معرفی ژل ریوانس و ژل هیارکوپ و ژل اپریلاین را در این مطلب آموزشی خواهید خواند. جهت خرید ژل ریوانس و ژل هیارکوپ و ژل اپریلاین می توانید با مشاوره فروش ژل ریوانس و ژل هیارکوپ و ژل اپریلاین تماس حاصل نمایید.

ژل ریوانس

ریوانس یک فیلر اسید هیالورونیک خالص ، غیرحیوانی با قابلیت جذب زیستی می باشد که توسط یک کمپانی معتبر کانادایی طراحی و تولید شده است و دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا و استاندارد اروپاست. ژل های ریوانس از فناوری Thixofix که یکی از پیشرفته ترین اتصالات ۲ فازی و هم راس می باشد به طور انحصاری بهره می گیرد. این عمل سبب به وجود آمدن دوام و پایداری درازمدت و همچنین این تضمین را می دهد که بدن آن را به صورت طبیعی قبول کند و امکان بروز خطرات و عارضه های جانبی نظیر تورم را هم کاهش خواهد داد. ژل های ریوانس به صورت اختصاصی از هیالورونیک اسید با غلظت بالا و وزن مولکولی سنگین جهت پایداری و طول عمر بیشتر بهره می گیرد.

انواع ژل ریوانس

ریوانس پیور ـ Revansse pure: این نوع ژل جهت ترمیم خطوط و چروک های اطراف لب ، قسمت پیشانی ، آبرسانی و اصلاح چروک های دور چشم و جوان سازی دست ها کاربرد دارد. مدت ماندگاری این ژل ۱ الی ۳ ماه می باشد.

ریوانس کیس ـ Revansse kiss: از این محصول جهت حجم دهی و برجسته سازی لب ها و اصلاح نواقص نواحی لب استفاده می شود. مدت ماندگاری این ژل ۱۲ ماه می باشد.

ریوانس معمولی ـ Revansse: این نوع ژل جهت برطرف کردن خطوط و چروک های سطحی پوست ، خطوط پیشانی ، چروک های اطراف چشم ، خط اخم و فرورفتگی های سطحی پوست کاربرد دارد. مدت ماندگاری این ژل ۹ الی ۱۲ ماه می باشد.

ژل ریوانس کانتور ـ Revansse contour: از این ژل جهت فرم دهی نواحی میانی و تحتانی صورت نظیر گونه ها ، چانه و فک و بازسازی بافت چربی از دست رفته مورد استفاده قرار می گیرد. مدت ماندگاری این ژل ۱۸ الی ۲۴ ماه خواهد بود.

ژل ریوانس اولترا ـ Revansse ultra: این محصول جهت رفع خطوط و چروک های شدید و عمیق پوست نظیر خط خنده ، خط اخم و ترمیم اسکارهای شدید طراحی شده است. مدت ماندگاری این ژل ۱۲ ماه خواهد بود.

ژل هیارکوپ

ژل هیارکوپ به منظور شکل دهی ، ترمیم و بازسازی چین و چروک ها ، حجم دهی و بهبود جوانی و زیبایی طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند. فناوری پیوند متقاطع ، قابلیت جذب زیستی ، شدت خلوص ، عدم آلرژی و بروز کمترین میزان التهاب بعد از تزریق در صورت مصرف درست نتایج فوری ، طبیعی و مطمئنی را برای استفاده کنندگان به ارمغان می آورد. ژل های هیارکوپ توسط یک کمپانی معتبر آلمانی طراحی و ساخته شده اند.

نواحی مناسب جهت تزریق هیارکوپ

ـ هیارکوپ به سینه

ـ هیارکوپ به باسن

ـ تصحیح ماهیچه های گونه

ـ هیارکوپ ماهیچه ساق پا

ـ ترمیم فرورفتگی ها و گودی صورت

مدت زمان ماندگاری ژل هیارکوپ ۶ الی ۸ ماه خواهد بود.

محصولات هیارکوپ

  • هیارکوپ حجم دهنده صورت
  • هیارکوپ فرم دهنده بدن
  • هیارکوپ لب
  • هیارکوپ تصحیح ضایعات تروماتیک و لیپوساکشن

ژل اپریلاین

ژل اپریلاین از هیالورونیک اسید طبیعی و خالص استخراج شده اند و می توانند حجم تحلیل رفته و چین و چروک های پوست را درمان نمایند. ژل های اپریلاین محصول فناوری پیشرفته کشور سوئیس می باشند و دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو امریکا و استاندارد اروپاست.

فیلر اپریلاین جهت رفع تمامی چین و چروک های پوست نظیر خط خنده ، خط اخم ، خط بعض ، خطوط پیشانی ، جوان سازی گردن و دست ها و حجم دهی به نواحی گونه ، چانه و فک و لب ها طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد. ایمنی بالا ، نتایج فوری و طبیعی ، ماندگاری درازمدت و راحتی در تزریق از فواید و مزایای خاص ژل های اپریلاین می باشد.

محصولات اپریلاین

ـ اپریلاین فورت : مدت ماندگاری ۹ الی ۱۲ ماه

ـ اپریلاین نرمال : مدت ماندگاری ۶ الی ۱۰ ماه

ـ اپریلاین هیدرو : مدت ماندگاری ۳ الی ۶ ماه


ژل الانسه 

ژل نورامیس 

ژل سوفیدرم 

ژل هایومکس 

ژل پروفایلو 

ژل فیلر آلاینا 

ژل فیلر الراویه