جوانسازی ترکیبی بوتاکس و تزریق ژل فیلر موضوع این مطلب هست.

مقدمه 

تا نسبتاً اخیر ، ترمیم ظاهر با جایگزینی حجم از دست رفته صورت و آرامش عضلانی یک هدف واهی بوده است. با پیشرفت در دسترس بودن تجاری مواد پر کننده جدیدتر و درک بهتر از اثرات زیبایی شناسی بالینی سم بوتولینوم A ، اکنون با استفاده از این تکنیک های غیرتهاجمی می توان به نتایج بسیار پیچیده و تصفیه شده ای دست یافت.

استفاده ترکیبی از بوتاکس و ژل فیلر ، مانند کلاژن و هیالورونیک اسید ، می تواند با مکانیسم های دوگانه رفلاسیون و آرامش ، صورت را بازیابی کند. علاوه بر این ، به نظر می رسد استفاده ترکیبی از آنها باعث افزایش طول عمر بافت ساکن ماده پر کننده می شود.

در حال حاضر روشهای فعلی برای اصلاح چین و چروک ها با بازیابی حجم و همچنین آرامش در کشیدن عضلاتی که باعث ایجاد حالت های منفی صورت مانند چین و چروک های ریز، اخم دهان ، خطوط پنجه کلاغی ، خطوط افقی پیشانی و رتییدهای اطراف و دهانه رحم می شوند ، هستند. مانند هر یک از نوآوری های جدید فن آوری که در حال حاضر موجود است ، درک خصوصیات متفاوت عوامل استفاده شده و آموزش روش بهینه برای موفقیت بالینی و زیبایی ضروری است.

آیا بوتاکس و ژل فیلر می تواند همزمان تزریق شود؟

از آنجا که بوتاکس و مواد پرکننده مشکلات مختلف پیری را درمان می کنند ، می توان از آنها به طور همزمان استفاده کرد. در حقیقت ، دکتر شالیت استفاده همزمان از آنها را توصیه می کند زیرا این روش ترکیبی می تواند سالها از چهره شما بکاهد.

ژل فیلر یا بوتاکس بهتر هستند؟

بوتاکس برای خطوط سطحی و چین و چروک ها بسیار موثر است ، در حالی که مواد پرکننده پوست را چکه می کنند و حتی می توانند عمیق ترین شیارهای پیشانی و خطوط ماریوت را صاف کنند. بسته به اهداف شما ، ترکیبی از بوتاکس و مواد پرکننده می تواند بیشترین تأثیر را در ظاهر شما بگذارد.

آیا ژل فیلر بیشتر از بوتاکس صدمه می زند؟

به عنوان مثال ، بوتاکس می تواند حرکت کند و باعث فلج شدن اطراف چشم شود ، خطر عفونت از طریق تزریق و غیره وجود دارد. تزریق ژوویدرم دردناک تر است ، بنابراین پزشک قبل از تزریق یک ژل موضعی بی حس کننده استفاده می کند و ژوویدرم نیز حاوی مقداری لیدوکایین هست.

ترکیب بوتاکس و ژل هیالورونیک اسید

استفاده ترکیبی از بوتاکس و عوامل فیلر ، مانند کلاژن و هیالورونیک اسید ، می تواند با مکانیسم های دوگانه رفلاسیون و آرامش ، صورت را بازیابی کند. علاوه بر این ، به نظر می رسد استفاده ترکیبی از آنها باعث افزایش طول عمر بافت ساکن ماده پر کننده می شود.

The post جوانسازی ترکیبی بوتاکس و تزریق ژل فیلر appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.