هر کسب و کاری برای تبلیغ بهتر فعالیت خود از فضاهای مختلف استفاده می کند.

تکیه فقط بر یک ابزار می تواند ما را از مزایای ابزار دیگر محروم کند. بهترین کار این است که همیشه سعی کنیم از فضاها و امکانات مختلف استفاده کنیم. یکی از این ابزارهای مناسب برای تبلیغات ، طراحی بنرها هستند. بنرها به دلیل اندازه ای که دارند و محل های نصبی که در محلهای عبور قرار می دهند ، می توانند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کنند. اما همه به خوبی می دانیم که طراحی این بنرها و نصب آنها در این محلها بسیار پر هزینه است و بسیاری از مشاغل به ویژه کسب و کارهای جدید و کوچک از پس هزینه آن نمی آیند.

این در حالی است که اینترنت نیز به ما امکان طراحی بنر آنلاین را می دهد ، پس بهتر است بنرهای آنلاین خود را در اینترنت طراحی کرده و در فضاهای مجازی منتشر کنیم. تجربه نیز نشان داده است که اثر گذاری این بنرها کمتر از بنرهای فیزیکی و بزرگ نیست. اما باید اصول ، نکات یا رمزهایی را در طراحی این بنرها در نظر بگیریم که اثر گذاری آن را چندین برابر افزایش دهد یا اثر آن کمتر از بنرهای فیزیکی نباشد.

طراحی بسته بندی

یک) ظرفیت سایت میزبان

زمانی که تصمیم به طراحی بنر آنلاین اینترنتی می گیرید ، اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که یک وب سایت میزبان مناسب برای آن پیدا کنید. در انتخاب این میزبان باید مشتریان و مخاطبان خود را در نظر بگیرید. یعنی افرادی که قرار است کاربران این وب سایتها باشند.

دو) تصاویری که قابلیت حرکت دارند

برعکس بنرهای فیزیکی ، شما می توانید در بنرهای آنلاین ، تصاویری را در آن طراحی کنید که قابلیت حرکت کردن مانند چرخیدن یا هر نوع حرکت دیگری را داشته باشند. پس از این قابلیت حتماً استفاده کنید و خودتان را یک متخصص و حرفه ای در این زمینه نشان دهید. تصاویری که برای اضافه کردن قابلیت متحرک بودن انتخاب می کنید سعی کنید از بخشهای اصلی و کلیدی بنر شما مانند یک کلید واژه بسیار مهم یا تصویری که هدف اصلی شماست را انتخاب کنید. در عین حال سعی کنید یک بنر حرفه ای و جذاب طراحی و اصالت و وقار را در آن رعایت کنید تا مخاطبان بتوانند به شما اعتماد کنند.

سه) رعایت اصل اختصار

سعی کنید چند نسخه از بنری را که طراحی کرده اید با جزئیاتی که تمایل دارید به آن اضافه کنید یا شک دارید که اضافه کنید داشته باشید و با توجه به تجربه ای که از مشتریان به دست می آورید ، بعدها برخی از این جزئیات را حذف یا اضافه کنید. حتی شما می توانید این بنرها را که تفاوتهای جزئی با هم دارند در فواصل زمانی منظم به نمایش در آورید.

چهار) طراحی های گرافیکی حرفه ای

طراحی های گرافیکی که بر روی بنر نقش می بندند باید توسط یک گرافیست حرفه ای و متخصص در زمینه تبلیغات طراحی شوند. از آنجایی که این بنر می توند راه ارتباطی شما با مشتریان باشد و تمامی حرفهایی که علاقه دارید به مخاطبان بزنید در آنها به نمایش بگذارید ، پس سعی کنید طراحی های گرافیکی حرفه ای و جذابی داشته باشد. برای این کار بهتر است از گرافیستهای حرفه ای استفاده کنید.

پنج) حجم طرح ها و تصاویر

از آنجایی که هر چقدر تصاویر شما کیفیت بیشتری داشته باشند به همان اندازه از حجم بالاتری برخوردار هستند و بالا آمدن آنها در وب سایت می تواند با مشکل مواجه شود ، پس بهتر است تا جایی که می توانید با استفاده از نرم افزارهای مناسب یا انتخاب سایتهای مناسب حجم این تصاویر را کم کنید بدون اینکه کیفیت آنها آسیب ببیند.

طراحی گرافیک و تبلیغات