۹ روش جوانسازی تزریقی سال ۲۰۲۰ را در این مقاله آموزشی بررسی می کنیم.

سال جدید بادهای تازه ای را در صنعت لوازم آرایشی و زیبایی به ارمغان می آورد. سال ۲۰۲۰ چه چیزی برای ما آماده کرده بود؟ در سال گذشته ، روش های تزریقی به معنای واقعی کلمه صنعت را منفجر می کرد ، و جراحی و تمام روش های کلاسیک را مجبور می کرد و نتایج بهتر و کارآمدتری را با حمله کمتر دردناک و قابل توجه به ارمغان می آورد. و به نظر نمی رسد آنها قصد دارند موقعیت های خود را در نزدیکترین زمان تضعیف کنند. در این مقاله ، ما داغترین روند تزریقی را از جمله نوروتوکسین ها ، مواد فیلر پوست و مواد ضد چربی در سال ۲۰۲۰ به شما معرفی خواهیم کرد.

مزوهای ضد آکنه درمان جای جوش

این مواد تزریقی در بازار بسیار محبوب هستند و طیف وسیعی از مشکلات پوستی صورت و بدن را برطرف می کنند. آکنه و پس از آکنه نواقص پوستی بسیار گسترده ای است که هزاران زن و مرد از گروه های سنی مختلف را آزار می دهد. توانایی کوکتل های مزوتراپی تزریقی صورت در درمان زخم های زشت و آکنه ، این داروها را به موقعیت های بالایی می رساند.

فیلر لب با اثر مرطوب کننده

عطش زنان برای لب های چاق و فریبنده امسال آنها را ترک نخواهد کرد ، و تصور می کنیم در سال آینده نیز. با این حال ، افراد اثرات طبیعی تر می خواهند ، که به سادگی ظاهر آنها را بهبود نمی بخشد بلکه اثر مراقبت را فراهم می کند. در این حالت ، ژل هیالورونیک اسید (HA) مانند ژوویدرم و آلیاکسین یک انتخاب عالی هستند. HA دارای توانایی منحصر به فردی در جذب و نگهداری آب است که علاوه بر حجم اضافی و اصلاح خطوط ، مرطوب کننده ای عالی به لب ها می بخشد.

پیشگیری از پیگیری با تزریق بوتاکس

بیماران بوتاکس هر ساله جوانتر می شوند. با این وجود ، در سال ۲۰۲۰ ، موقعیت خود را نه در میان درمان های تزریقی برای خطوط صورت و چین و چروک بلکه به عنوان یک روش موثر برای جلوگیری از سنین پایین تقویت می کند. زنان و مردان ۲۰ تا ۳۰ ساله با تزریق منظم بوتاکس برای جلوگیری از بروز اولین علائم پیری در صورت ، این روش درمانی را به موقعیت بالا می رسانند.

فیلرهای پوستی با ماندگاری بیشتر

اثرات موقتی اشکال اصلی این داروهای تزریقی بود. خوشبختانه ، این فن آوری ها ساکن نیستند و مواد پرکننده جدید با ماندگاری بیشتر در بازار ظاهر می شوند که نیازی به تزریق مداوم مجدد هر ۴-۶ ماه ندارند. مردم وقت و تمایل زیادی برای انجام اقدامات دردناک ندارند ، بارها و بارها ، بنابراین آنها احساسات کمتر دردناک اما اثرات بادوام تر مانند الانسه را ترجیح می دهند.

سموم سریع اثر

نه تنها جایگاه پرکننده های پوستی در حال توسعه است ، نوروتوکسین ها نیز عقب نیستند و عضوی جدید از خانواده خود را به Bonet از تولید کننده آلرگان به جهانیان ارائه می دهند. این دارو اثر سریعتر اما ماندگارتری خواهد داشت. این برای بیمارانی که مردد هستند و می خواهند نحوه درمان در موارد خاص خود را امتحان کنند مفید خواهد بود.

پرکننده های خاص

این یکی از جوانترین اما هنوز داغترین روندهای پرکننده پوستی است. بیماران به طور مكرر در مورد تزریق در این ناحیه سوال می كنند تا مشخصات واضح و مشخصتری داشته باشند.

پرکننده های لب بالا

بله ، ما قبلاً اشاره کردیم که افراد بیشتری به دنبال نتایج طبیعی هستند ، اما این واقعیت را رد نمی کند که روند لب های بزرگ هنوز هم بسیار محبوب است و بسیاری از زنان تمایل به بزرگ کردن لب های بالا دارند. این تأثیر غیر قابل انکار بلاگر اینستاگرام و سایر آیکون های زیبایی است. با این حال ، لب های بزرگ مناسب همه افراد نیست و این وظیفه پزشک است که آن را برای بیمار توضیح دهد و نسبت مناسبی را برای افزایش زیبایی طبیعی انتخاب کند. تزریق لب روسی یکی از این ترندها می باشد.

تزریق ژل بینی

جراحی زیبایی بینی تا چند سال اخیر تنها راه دستیابی به بینی زیبا و زیبا بوده است. درمان با پرکننده پوست یک روش ابتکاری برای از بین بردن نقص های جزئی ، عدم تقارن یا افزودن حجم است تا بینی کوچکتر به نظر برسد. با داشتن عوارض جانبی قابل توجه کمتر و نیاز به زمان بهبودی کوتاه تر ، برای اصلاح بینی در سال ۲۰۲۰ بسیار محبوب خواهد بود.

علائم درمانی بوتاکس

گرچه در ابتدا از آن به عنوان یک روش درمانی استفاده می شد ، اکنون ، این دارو به عنوان یک داروی آرایشی معروف است. با این حال ، این سال همچنان به توسعه توانایی های درمانی خود برای درمان اسپاستیک اندام و برخی دیگر از اختلالات افسردگی ادامه می دهد. این بیماری برای بیمارانی که سالها از بیماری های صعب العلاج رنج می برند ، آسودگی طولانی مدت را به دنبال خواهد داشت.

نتیجه

خوب ، این یک مرور کلی از روندهای رایج در زمینه لوازم آرایشی تزریقی برای سال جاری بود. نکته اصلی این است که هم نوروتوکسین ها و هم پرکننده های پوستی محبوبیت خود را از دست نمی دهند و موقعیت های جدید و جدیدی را بدست می آورند و جراحی های تهاجمی را بیشتر مجبور می کنند. اگر به دنبال خرید محصولات با کیفیت بالا هستید تا بتوانید هر خواسته مشتری را برآورده کنید ، یورومکس با مقرون به صرفه ترین هزینه پرکننده های تزریقی صورت و سایر داروها را ارائه می دهد.

این نوشته ۹ روش جوانسازی تزریقی سال ۲۰۲۰ برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.