ما در حال حاضر در جامعه خود با دوره های بی سابقه ای روبرو هستیم. اقتصاد جهانی به دلیل همه گیری COVID-19 متوقف شده است و ایالات متحده از عواقب آن در امان نمانده است.

تمام رویه های انتخابی در کشور تا زمانی که مقامات محلی ، ایالتی و فدرال ما صلاح می دانند ، متوقف شده اند.

بسیاری از بیمارانی که به طور مرتب درمان های غیر تهاجمی مانند بوتاکس و مواد پرکننده پوست را برنامه ریزی می کنند ، ممکن است ندانند چه زمانی قادر به تعیین قرار ملاقات بعدی خود هستند. بنابراین ، چگونه می توان نتایج آخرین درمان خود را در حالی که تحت قرنطینه هستید حفظ کرد؟

از آفتاب بپرهیزید

صرف نظر از اینکه شما درمان های تزریقی دریافت می کنید یا نه ، به حداقل رساندن میزان قرار گرفتن در معرض آفتاب عادت خوبی است. آسیب ناشی از آفتاب به پوست دلیل اصلی ایجاد چین و چروک است. بوتاکس از آنجا که عضلات زیر را درگیر نمی کند ، در برابر این چین و چروک ها بی اثر است.

ممکن است بسیاری از افراد برای از بین بردن یکنواختی قرنطینه ، وقت بیشتری را در خارج از منزل سپری کنند. اگرچه این قابل درک است ، اما اگر وقت خود را در خارج می گذرانید ، استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF بالا به صورت ، گردن و دستان است. و بله ، مطمئن شوید که حتی در روزهای ابری و ابری نیز ضد آفتاب می زنید!

رژیم مناسب مراقبت از پوست را حفظ کنید

مراقبت مداوم از پوست اطمینان از جوان تر ماندن پوست برای مدت زمان طولانی را تضمین می کند. از آنجا که بیشتر افراد در این دوره در خانه می مانند ، این فرصت مناسبی برای شروع و حفظ یک رژیم مناسب برای مراقبت از پوست است ، در صورتی که قبلاً این برنامه را ندارید.

اطمینان حاصل کنید که روزانه مرطوب کننده به پوست خود بزنید و با نوشیدن آب فراوان مرطوب باشید. پاک کننده ها و تونرها نیز می توانند به حداکثر رساندن نتایج کمک کنند.

از مکمل روی برای حفظ تاثیر بوتاکس استفاده کنید

مطالعات مختلف نشان داده است که بوتاکس مستقیماً با سطح روی در بدن ما واکنش نشان می دهد و مکمل زینک می تواند اثرات بوتاکس را تا سی درصد افزایش دهد.

از آنجا که بسیاری از افراد کمبود روی کمی دارند ، مصرف مکمل های روی می تواند به طولانی شدن اثرات ضد پیری بوتاکس کمک کند. نیازی به ذکر نیست که افزایش سیستم ایمنی بدن شما بسیار مهم است در محیط فعلی!

استرس نداشته باشید تا نتایج بوتاکس حفظ شود

تأثیرات منفی بسیاری بر روی بدن وجود دارد. به دلیل عدم اطمینان در شرایط اقتصادی و اجتماعی فعلی ، ممکن است افراد تحت فشار مالی قرار بگیرند یا نگران از دست دادن شغل خود باشند. گرچه ممکن است اجتناب از استرس در میان یک بیماری همه گیر دشوار باشد ، اما مطالعات نشان داده است که استرس می تواند روند پیری را تسریع کند.

اگر عادت دارید که به طور مرتب به درمان های تزریقی بپردازید ، ممکن است با از بین رفتن نتایج ، نگران ظاهر خود باشید. در نتیجه ، بسیاری از بیماران ممکن است وسوسه شوند که دائماً به آینه نگاه کنند ، با عواقب ناخواسته اخم یا پوزش ، که باعث تحریک عضلات می شود و باعث می شود اثر بوتاکس یا مواد پر کننده سریعتر از بین برود.

در تماس بودن با پزشک خود باشید

بسیاری از پرشکان گزینه های تلفنی را برای انجام مشاوره آنلاین و با حفظ فاصله اجتماعی ارائه می دهند. اگر به طور مرتب درمان های تزریقی دریافت می کنید ، در نظر داشته باشید که برای یک قرار ملاقات آنلاین با جراح خود تماس بگیرید و در مورد گزینه هایی که در خانه هستید صحبت کنید و برنامه ای را برای از سرگیری درمان ها پس از عبور از بحران ویروس کرونا تهیه کنید.

اگر تازه وارد دنیای درمان های تزریقی هستید اما می خواهید بعد از عبور از بیماری همه گیر شروع به کار با داروهای تزریقی کنید ، حتماً با یک پزشک زیبایی که دارای بورد دارای تاییدیه از طرف نظام پزشکی است و همچنین تجربه تزریق دارد ، مشورت کنید.

گذراندن وقت در قرنطینه فرصت مناسبی برای تحقیق در مورد روش های درمانی و همچنین پزشکان زیبایی دارای مجوز در منطقه شما است تا در صورت بازگشت اوضاع به حالت عادی آماده ادامه درمان های ضد پیری خود باشید!

The post چگونه می توان نتایج تزریق بوتاکس را در شرایط قرنطینه حفظ کرد؟ appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.