بهترین فیلر لب کدام است؟ انتخاب ژل لب حرفه ای موضوع این مطلب برای افرادی است که دوست دارند بهترین فیلر لب را بشناسند.

فیلتر لب راهکار و شیوه ای مطلوب ، موثر و بی خطر جهت حجم دهی و برجسته سازی لب هایی هستند که بدون حالت ، باریک و نازک می باشند و خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده اند. وضعیت بیمار ، حالت و فرم چهره ، عملکرد بالینی  و رضایتمندی  شخص از جمله فاکتورهای کلیدی می باشند که می بایست در زمان انتخاب فیلرهای لب به آن توجه شود. انواع متعددی از فیلرهای لب در بازار یافت می شوند که هر کدام از مزیت ها ، ویژگی ها ، دوام و پایداری گوناگونی برخوردارند.

فیلر لب چیست؟

برای اینکه بدانید بهترین فیلر لب کدام است، اول باید بدانید که فیلر لب چیست. اشخاص زیادی وجود دارند که به علل گوناگونی از حالت ، فرم و اندازه لب های خود اظهار ناراحتی و نارضایتی می کنند. در شماری از اشخاص با افزایش سن لب ها باریک و حجم خود را از دست می دهد. در تعدادی نیز لب ها به طور مادرزادی نازک و باریک بوده و فرم و حالت مطلوبی ندارد. از این رو فیلرهای لب به صورت ویژه برای بهتر شدن و اصلاح فرم طبیعی لب ها ساخته شده و برجستگی ، حجم دهی ، حالت و زیبایی قابل توجه ای به لب ها و چهره می بخشد. فیلرهای موقت در حقیقت پرکننده های غیر حیوانی و جذب شدنی می باشند که مشابه هیالورونیک اسید موجود در بدن عمل می نمایند و اثرات طبیعی ، ایمن و طولانی مدتی را به دنبال دارند.

چرا بهترین فیلر لب پرکننده های هیالورونیک اسیدی هستند؟

  • کاهش ریسک بروز واکنش های حساسیت زا: با توجه به این که اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود دارد ، امکان ابتلا به حساسیت خیلی اندک می باشد.
  • کنترل دوز تزریقی: پزشک قادر است میزان حجم تزریقی را وارسی نماید تا اثرات پایانی دلخواه بیمار و پزشک به دست آید. همچنین جهت حاصل شدن اثرات موردنظر می توان تزریق را در طی چند جلسه اجرا کرد.
  • کمترین میزان کبودی و تورم: پرکننده های هیالورونیک اسید لب در زمان تزریق حداقل ورم و کبودی را به همراه دارند.
  • برگشت پذیری به حالت قبل: در صورت عدم رضایت و پشیمانی بیمار و یا بروز هرگونه مشکل فیلرهای هیالورونیک اسیدی لب ، می توان با بهره گیری از هیالورونیداز اثرات نامطلوب پر کننده را برطرف کرد.
  • نتایج طبیعی و ماندگاری قابل قبول: اثرات طبیعی فیلرهای اسید هیالورونیک لب نزدیک به ۳ الی ۹ ماه دوام و پایداری خواهند داشت و پس از این مدت به طور طبیعی جذب بدن می شوند. برای انتخاب بهترین فیلر لب این موارد را باید بدانید.

بهترین مارک های فیلر لب

ژوویدرم لب اولترا

ژوویدرم لب با داشتن ترکیبات منحصربفرد هیالورونیک اسیدی یکی از فیلرهای با کیفیت، معتبر و مورد استقبال جهت برجسته سازی و حجم دهی به لب ها می باشد و به صورت ویژه جهت بهبود و ‌اصلاح لب ها تهیه و‌ ساخته شده است. این فیلر خیلی نرم بوده و اثرات طبیعی با ماندگاری قابل قبولی را عرضه می نماید.

رستیلن Lips

این پرکننده یک محصول غیر حیوانی ، قابل جذب و شفاف می باشد که از مواد طبیعی هیالورونیک اسید تهیه شده است و جهت برجسته سازی و بزرگ کردن اندازه لب ها با اثرات سریع و ماندگاری طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرد.

استایلج Stylage

ژل ایتالیایی استایلج یک ژل حرفه ای است که برای بخش های مختلف بدن ، فیلر های مخصوص دارد. این فیلر به عنوان یکی از بهترین فیلرهای لب که از هیالورونیک اسید ساخته شده است، شناخته می شود.

ژل پرفکتا دیپ Perfectha Deep

ژل فرانسویه پرفکتا یکی از ژل های معتبر و خوشنام در میان پزشکان ایرانی می باشد. فیلر لب پرفکتا با نام Deep از هیالورنیک اسید با مولکول درشت ساخته شده و فرم دهی بسیار مناسبی برای شما به همراه خواهد داشت.

آیدیا لیپس  Idea Lips

یکی از بهترین فیلرهای لب در دنیال فیلر لب آیدیا ایتالیا مدل لیپس می باشد. فیلر آیدیا ، علاوه بر محصول رجینال که یکی از بهترین فیلرهای زیر چشم به شمار می رود، فیلر لب آیدیا لیپس را برای حجم دهی لب طراحی و تولید نموده است.

بلوترو BELOTERO

این فیلر لب یکی از تازه ترین محصولات پر کننده می باشد که در حقیقت پر کننده هیالورونیک اسیدی بوده که به طور یکنواخت و طبیعی با لب ترکیب می شود.

پرلین PERLANE

این فیلر با دارا بودن غلظتی بیشتر از هیالورونیک اسید سبب به وجود آمدن اثرات طبیعی و ملایمی در بزرگ کردن و برجسته کردن لب ها می شود.

هیلافورم HYLAFORM

این فیلر بر پایه ماده ی طبیعی هیالورونیک اسید تهیه شده است و با اثرات موقتی و سریع یکی از فیلرهای مناسب جهت برجسته سازی و حجم دهی ملایم به لب ها است.

نورامیس دیپ Neuramis Deep

ژل نورامیس ساخت کشور کره جنوبی می باشد. هیالورنیک اسید نورامیس برای نواحی مختلف ، مانند زیر چشم، لب و صورت محصولات اختصاصی دارد. نورامیس دیپ ، یکی از بهترین فیلرهای لب با قیمت مناسب به شمار می رود.

رووفیل پلاس Revofil Plus

یکی دیگر از هیالورونیک اسیدهای ساخت کشور کره جنوبی ، محصول رووفیل می باشد. فیلر لب رووفیل برای افرادی که بدنبال ارزان ترین فیلر لب مطمئن در بازار هستند، بهترین گزینه به شمار می رود.