معرفی کامل نخ لیفت سیلوئت Silhouette و کاربرد نخ لیفت سیلوئت Silhouette  را در این مطلب آموزشی خواهید آموخت.

نخ لیفت سیلوئت

نخ لیفت سیلوئت یک متد درمانی با کمترین حد ممکن عمل تهاجمی رفع نشانه های پیری و بازجوانی پوست است که تلفیقی از بالا بردن و کشیدن پوست صورت را در کنار تجدید و اصلاح دائمی کلاژن به دنبال دارد و بر روی تاثیرات ظاهر شده متاثر از بالا رفتن سن و پیری ، تحولات قابل ملاحظه ، برجسته و حیرت آوری به ارمغان می آورد. نخ سیلوئت از نخ های جذبی پلی لاکتیک اسید PLA تهیه شده اند که جوانی ، تازگی ، استحکام و سفتی تحلیل رفته صورت را بدون عمل بیهوشی و هرگونه برش و زخمی و احتیاج به سیکل بهبودی و استراحت خاص و بلندمدتی به استفاده کنندگان هدیه می دهد.

نخ های جذب شدنی پلی لاکتیک اسید یک بسپار قابل مصرف و مشهور هستند که از گواهی نامه تایید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA بهره مند می باشند و پیشینه ی کاربردی و طولانی در فرآورده های جراحی و دارویی دارند.

جهت آشنایی با سایر محصولات نخ لیفت به این صفحه مراجعه نمایید.

نخ سیلوئت چگونه کار لیفت را انجام می دهد؟

در این تکنیک زیبایی درمانی از نخ سیلوئت که نخ هایی با مخروط های چند طرفه هستند به منظور بالا بردن و کشیدن پوست صورت و جوان سازی آن به کار گرفته می شود. پزشک با کاشت این نخ ها در لایه های تحتانی پوست به طور منظم در نقاط خط رشد مو در بخش پیشانی و کنار گوش با ایجاد روزنه های ناچیز و ظریفی اعمال می شود ، این نخ ها بافت چربی زیر پوستی را از هم گشوده و پوست را به طرف بالا کشیده تا سرانجام افتادگی و شلی پوست برطرف و سفتی و بازجوانی پوست حاصل شود که بی درنگ بعد از کاشت نخ ها در موضع تحت درمان ، لیفت آنی پوست مشهود و دیدنی است.

روند ترمیم و تقویت و احیا گام به گام و بلندمدت توسط ایجاد کلاژن و الاستین جدید روی می دهد که باعث تجدید حجم بافت از بین رفته صورت شده و در خلال 3 الی 6 ماه کاشت نخ های سیلوئت نمایان خواهد شد. درمان با نخ لیفت سیلوئت به طور معمول 45 الی 30 دقیقه به طول خواهد انجامید.

نواحی قابل درمان با نخ سیلوئت

ـ گونه ها

ـ ابرو

ـ گردن

ـ بخش میانی صورت

ـ غبغب

ـ خطوط و چروک های پوستی

لیفت با نخ سیلوئت برای چه افرادی مناسب است؟

*اشخاصی که جدیداً اثرات پیری نظیر چین و چروک ، شلی و افتادگی پوست در صورتشان مشهود شده و یک لیفت سرسری و کلی لازم دارند.

*این روش درمانی زیبایی به طور معمول برای افراد گروه های سنی 35 الی 45 سال دارند کاربرد و کارایی بسیار موثر و چشمگیری دارد.

*اشخاصی که در طی ماه های اخیر از عمل جراحی لیفت پوست استفاده کرده اند و اکنون دستخوش افتادگی و چروک های ناچیزی شده اند و به دنبال یک نگه دارنده ی کمک کننده در بخش های افتادگی و چروک های خود هستند تا نواحی موردنظر را بالا و پوست خود را بکشند.

مدت زمان ماندگاری نتایج نخ لیفت سیلوئت

اثرات درمانی نخ های سیلوئت بعد از سپری شدن تقریباً 8 الی 12 ماه بعد از کاشت نخ ها ، به حالت طبیعی خودبخود در محل درمان جذب خواهند شد. منتها بعد از سپری شدن این دوره ، به تاثیرات و خاصیت لیفت 6 الی 12 ماه دیگر هم اضافه شده و پایداری آن افزایش می یابد. البته این مدت زمان بسته به عامل هایی مثل سن بیمار ، نوع پوست ، وراثت ، شدت اثرات پیری از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

عوارض جانبی نخ لیفت سیلوئت

تا به امروز هیچ گونه خطر و مشکل حاد و دردناکی از کاربرد و مصرف این نوع نخ ها رویت نشده است. صرفاً عارضه های زودگذر واکنشی به کاشت نخ ها مثل التهاب ، کبودی ، درد ناچیز در موضع تحت درمان ممکن است اتفاق بیفتد که اغلب بعد از چند روز از بین خواهند رفت. یکی دیگر از مشکلات عدم مهارت در کاشت نخ ها ، فرورفتگی در نقاط کاشت نخ هاست که پس از طی یک هفته برطرف می شود. به طور کلی در صورت ظهور هر نوع عارضه جانبی غیرعادی و حاد و ادامه دار پزشک معالج خود را در جریان بگذارید.

جهت آشنایی با سایر محصولات نخ لیفت به این صفحه مراجعه نمایید.

The post نخ لیفت سیلوئت Silhouette appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.