پروسترولین Prostrolane محصول کشور Caregen  کشور کره جنوبی می باشد.

پروسترولین Prostrolane Blanc_B یک ژل شفاف است که در یک سرنگ شیشه ای عرضه می شود. این محصول فقط برای یکبار استفاده است. پروسترولین Blanc_B یک استریل است. دستگاه پزشکی ، کاشت پوستی قابل جذب است که حاوی پیوند سدیم هیالورونات و پپتید (الیگوپپتید -92 ، اوکاتاپپتید -11 ، فرولوئیل الیگوپپتید -33 ، والپروایل الیگوپپتید -33).

سدیم هیالورونات منشا غیر حیوانی و زیست سازگاری دارد. ماده نقش هیالورونات سدیم در پوست است. برای رساندن پپتید ، پوست را با نگه داشتن آب در بدن هیدراته کنید و عمل کنید. به عنوان یک عامل بالشتک. کمپلکس پپتید از 4 نوع پپتید تشکیل شده است که دارای زنجیره کوتاه هستند. اسیدهای آمینه متصل شده توسط پیوندهای پپتیدی. نقش پپتید پیچیده است افزایش اثر مرطوب کننده ، بهبود ظاهر ، از پوست با سن عکس و تخریب سدیم هیالورونات را به تأخیر می اندازد. کمپلکس پپتید با هیالورونات سدیم در 4 تخریب می شود.
هفته ها هر کارتن حاوی 1 سرنگ پر شده از 2 میلی لیتر پروسترولان است.Blanc_B و دو برچسب ردیابی. (یکی به بیمار داده شود ، و دیگری باید توسط دکتر نگهداری شود در پرونده بیمار)

ترکیبات پروسترولین

PBS (نمک بافر فسفات) ، سدیم هیالورونات (0.7)) ،

مجتمع پپتید (Oligopeptide-92 ، Octapeptide-11 ، Feruloyl Oligo

پپتید -33 ، والپروئیل الیگوپپتید -33)

نشانگر و کاربرد پروسترولین

پروسترولین Blanc_B برای کاشت پوستی برای :

درمان پوست های پیری چین خورده و آفتاب گیر:

– نواحی قابل تزریق : صورت ، گردن

– میزان مصرف توصیه شده: 2ml / مساحت (حداکثر: 4ml / مساحت)

– فراوانی: 1 جلسه / 2 هفته (1 پروتکل = 2 ~ 4 جلسه به طور متوسط) (در صورت لزوم پروتکل را تکرار کنید)

پروتکل تزریق پروسترولین

دستورالعمل های قبل از درمان

قبل از درمان ، بیمار باید از مصرف غیراستروئیدی آسپیرین خودداری کند

داروهای ضد التهاب ، خار مریم یا دوزهای بالاتر

مکمل ویتامین E. این عوامل ممکن است کبودی و خونریزی در محل درمان

1. لازم است به بیمار مشاوره داده و در صورت مناسب بررسی کنید علائم ، خطرات ، مزایا و پاسخ های پیش بینی شده پروسترولین و درمان Blanc_B. احتیاط های لازم را به بیمار توصیه کنید

قبل از تزریق پروسترولین 

2. نیاز به بیمار برای درمان بیهوشی مناسب دارید و اگر آن را انجام دهید. مدیریت آسان ، به عنوان مثال ، بی حسی موضوعات ، بلوک موضوعات یا عصبی.

3. صورت بیمار باید با آب و صابون شسته شود و خشک شده با حوله تمیز ناحیه مورد درمان را با الکل یا ماده مناسب دیگر تمیز کنید. محلول ضد عفونی کننده.

4- استفاده از Prostrolane Blanc_B استفاده از دستکش استریل توصیه می شود.

