ژل هیالورونیک اسید ، پرکننده های پوستی امروزه از محبوب ترین درمان های زیبایی هستند و می توانند برای انواع نگرانی های پوست و لب مورد استفاده قرار گیرند.

مقدمه 

ژل پرکننده ای که به طور صحیح قرار داده شوند می توانند به طور موقت خطوط و چین و چروک صورت را پاک کنند و همچنین صورت و لب ها را چاق و شکل می دهند. با این حال ، افراد زیادی وجود دارد که با تزریق پرکننده بد دیده ایم. حجم ، عدم تقارن یا حجم زیاد در مکان نامناسب می تواند شما را پیرتر از جوان جلوه دهد.

پرکننده ها قابل تصور نیستند. بسیاری از این موارد را در مطب می بینیم ، بنابراین می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که بیماران می دانند که پرکننده های اسید هیالورونیک (HA) قابل برگشت هستند. این مواردی است که می توانید انجام دهید اگر از نحوه پرکننده های خود راضی نیستید.

پرکننده های اسید هیالورونیک با کشیدن آب به درون خود کار می کنند ، همین امر باعث ایجاد اثر چرک و روان می شود. از آنجا که تثبیت این روند ممکن است دو هفته طول بکشد ، در چند هفته اول ممکن است متوجه برخی تورم ها و برجستگی های ریز شوید. کبودی یکی دیگر از عوارض جانبی رایج است که می تواند به طور مستقیم پس از دریافت مواد پرکننده رخ دهد ، اگرچه روش هایی وجود دارد که می توانید این اثر را به حداقل برسانید ، مانند جلوگیری از داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAID) ، مصرف مکمل های آرنیکا و جلوگیری از الکل ، ورزش و گرمای بیش از حد حداقل ۲۴ ساعت پس از تزریق فیلر.

از آنجا که تورم و کبودی ممکن است مدتی طول بکشد ، حداقل دو هفته پس از تهیه مواد پرکننده پوست صبر کنید تا تصمیم بگیرید که آیا واقعاً از نتایج راضی نیستید. اگر بعد از این مدت هنوز چیزی را که می بینید دوست ندارید ، می توانید با روند “مجسمه سازی معکوس” جلو بروید.

یک متخصص پوست و مو را ببینید که در تصحیح پرکننده تخصص دارد

اگر تصمیم گرفته اید با اصلاح فیلر پوستی پیش بروید ، مرحله بعدی انتخاب یک پزشک باتجربه است. هیالورونیداز یک آنزیم طبیعی است که اسید هیالورونیک را تجزیه می کند. این می تواند تزریق شود تا با خیال راحت پرکننده را از بین ببرد. عارضه اصلی آن کبودی است که می تواند برای چند روز ادامه داشته باشد. این فرایند “مجسمه سازی معکوس” حتی از وهله اول مهارت هنری بیشتری نسبت به تزریق ماده پرکننده دارد ، بنابراین مطمئن شوید که به یک ارائه دهنده پزشکی مراجعه می کنید که تجربه حذف فیلر ناخواسته را دارد. این هزینه می تواند بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر باشد. به همین دلیل است که شما نمی خواهید پرکننده های ارزان قیمت تهیه کنید ، زیرا هزینه اصلاح آنها بیشتر از این است که شما در ابتدا به یک انژکتور ماهر مراجعه کرده باشید.

بخاطر داشته باشید که هیالورونیک اسید تنها نوع پرکننده ای است که با استفاده از هیالورونیداز قابل حل و برگشت است. به همین دلیل ، توصیه می کنم تا جای ممکن پرکننده های HA را انتخاب کنید. به این ترتیب ، اگر به هر دلیلی نتیجه خود را دوست ندارید ، می توانید پرکننده را برداشته و تقریباً بلافاصله به شکل طبیعی خود برگردید. با انواع دیگر مواد تزریقی ، باید صبر کنید تا محصول به خودی خود خراب شود ، که ممکن است چندین ماه طول بکشد. مواد پرکننده دائمی مانند سیلیکون هرگز از بین نمی روند و باید از آنها اجتناب شود.

نتیجه گیری

بیشتر افراد نتایج عالی را از پرکننده های پوستی می بینند ، به شرطی که با یک متخصص باتجربه کار کنند و از تزریقات تقلبی جلوگیری کنند. با این حال ، مواردی وجود دارد که بیماران ترجیح می دهند مواد پرکننده خود را بردارند یا اصلاح کنند بدون اینکه منتظر بمانند تا اثرات طبیعی از بین برود. اگر می خواهید خیال خود را راحت بدانید که در صورت نیاز این گزینه در دسترس است ، از متخصص پوست خود برای پرکننده های اسید هیالورونیک بخواهید.

جهت آشنایی با بهترین پزشکان زیبایی به صفحه بروید.

The post اگر ژل صورت خود را دوست نداشتید، چه کار کنید؟ first appeared on ژل هیالورونیک و فیلر و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIKMEDCO.