آموزش خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس موضوع این مطلب آموزشی برای افرادی است که به تازگی تزریق بوتاکس اجام داده اند.

توصیه می کنیم بعد از تزریق بوتاکس حداقل 4 ساعت دراز نکشید. نه تنها به جلوگیری از تورم بیش از حد کمک می کند بلکه باعث جلوگیری از حرکت بوتاکس به سایر نقاط صورت و ایجاد ضعف عضلانی در آن نواحی می شود ، که این یک عارضه جانبی نادر اما ممکن است از انجام این درمان باشد.

برای خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس: به پشت بخوابید ، از خوابیدن بر روی صورت یا پهلو خودداری کنید. قبل از خواب دوش آب گرم نگیرید و برای جلوگیری از حرکت بوتاکس از فشار به محل های تزریق خودداری کنید.

بزرگترین خطر و ریسک برای خوابیدن ، خوابیدن یا وارد آوردن گرما یا فشار به محل های تزریق پس از تزریق بوتاکس ، و حرکت است – جایی که بوتاکس مجبور شود از ناحیه مورد نظر دور شود و به طور بالقوه منجر به تورم بیش از حد شود ، پوست شما صاف به نظر نمی رسد ، یا سایر مناطق تحت تأثیر بوتاکس قرار می گیرند.

به پشت بخوابید تا از فشار محل تزریق جلوگیری کنید

تا 48 ساعت از زمان تزریق می گذرد ، بهترین وضعیت برای خوابیدن پس از تزریق بوتاکس به پشت است زیرا این امر از تماس صورت شما با بالش جلوگیری می کند و بنابراین از هرگونه فشار وارد آمدن به محل های تزریق جلوگیری می کند.

با این حال ، تا زمانی که نخوابید و به محل های تزریق و مناطق اطراف آن فشار وارد نکنید قبل از 4-6 ساعت از زمان تزریق بوتاکس ، خطر ورود نوروتوکسین ها به عضلات و بافت های اطراف نسبتاً کم است – اگر این کار را انجام دهید پس از بوتاکس در نهایت روی شکم یا پهلو بخوابید و احتمال واکنش نامطلوب حداقل است.

برای جلوگیری از بروز هرگونه عارضه ، باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا پس از تزریق بوتاکس در صورت ، دو شب اول به پشت بخوابید.

برای جلوگیری از خوابیدن کنار و بر روی صورت از بالش استفاده کنید

اگر عادت به خوابیدن روی صورت و به شکل دمر دارید، باید بالش هایی را در اطراف بدن خود قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که به پشت می خوابید و برای دو شب که تزریق بوتاکس شما را انجام می دهید ، روی آن غلت نمی زنید.

برای این کار می توانید از بالش های معمولی استفاده کنید یا در میان بالش ها بخوابید و یکی را در دو طرف باسن و بدن قرار دهید تا جلوی برگرداندن شما را بگیرد.

بوتاکس مصپورت 

روی ملافه ابریشم بخوابید تا چین و چروک و اصطکاک را کاهش دهد

خوابیدن روی ملافه بالش و ملافه های تخت ساخته شده از ابریشم به جای ملافه های پنبه ای معمولی بعد از درمان بوتاکس ایده آل است زیرا ابریشم واقعی با کمک به کاهش چین و چروک از طریق قرار دادن پروتئین سریسین که می تواند به شما کمک کند ، می تواند “ضد پیری” باشد. پوست برای حفظ رطوبت و کمبود آب به نظر می رسد ، در حالی که اصطکاک روی پوست شما را نیز کاهش می دهد.

به مدت 24 ساعت از مالیدن کرم های صورت موقع خوابیدن خودداری کنید

بهتر است به مدت 24 ساعت پس از تزریق بوتاکس از استفاده از کرم های صورت که به طور معمول هنگام خواب استفاده می کنید خودداری کنید زیرا مالشی که برای ترکیب مناسب کرم با پوست شما لازم است ممکن است فشار را بر روی محل های تزریق که منجر به بوتاکس می شود افزایش دهد.

اما اگر نمی توانید کرم به صورت نزنید ، باید آن را بدون مالش زیاد یا ماساژ دادن در اطراف محل های تزریق استفاده کنید.

 فروش دیسپورت

روی ملافه های تمیز بخوابید تا پوست تحریک نشوید

مهم است که شما ملحفه و روبالشتی خود را به موقع بشویید تا پس از تزریق بوتاکس بتوانید روی ملافه تمیز بخوابید زیرا به شما کمک می کند تا آلودگی و باکتری از محل تزریق دور شود و بنابراین از تحریک / تورم پوست جلوگیری می کند. حداقل هفته ای یک بار رختخواب را بشویید تا احتمال کثیفی در ایجاد منافذ مسدود شده ، رنگ پریدگی پوست ، آکنه ، لکه ها ، واکنش های آلرژیک را کاهش داده و پوست را تازه نگه دارید.

از سربند برای کاهش فشار خودداری کنید

شما باید از خوابیدن در سربند یا پوششی که با پیشانی یا محل های تزریق شما تماس می گیرد خودداری کنید زیرا فشار می تواند باعث حرکت بوتاکس شود.

قبل از خواب دوش آب گرم نگیرید

روزی که تزریق بوتاکس انجام داده اید دوش آب گرم نگیرید (یا در سونا ، وان آبگرم یا ورزش های سنگین انجام ندهید) زیرا افزایش دمای بدن می تواند جریان خون را افزایش دهد و خطر ابتلا به آن را افزایش دهد.

فروش دیستون

درمان بوتاکس می تواند شما را خواب آلود کند

بعضی از افراد ممکن است بعد از تزریق بوتاکس خواب آلودگی را تجربه کنند اما این برای همه صدق نمی کند

The post آموزش خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.