هر چه رو به جلو حرکت می کنیم در زمینه تکنولوژی و الکترونیکی شدن تجارت و سایر فعالیتها دنیا سرعت بیشتری به خود می گیرد.

هر چه سرعت تغییر و تحولات بیشتر می شود به همان اندازه ، رقابت بین مشاغل و برندهای مختلف نیز افزایش پیدا می کند. زمانی که رقابت بیشتر می شود کار شما برای یافتن و نگه داشتن مشتریانتان به مراتب سخت تر می شود.

در این میان ، امکاناتی هم وجود دارند که کمک زیادی به همگام شدن سرعت شما با سرعت تغییر و تحولات می شوند. سئو از جمله امکاناتی است که اینترنت به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد و نقش بسیار زیادی در یافتن و نگهداری مشتریان و مخاطبان دارد. تنها کافیست دانش خود را در این زمینه افزایش دهید تا بتوانید نهایت استفاده را از این ابزار ببرید.

 مشاوره بازاریابی می گوید از آنجایی که اهمیت استفاده از امکانات اینترنتی در سال ۱۴۰۰ قطعاً بیشتر از سالهای قبل مشخص خواهد شد ، بسیاری از افراد از این فرصت استفاده خواهند کرد. پس بهتر است دانش و مهارت خود در این زمینه را افزایش دهید. در این مقال به مسائل مهمی که در زمینه سئو در سال ۱۴۰۰ باید مد نظر دهید می پردازیم.

یک) اهمیت افزایش سرعت سایت

سرعت بالای سایت شما عامل بسیار مهمی در میزان سئوی آن دارد. اگر نتوانید سرعت سایت خود را افزایش دهید قطعاً نمی توانید به طور مناسبی در عرصه رقابت فعالیت کنید. فقط به این شرایط فکر کنید که شما سرعت نسبتاً متوسط یا خوبی دارید ولی یکی از رقیبهای شما سرعت سایت بسیار بیشتری نسبت به شما دارد.

دقیقاً اینجاست که شما هر چند سرعت خوبی دارید ولی در رقابت کردن با این رقیب خود باز خواهید ماند و بازار کم کم به سوی رقیب شما که در زمینه سئو موفق تر است خواهد رفت. پس اینکه همیشه به سرعت سایت خود توجه داشته باشید و امکانات سایت خود را در این زمینه به روز کنید از اهمیت زیادی برخوردار است.

یکی از ابزارهایی که در این زمینه می تواند کمک زیادی به بهبود سئو سایت شما کند ، Core Web Vita است. گوگل امکان جدیدی به نام Core Web Vita به امکانات خود افزوده است که کمک زیادی برای تشخیص چگونگی عملکرد سایتهای مختلف در اختیار افراد قرار می دهد.

دو) استفاده از آدرس org

زمانی که داده های ساختاری شما org باشد محتوایی که شما در سایت خود بارگزاری کرده اید به راحتی توسط موتورهای جستجوگر قابل مشاهده و قابل بازیابی هستند. موتورهای جستجو از طریق اطلاعات و داده هایی که ساختار یافته هستند می تواند بین بخشهای مختلف وب سایت شما و دنیا ارتباط برقرار کند. به همین دلیل است که ساختار org بسیار مهم است و کمک زیادی در این حوزه به شما خواهد کرد.

سه) یافتن نتایج جستجوی کاربران

بهتر است نتایج جستجوهای کاربران را به دقت مورد بررسی قرار دهید ؛ زیرا کاربران با اهداف مختلف به سایت سر می زنند. برخی از آنها تمایل دارند اطلاعاتی را در خصوص شما یا محصول یا خدماتتان کسب کنند. برخی قصد دارند از طریق وب سایت شما ، محصولی که نیاز دارند را خریداری کنند.

برخی نیز فقط در حال جستجو کردن و مشاهده محتوای سایتها یا نوع طراحی آنها هستند. خوشبختانه برنامه های ویژه و قابلیتهایی در گوگل وجود دارد که از طریق آن  به خوبی می توانید اهداف کاربرانی که به سایت شما سر می زنند را کشف کنید.

چهار) افزایش اعتبار محتوا

موتورهای جستجوگر هم اکنون قادر هستند کیفیت یک محتوای تولید شده را ارزیابی کنند. بنابراین ، سعی کنید متنی که اعتبار خوبی دارد تولید کنید. لازم است در کیفیت محتوای خود تجدید نظر کنید.

نظر شما

The post نحوه سئو در سال ۱۴۰۰ appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.