5- قبل از درمان ، سرنگ را با دقت فشار دهید تا قطره کوچکی در نوک سرسوزن دیده شود

6. پروسترولان Blanc_B با استفاده از یک سوزن سنج باریک تجویز می شود. (27G x 13 mm یا 30G x 13 mm) سوزن با زاویه لازم 30 درجه موازی با وارد می شود. طول محل تزریق پروسترولان Blanc_B باید تزریق شود.  به درم میانی تا عمیق. اگر Prostrolane Blanc_B همچنین تزریق شود. به صورت سطحی ممکن است ایجاد شود تا شما را قابل مشاهده و یا تغییر رنگ مدل به آبی شود.

7. با فشار یکنواخت به پیستون ، پروسترولبن Blanc_B را تزریق کنید. سرنگ مهم است که تزریق دقیقاً قبل از تزریق متوقف شود. سوزن از پوست بیرون کشیده می شود تا از مواد نادیده گرفته شود. یا در نهایت خیلی سطحی در پوست ظاهر می شود.

8- فقط در 100 ٪ جلوه حجم دلخواه اصلاح کنید. بیش از حد تصحیح نکنید. با بدشکلی های پوستی بهترین نتیجه است. در صورت دستیابی به نقص تا حدی که نقص به دست آید. از بین می رود درجه و مدت زمان اصلاح بستگی دارد. در مورد شخصیت نقص درمان شده است.

9. استفاده از مقدار برای هر جلسه آموزش خاص سایت است. و همچنین قدرت چین و چروک. یا برای اعمال روی سطح پوست پاک شده ، صبر کنید تا کامل شود.

10. پس از درمان ، برچسب ردیابی را روی برگ بیمار بچسبانید

موارد احتیاطی پروسترولین

• در صورت خطر آلرژیک ، باید آزمایش قبل از اولین تزریق انجام شود

• پزشکان مراقبت های بهداشتی تشویق می شوند که در مورد همه موارد بالقوه بحث کنند. خطرات تزریق با بیماران خود قبل از درمان و اطمینان حاصل شود. که بیماران از علائم و نشانه های بالقوه آگاه هستند.

عوارض احتیاطی پروسترولین

• به منظور به حداقل رساندن خطرات ناشی از عوارض احتمالی ، این محصول فقط باید توسط پزشکان مراقبت های بهداشتی استفاده شود. دارای آموزش ، تجربه مناسب و دارای دانش کافی باشند. در مورد آناتومی در محل تزریق و اطراف آن.

• محصول باید خطرات عوارض احتمالی را به حداقل برسانید. فقط توسط پزشکان مراقبت های بهداشتی که مناسب هستند استفاده شود. آموزش ، تجربه ، و کسانی که در مورد آناتومی در محل تزریق و اطراف آن.

• مانند تمام روشهای از طریق جلد ، پروسترولین Blanc_B کاشت خطر عفونت را به همراه دارد. اقدامات احتیاطی استاندارد مرتبط با مواد تزریقی باید دنبال شود.

• تزریق پرکننده Prostrolane Blanc_B ممکن است باعث هایپرپیگمنتیشن شود

در محل تزریق

• کبودی یا خونریزی ممکن است در محل های تزریق رخ دهد.

• Prostrolane Blanc_B یک ژل شفاف و بدون ذرات است. در مواردی که محتوای سرنگ علائم جدایی را نشان دهد. و / یا کدر به نظر می رسد ، از سرنگ استفاده نکنید. شیشه منوط به شکستگی در شرایط مختلف اجتناب ناپذیر. باید مراقبت از سرنگ شیشه و با دفع شیشه های شکسته برای جلوگیری از پارگی یا آسیب دیدگی دیگر.

• Prostrolane Blanc_B نباید با محصولات دیگر مخلوط شود. قبل از کاشت دستگاه بیماران باید به حداقل برسانند. قرار گرفتن در معرض ناحیه تحت آفتاب ، قرار گرفتن در معرض لامپ UV و هوای سرد شدید حداقل تا زمان تورم اولیه و قرمزی برطرف شد.

• پس از استفاده ، باید از سرنگ و سوزن به عنوان یک پتانسیل استفاده کرد. آسیب های زیستی دفع باید مطابق با پذیرفته شده باشد. عمل پزشکی و الزامات محلی و محلی قابل اجرا.

The post پروسترولین Prostrolane appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.