تزریق بوتاکس با انقباض عضله ارتباط برقرار می کند و برای درمان چین و چروک صورت می گیرد. روش جوانسازی لیفت با نخ ، پوستی را هدف قرار می دهد که سستی را نشان می دهد.

آیا نخ جوانساز از تزریق بوتاکس بهتر است؟

لیفت با نخ باعث تحریک کلاژن می شود در حالی که بوتاکس نه. بوتاکس با لیفت با نخ متفاوت عمل می کند زیرا به طور موثری عضلاتی را که برای ایجاد چین و چروک استفاده می شوند فلج می کند. همچنین می تواند در اطراف ناحیه چشم که ممکن است نخ ها مناسب نباشد ، استفاده شود.

زیبایی شناسی غیر جراحی در جهان روندی رو به رشد دارد ، افراد مشهور بیشتری و مصرف کنندگان رویکرد غیر جراحی را برای مخالفت با اثرات طبیعی پیری ترجیح می دهند.

چند دهه است که از بوتاکس استفاده می شود ، مشهور به فلج کردن موقت عضلات در تلاش ناامیدانه برای از بین بردن چین و چروک ها. اما با گذشت زمان همه چیز تغییر می کند و سازگار می شود و این شامل بوتاکس و زیبایی شناسی است. با افراد بیشتری ظاهر جوان شده طبیعی را انتخاب و از آن استقبال می کنند. این تغییر باعث ایجاد پیشرفت بزرگی در گزینه های غیر جراحی شده است که برای بلند کردن ، جلوگیری و کاهش علائم پیری ایجاد شده است.

با وجود همه این گزینه های موجود در بازار ، چگونه مناسب ترین نیاز را برای خواسته ها و نیازهای خود انتخاب می کنید؟

بوتاکس چیست؟

بوتاکس مارک خاصی از سموم است که در بازار موجود است و با استفاده از غلظت های بسیار کمی از سم اصلاح شده بوتولینوم ، عضلات صورت را فلج می کند. این سموم به طور موقت سیگنالینگ را در میان اعصاب و عضلات (انواع انتخاب شده) مسدود می کنند ، اما با گذشت زمان ، سموم به طور طبیعی توسط فرایندهای طبیعی بدن از بین می روند.

از بوتاکس و سموم مشابه می توان از نظر پزشکی و زیبایی استفاده کرد. در زیبایی ، بوتاکس به طور معمول برای جلوگیری یا کاهش خطوط و چروک های ظریف استفاده می شود. به ویژه درمان های معروف شامل: خطوط پنجه کلاغی ، خطوط پیشانی و اخم و خطوط لب و ماریوت.

به دلیل مکانیسم عمل ، بوتاکس برای بازیابی حجم از دست رفته در صورت ، “رفع” افتادگی پوست یا پر کردن چین و چروک های عمیق بیشتر مفید نیست.

مواد تزریقی بوتاکس سیگنال های شیمیایی اعصاب را که به عضلات صورت شما می گویند حرکت می دهند ، مسدود می کنند.

با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن ، هر حالت چهره ای که ایجاد می کنید احتمال ایجاد خطوط ریز و چین و چروک را افزایش می دهد ، زیرا پوست شما به آرامی توانایی خود را از دست می دهد تا به حالت اولیه بازگردد.

بوتاکس کشش پوست شما را افزایش نمی دهد. با این حال ، این می تواند عضلات شما را از حرکت باز دارد ، که باعث می شود چین و چروک کمتر ظاهر شود.

از آنجا که بوتاکس حرکات عضلانی را متوقف می کند ، تنها در برابر چین و چروک های ناشی از حرکات صورت مانند چین و چروک پیشانی ، پای کلاغ و چین و چروک در ناحیه دهان موثر است.

از مزایای بوتاکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ریکاوری سریع

دوز سفارشی

نتایج طولانی مدت (می تواند تا 8 ماه طول بکشد)

برای رفع مشکلات شلی پوست می توانید فیلرهای پوستی و بوتاکس را ترکیب کنید.

لیفت با نخ جوانساز

لیفت با نخ ، پسر عموی کم تهاجم بالابرهای جراحی است. متخصصان ما در Colorado Skin Care به جای استفاده از پوست سر برای از بین بردن پوست اضافی ، از نخ هایی برای دوخت و معلق شدن پوست استفاده می کنند.

با انتخاب لیفت با نخ ، می توانید به لیفت ظریفی دست پیدا کنید که باعث کاهش چین و چروک و زخم و سفت شدن پوست می شود.

مزایای لیفتینگ نخ شامل موارد زیر است:

نتایج ظریف و طبیعی به نظر می رسند

افزایش تولید کلاژن

کاهش چین و چروک و بهبود سستی پوست

روشی سریع که انجام آن 30 دقیقه طول می کشد

نتایج طولانی مدت (تا 2 سال)

لیفت با نخ همچنین باعث افزایش تولید کلاژن می شود. نخ هایی که برای تعلیق پوست استفاده می شوند ، باعث بهبودی می شوند که تا حل شدن نخ ها ادامه می یابد.

کلاژن بخشی از پروتئین هایی است که برای بهبود و جوان سازی به محل ارسال می شود. با افزایش سن ، تولید کلاژن کاهش می یابد ، اما رشته ها بدن شما را فریب می دهند تا پروتئین های کلاژن بیشتری را به پوست شما بفرستد ، صافی و کشش پوست را بهبود بخشد.

The post مقایسه تزریق بوتاکس و کاشت نخ جوانساز appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.