دنیا هر روز در حال تغییر و تحول است. از فرهنگ تا صنعت ، تکنولوژی و تجارت ، همه چیز در حال رشد و تغییر است.

اگر به دنیای اطراف خود بنگرید خواهید دید که کمتر زمینه ای را می توانیم امروزه پیدا کنیم که دچار تغییر و تحول نشده باشد. به همین دلیل است که داشتن استراتژی و راهکارهای اساسی برای همپا شدن با این تغییرات بسیار مهم است. در این مقاله قصد داریم راهکارهای مهمی که در این تغییرات باید إعمال کنید و مطابق با آنها پیش بروید را ارائه دهیم.

یک) معرفی برند  

محصولی که به تازگی تولید شده یا شرکتی که چند ماهی است راه اندازی کرده اید چگونه انتظار استقبال مشتریان از آن را دارید ؟ قطعاً کمتر کسی است که شرکت یا برند و نوع فعالیت شما را بشناسد پس قبل از هر چیزی باید خودتان را به بازار و مشتریان معرفی کنید. برای این معرفی ، راهی به جز تبلیغات ندارید. تبلیغات می تواند اطلاعات کلی محصول یا خدمات شما و نوع فعالیتی که دارید را به دیگران معرفی کند.

تبلیغات همواره در بازار جزء ابزارهای مهمی است که به یاری هر کسب و کاری می آید. طراحی تبلیغات برای کسب و کارها و برندهایی که به تازگی وارد بازار شده اند باید بیشتر حول و حوش معرفی برندشان باشد ؛ چرا که اولین گام برای ورود به بازار ، معرفی خود به مشتریان است.

دو) پر رنگ نشان دادن تعدیل ها و تخفیف ها در تبلیغات

تخفیف ها برای تشویق مشتریان نقش بسیار مهمی دارند. در تحقیقات و تجربه های گذشته ثابت شده است که حتی اگر مشتریان هیچ شناختی از یک محصول یا برند نداشته باشند به محض اینکه برای آن محصول ، تخفیف در نظر گرفته می شود برای خرید آن تشویق و ترغیب می شوند. حتی آمار فروشها نشان می دهد در محدوده زمانی که شرکتها ، از تخفیف برای محصولات خود استفاده کرده اند ، میزان فروششان به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

بنابراین ، اگر در ابتدای راه هستید سعی کنید در برنامه های تبلیغاتی خود از طراحی بنر تا ویدئوهای تبلیغاتی از روش پر رنگ نشان دادن تخفیف محصولات استفاده کنید. می توانید در متن های تبلیغاتی خود ، تخفیف چشمگیری که برای آنها در نظر گرفته اید را به شکل برجسته ای نشان دهید.

سه) تأکید بر ویژگیهای برجسته محصول

قطعاً محصولی که شما تولید یا عرضه می کنید نسبت به سایر محصولات در بازار ، تفاوتهایی دارد. می تواند این تفاوت در زمینه کیفیت ، اندازه ، نحوه خرید و ارسال آسان ، قیمت و هر چیز دیگری باشد. سعی کنید این ویژگیهای منحصر به فردی که مخصوص محصول یا خدمات شماست را در تبلیغات به شکل برجسته ای نشان دهید تا مشتریان برای تهیه و خرید آن ترغیب شوند. در طراحی بسته بندی این موضوع واضح است.

چهار) برجسته کردن نام تجاری

یکی از عناصری که در تبلیغات همواره باید مد نظر قرار بگیرد ، برجسته کردن نام تجاری است. نام تجاری باید هم از نظر شکل و اندازه و هم رنگ در تبلیغهای طراحی شده به شکل برجسته ای بتواند در میان سایر عناصر تبلیغاتی به چشم بیاید. هر زمان تصویر برند یا نام تجاری خود را در ذهن مخاطبان و مشتریان توانستید به شکل برجسته ای ثبت کنید می توانید به تبلیغات خود امیدوار باشید.

رعایت کردن عناصری که در بالا به شما پیشنهاد دادیم می تواند منجر به طراحی تبلیغ های موثر شود. هر چقدر بتوانید خدمات یا تسهیلاتی که برای مشتریان در نظر گرفته اید را در طراحی های تبلیغایت خود بگسترانید به همان اندازه می توانید تبلیغهای موثری برای مشتریان تهیه کنید. اثر این دسته از تبلیغات نیز به مراتب بیشتر از سایر طرحهای تبلیغاتی است.

The post راهکارهای برتر در تبلیغات دنیای کنونی first appeared on طراحان برتر.