خارش محل تزریق بوتاکس موضوع این مقاله هست. بررسی دقیق خارش محل تزریق بوتاکس را در این مقاله خواهیم دید.

موارد کمی وجود دارد که باید برای اطمینان از بهترین نتیجه و جلوگیری از مشکلاتی مانند انتقال سموم ، کبودی و تحریک پوست ، یکی دو روز بعد از عمل از آنها اجتناب کنید. ناحیه تزریق شده را خراشیده ، ماساژ یا مالش ندهید. ترجیحاً ، آن نواحی صورت را به هیچ وجه لمس نکنید.

چه مدت بعد از تزریق بوتاکس می توانم ناحیه را مالش دهم؟

آیا بعد از داشتن بوتاکس می توانم صورتم را لمس کنم؟ بله ، شما می توانید به روال منظم مراقبت از پوست خود ادامه دهید ، از جمله دست زدن به صورت برای تمیز کردن و مرطوب کردن آن. با این حال ، بهتر است قبل از ماساژ یا مالش پوست ، حداقل شش ساعت صبر کنید – در حالت ایده آل 24 ساعت.

چرا بوتاکس خارش دارد؟

واکنش آلرژیک به بوتاکس چگونه است؟ اگر هر یک از علائم زیر را تجربه کنید ، ممکن است واکنش آلرژیک داشته باشید: کهیر. خارش.

آیا بوتاکس می تواند صورت شما را خراب کند؟

یک پزشک متخصص می گوید اگر سالها بوتاکس بیش از حد بر روی پیشانی خود بوتاکس انجام دهید ، عضلات ضعیف و صاف می شوند ، و اضافه کرد که پوست همچنین می تواند نازک و شل تر به نظر برسد. علاوه بر این ، وقتی عضلات ضعیف می شوند ، می توانید هنگام ایجاد حالت های صورت ، عضلات اطراف را جذب کنند.

چه کارهایی برای جلوگیری از خارش بعد از تزریق بوتاکس انجام دهیم؟

1. از خوابیدن صاف خودداری کنید.

بسیاری از پزشکان به بیماران دستور می دهند حداقل چهار ساعت دراز نکشند. در حالی که این هنوز توصیه رسمی است ، اما بیشتر نظری است تا علمی.

دراز کشیدن باعث افزایش جریان خون در ناحیه سر می شود. قبل از اینکه بوتاکس وقت داشته باشد تا به گیرنده ها متصل شود ، از نظر تئوری می توان آن را شستشو داد یا به عضله ای که نمی خواستید هدف قرار گیرد ، سرازیر شود. این به طور بالقوه به شما کمک می کند تا از شایع ترین عارضه جانبی یعنی پلک افتاده جلوگیری کنید ، اما کاهش علمی این اثر بالقوه به طور علمی اثبات نشده است.

2. از هر چیزی که باعث ایجاد باکتری می شود – از جمله آرایش ، خودداری کنید.

پس از هر بار تزریق مواد آرایشی ، از ماساژ یا فشار دادن محل تزریق خودداری کنید و از آرایش خودداری کنید. ما از طریق تزریق سوراخ هایی در پوست خود ایجاد کرده ایم که اجازه ورود باکتری را می دهد. ما نمی خواهیم چیزی را معرفی کنیم که بتواند منطقه را آلوده کند. مواد آرایشی در خانه کاملاً استریل نیستند ، بنابراین بهتر است به مدت 24 ساعت از قرار دادن آنها روی پوست خودداری کنید.

به عنوان یک قاعده ، از لمس کامل محل تزریق خودداری کنید. ممکن است احساس خارش یا کمی تحریک داشته باشد و تمایل ما به مالش یا خراشیدن آن را افزایش دهد. با این حال ، انجام این کار می تواند باکتری ها و در نتیجه عفونت را معرفی کند.

3. از ورزش شدید پرهیز کنید.

با هر روشی ، اکثر پزشکان توصیه می کنند از انجام تمرینات شدید ورزشی به مدت 24-72 ساعت پس از عمل پرهیز کنند. نفس می تواند باکتری ها را به محل تزریق وارد کند و خطر ابتلا را افزایش دهد. همچنین ، افزایش جریان خون می تواند منجر به مهاجرت سم شود. اگر سم حرکت کند ، عصب یا عضله متفاوتی از آنچه که هدف قرار داده ایم را تحت تأثیر قرار می دهد.

The post خارش محل تزریق بوتاکس appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.