یکی از عوامل مهم و اثر گذار در کسب و کارها را می توانیم تبلیغات بدانیم.

برای تبلیغات از روشهای مختلف استفاده می شود چرا که تبلیغات دنیای متنوع و پیچیده ای است که با توجه به مخاطبان و نوع محصول یا خدمات باید از روشهای مناسب هر یک استفاده شود. فیلم های صنعتی را می توانیم جزء بهترین و جذاب ترین روشهای تبلیغاتی بنامیم که اثر فوق العاده ای بر مخاطبان می گذارند. امروزه کم کم بر میزان فیلم های تبلیغاتی که ساخته می شوند افزوده می شود و با استقبال خوبی مواجه می شوند. برای تهیه چنین فیلم تبلیغاتی بهتر است روشهای پیشنهاد شده در این مقاله را رعایت کنید.

یک) مدت زمان فیلم

بهترین فیلم های صنعتی ، فیلم هایی هستند که مدت زمان آنها بین بیست تا شصت ثانیه است. این مدت زمان محدود نشان می دهد که مناسب ترین فیلم صنعتی و تبلیغاتی ، فیلمی است که در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی و تولید شود. تجربه نشان داده است مدت زمان فیلمهای تبلیغاتی از اهمیت زیادی برخوردار هستند و اثرات متفاوتی می توانند بر مخاطبان داشته باشند.

دو) کمک گرفتن از متخصصین

بهتر است برای ساخت این فیلم های تبلیغاتی از افرادی که تجربه و تخصص دارند کمک بگیرید. شما هر چقدر هم که خودتان را مستقل یا متخصص در این زمینه بدانید باز هم ساخت فیلم کار حساسی است و ممکن است زحمات شما به یکباره از بین برود. پس این کار را به متخصصین در این حوزه بسپارید.

سه) نوآوری

ساختن فیلم های خلاقانه با تصاویر و متنهای نوآورانه اثر بیشتر و طولانی تری خواهد گذاشت. پس دست از کلیشه ها بردارید و عناصر و تکنیکها و فضاهای جدید را تجربه کنید.

چهار) نحوه انتقال پیام

پیامهای روشن و واضح و در عین حال اثر گذار انتخاب کنید. نوع پیامی که در متن های تبلیغاتی شما ارائه می شود از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند مخاطب شما را ترغیب کرده و یا احساس بی تفاوتی در آن ایجاد کند. اگر به تجربیات خود رجوع کنید متوجه می شوید که برخی از تبلیغاتها به قدری پیامهای مبهم یا نامشخصی دارند که به هیچ وجه نمی توانند توجه شما را جلب کنند.

پنج) فیلمبرداری و تجهیزات مدرن

برای ساختن فیلمها هر چقدر از ابزارهای جدید استفاده کنید نتیجه کار شما مطلوب تر و جذاب تر خواهد شد. بهتر است در این زمینه با تکنولوژی و دنیای مدرنیته پیش بروید و کیفیت فیلمهای خود را بالا ببرید.

شش) افراد حرفه ای در بازی

هر چند پیشنهاد می شود از چهره های جدید در فیلم های تبلیغاتی که افراد در آن حضور دارند استفاده شود. با این حال نباید از افراد ناشی و افرادی که تبلیغ شما را به طرز ناشیانه ای به نمایش بگذارند استفاده کنید. سعی کنید از افراد ماهر و حرفه ای در این زمینه استفاده کنید تا فیلم های با کیفیتی تولید شود.

هفت) اهمیت مونتاژ

مونتاژ در بیش از نیمی از کیفیت فیلم شما می تواند دخیل باشد. به بیان دیگر ، هر چقدر هم که فیلم با کیفیتی تولید کنید ولی در مرحله مونتاژ ، بخشهای مختلف فیلم به درستی در کنار هم قرار نگیرند نمی توانید خروجی مطلوبی داشته باشید. از افراد و گروه های حرفه ای در زمینه مونتاژ استفاده کنید تا خروجی کار شما بسیار جذاب باشد.

هشت ) نوع فیلم

هر سبکی که برای فیلم های خود انتخاب کنید می تواند اثرگذاری متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر یک انیمیشن برای تبلیغات انتخاب کنید ، بسیار متفاوت تر از فیلم های تجربی یا داستانی خواهد بود. همچنین اگر فیلم تخیلی انتخاب کنید باز هم اثر دیگری خواهد گذاشت. بنابراین در انتخاب نوع فیلمی که قصد ساختن آن را دارید دقت کنید. معمولاً موضوعات و محصولات کودکان با فیلم های انیمیشنی بهتر نتیجه می دهد و فیلم های داستانی برای افراد بزرگسال و موضوعات جدی و برای گروه جوانان نیز فیلم های تخیلی و تجربی بهتر از سایر فیلم هاست.

The post ساخت فیلم های صنعتی برای تبلیغات first appeared on طراحان برتر.