیرا برای تبدیل کردن دنیا به جایی بهتر، تنها یک پاسخ وجود ندارد و چنین به نظر میرسد که گاردنر اعتقاد دارد کودکان دارای هوش های متفاوتی هستند که آن ها را قادر به انجام چنین کاری خواهد نمود.

به گفته دکتر هوارد گاردنر همه انسانها از همه مولفه های هوش در حد نرمال برخوردار هستند. اما در هر انسانی فقط سه مولفه هوش برتر وجود دارد که با کشف و توسعه آنها میتوان مولفه ها را به استعداد طلایی تبدیل کرد و با استفاده از آموزشهای هوش مالی آینده فرد را تضمین کرده و کودک در آینده خود یک جوان کارآفرین خواهد شد.

موسسه هوش رشد مهر برای اولین بار در اصفهان با اتخاذ رویکردی نوین در انجام تست هوش گاردنر و به عنوان تنها شعبه هوش نیک نماینده  موسسه تحقیقات هوش کودک استرالیا KFIRI در ایران می باشد. با در اختیار داشتن نیروی های متخصص و مجرب در زمینه تست و تفسیر و توسعه هوش و برگزاری کارگاههای آموزشی هوش مالی کودکان در فضای بسیار مناسب و مجهز به اتاق تست کودک به صورت بازی با وسایل کمک آموزشی جهت تست کودکان از سن دو و نیم سالگی ، اتاق تست والد و انجام تست توسط روانشناس ارشد بالینی و تفسیر تست به صورت آنلاین توسط جناب دکتر شریعتی مدیر هوش نیک در تهران و تاییدیه موسسه kfiri  استرالیا و ارائه مشاوره تخصصی و ارائه تمارین توسعه هوش از طریق بازی و پیشنهاد ثبت نام در کلاسهای هماهنگ با هوش غالب هر کودک و برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه آموزش هوش مالی، آماده ارائه خدمات استعداد یابی چندوجهی با انجام تست های مختلف هوشی و شناختی، است. 

همچنین موسسه تست هوش کودک اصفهان “هوش رشد مهر” سعی دارد با انجام تست شهودی کودک از طریق بازی و با درگیر کردن همه حواس کودک درحین بازیهایی که هوشمندانه طراحی شده اند، مولفه های ۹ گانه هوش گاردنر را مورد سنجش قرار داده و هرم هوش برتر آنها را به تصویر کشیده تا بتوان با آموزش و یادگیری و تقویت و توسعه هوش غالب امکانات موفقیت کودک را در همه زمینه های رقابت پذیری و در نهایت به یک موقعیت تعالی تقویت کند.

هوش رشد مهر به شما کمک میکند تا بدانید چرا برخی افراد در حیطه های هنری، شغلی، شخصیتی، ورزشی و ارتباط عمومی افرادی موفق هستند در صورتی که برخی دیگر تا میانه های زندگی هنوز علاقمندی های خود را پیدا نکرده اند؟

اهمیت تست هوش و استعدادیابی در کودکان اصفهان :

با توجه به این موضوع که استعداد و هوش کاملا ارثی بودهریال باید خاطر نشان کرد که ممکن است کودک با یک استعداد خاص بدنیا آمده ، اما در شرایط و محیطی نابسامان قرار داشته باشد و نتواند هوش های غالب خود را به استعداد تبدیل و یا با انجام تمرین یا آموزش های معمول فقط مهارت در وی رشد کرده باشد یا ممکن است در محیطی قرار گرفته که هوش و استعداد او کاملا محو شده باشد.

با توجه به پژوهش های انجام شده در زمینه تست شهودی گاردنر بهترین سن برای انجام این تست در کودکان از ۳ سال به بالا می باشد.

و در انتها تلاش موسسه هوش نیک اصفهان بر اینست که در شهر اصفهان نیز کلیه خدمات و اطلاعات در مورد تست هوش گاردنر کودکان و برگزاری کارگاههای هوش مالی برای والدین و کودکان و نوجوان هماهنگ با هوش نیک تهران به شما والدین مسئول ارائه نماید.

منتظر دیدار شما والدین مسئول در موسسه هوش رشد مهر هستیم.

 

 

نوشته تست هوش کودک اصفهان – مرکز استعدادیابی اصفهان اولین بار در مرکز تحقیقات هوش نیک. پدیدار شد.