اینوبل Inobelle چیست؟

Inobelle Plus از پرکننده های اسید هیالورونیک متقابل Cross-linked که دارای کشش هستند ، به راحتی قالب می گیرند و برای مدت طولانی دوام دارند. از آنجا که این ماده با اسید هیالورونیک ساخته شده است ، مواد پرکننده قادر به حجم زیادی از شما هستند. این به دلیل توانایی Hyaluronic Acid در قفل کردن آب و رطوبت در داخل است و حجم زیادی را به شما می دهد.

اینوبل پلاس همچنین حاوی لیدوکائین است تا درد را در طول عمل کم نگه دارد. پرکننده ها همچنین دارای ویسکوزیته بالایی هستند که باعث می شود پرکننده ها حجم ضخیم خود را برای مدت طولانی حفظ کنند.

فواید استفاده از ژل هیالورونیک اسید اینوبل

ایمنی خود را در اولویت قرار دهید

پرکننده های هیالورونیک اسید اینوبل پلاس در یک کلینیک تحت کنترل دقیق کیفیت فرموله می شوند تا اطمینان حاصل شود که محصولات برای افرادی که از آن استفاده می کنند مضر نیستند.

چسبندگی عالی

این ماده پرکننده اسید هیالورونیک برای بازگرداندن حجم قبلی بدن شما ایجاد شده است. قالب سازی پرکننده ها به راحتی صورت می گیرد و به ناحیه تزریق پرکننده می چسبد.

ماندگار

پرکننده های Inobelle + بسیار با هم پیوند دارند ، بنابراین پرکننده های Hyaluronic Acid برخلاف اکثر پرکننده ها برای مدت طولانی دوام می آورند.

انواع فیلر اینوبل پلاس

Inobelle + F

اندازه دانه Inobelle + F در سطح سطحی درم تزریق می شود ، که برای خطوط ریز و چین و چروک مناسب است.

Inobelle + D

تزریق در میانه درمس ، اندازه دانه Inobelle + D متوسط است ، که برای چین و چروک های میانی مانند خطوط اخم ، چین های بینی و پای کلاغ مناسب است.

Inobelle + S

تزریق در عمیق درمیس یا بافت زیر جلدی ، اندازه دانه Inobelle + S بزرگ است. این برای چین و چروک های عمیق مانند پیشانی و افزودن حجم به گونه های شما ایده آل است.

Inobelle + N

تزریق در میانه درمس ، اندازه دانه Inobelle + N متوسط است. این امر آن را برای پل های بینی و کوتاه چانه ایده آل می کند.

Inobelle + V

تزریق در Mid Dermis ، اندازه دانه Inobelle + V متوسط است. ایده آل ساختن این پرکننده برای افزودن حجم به هر قسمت از بدن مانند سینه ها و باسن.

The post ژل فیلر اینوبل Inobelle first appeared on ژل هیالورونیک و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.