چرا ناگهان بسیاری از افراد به دنبال افزایش اندازه و صاف بودن لب های خود هستند؟ این فقط به خاطر مدل های اینستاگرام نیست – در واقع ، علم یک نظریه دارد که فراتر از آن است.

میل به لبهای برجسته فقط ضخامت نیست ، بلکه مربوط به آبرسانی ، سلامتی و صافی است.

یک مطالعه معتبر در سال ۲۰۰۹ نشان داد که زنانی که لب های بزرگتر و برجسته تری دارند نسبت به سن بیولوژیکی جوان تر به نظر می رسند. این مطالعه همچنین نشان داد که هر چقدر چین و چروک های شخص کمتر باشد ، از نظر سلامتی (و در نتیجه هیدراته تر) برای دیگران ظاهر می شود.

بنابراین در دنیای زیبایی و سلامتی ، جای تعجب نیست که دستیابی به لب های برجسته به آخرین روند زیبایی تبدیل شده است.

خبر خوب این است که همانطور که روندها موقتی هستند ، گزینه های ما نیز چنین هستند. اگر درباره راه حل های طولانی مدت مطمئن نیستید یا می خواهید کمی لذت ببرید ، خوش شانس هستید.

۱٫ استفاده از فیلر یا پر کننده لب با ماندگاری بیشتر

همه اینها را امتحان کردید و می دانید که چیزی طولانی تر می خواهید؟ تزریق ژل لب ممکن است پاسخ شما باشد.

اگرچه کاشت لب و انواع دیگر مواد پرکننده وجود دارد ، پزشکان جراحی پلاستیک از نظر ایمنی و سهولت ، پر کننده های لب هیالورونیک اسید را توصیه می کنند.

متداول ترین مواد تزریقی اسید هیالورونیک Juvederm و ژل هایی هستند که اثرات آن برگشت پذیر هستند. برخی از این موارد در اینجا آمده اند:

ژوویدرم            آلیاکسین                 پرفکتا            ژل نورامیس            رووفیل         eptq             آلاینا            ژل آیدیا              سیتوسیال

۲٫ از محبوب ترین لوازم آرایشی استفاده کنید

اگر لب هایی با ظاهری برجسته تر می خواهید ، اما نمی خواهید در واقع لب های خود را تغییر دهید ، پس کایلی جنر کیت های لب خود را برای شما درست کرد.

روش انجام :

۱٫ با استفاده از خط لب ، به آرامی درست در خارج از شکل لب طبیعی خود قرار بگیرید و سپس تمام لب های خود را پر کنید.

۲٫ رژ لب مایع مات را در بالای آستر قرار داده و با براقیت واضح در وسط لب پایین خود کار را تمام کنید تا لب هایی با ظاهر کامل تر به نظر برسد.

اگرچه این رنگ با هر رنگی کار خواهد کرد ، اما برای طبیعی ترین ظاهر ، رنگی نزدیک به رنگ لب طبیعی شماست.

با استفاده از موادی مانند روغن دارچین برای چربی زدن لب ها ، کافئین برای سفت شدن و روغن جوجوبا برای آبرسانی ، این شیر خشک کننده لب بدون ظلم ، یک چاشنی فوری و فاقد تمام مواد شیمیایی را به شما می دهد.

۳- صورت لاغر خود را با پپتیدهای مخصوص جلا دهید

این محصول لهستانی لب Buxom که مورد علاقه و آزمایش واقعی جامعه زیبایی است ، از ویتامین E و پالمیتوئیل الیگوپپتید ، مخلوطی از پپتید که برای ضد پیری و سفت شدن پوست استفاده می شود ، استفاده می کند تا به شما چنین احساسی کلاسیک و لب را از بین ببرد. با ارائه رنگ های متنوع ، این یک راه حل عالی کوتاه مدت است.

۴٫ بوسه های خود را با استفاده از Replenix هیدراته کرده و از آنها محافظت کنید.

این محصول لب کاملا درمورد آبرسانی است. با استفاده از سرم هیالورونیک اسید ، این درمان لب لب های شما را به شدت مرطوب می کند ، بافت گچی را پاک می کند تا به بوسه های شما ظاهری کاملتر و مشخص تر بدهد. جایزه: این محصول برای دور نگه داشتن عکسبرداری از ضد آفتاب دارای SPF 30 است.

۵٫ در مورد نرم شدن لبها از Skin Medica استفاده کنید

یک سیستم دو بخشی ، HA5 Smooth and Plump System از دی متیکون برای کاهش چین و چروک و صاف شدن پوست لب ها استفاده می کند. این محصول همراه با خاصیت آبرسانی اسید هیالورونیک ، برای کسانی که بدنبال یک موی لب هستند و همچنین با خطوط ریز متناسب با زمان مقابله می کند ، بسیار مناسب است.

۶٫ گرمای لب و خون خود را با محصولات Too Faced بالا ببرید

یکی دیگر از نظریه های کلاسیک موجود در دنیای زیبایی ، این براق از رزین فلفل دلمه ای استفاده می کند ، ماده ای ساخته شده از فلفل چیلی که رگ های خونی لب های شما را گشاد می کند. مانند ورم قلب از عشق ، این تبادل باعث تورم جزئی برای لب لب پرتر و پرتر می شود. با کمی درخشش پاک کنید ، این را می توان روی لب و یا روی لب های برهنه استفاده کرد.

۸- از کلاژن برای پر کردن خطوط لب استفاده کنید

کلاژن که به طور گسترده در جراحی های زیبایی استفاده می شود ، پروتئینی است که در پوست یافت می شود و باعث ارتجاع پوست می شود. این فرمول لب Murad لب ها را با کلاژن تزریق می کند تا خطوط ریز را کاهش دهد ، و جلوه ای کامل تر از لب ایجاد می کند. این سرم در عین حال که مرطوب کننده و نرم است ، بدون رنگ و براق است.

۹- لبهای خود را با دستگاه JuvaLips برجسته کنید

می خواهید یک براق کننده لب عمیق تر و ماندگارتر باشید – اما برای جراحی زیبایی آماده نیستید؟ JuvaLips ممکن است برای شما مناسب باشد.  با استفاده از تحریک و مکش الکترونیکی ، JuvaLips جریان خون را در لب ها افزایش می دهد و باعث می شود لبها با اندازه زیبایی به نظر برسند. در واقع ، این یک گزینه مناسب تر برای لب های کوچک است. نتایج می تواند هر بار ۱۰ ساعت طول بکشد ، اگرچه با استفاده مکرر ، ممکن است حتی طولانی تر باشد.

۱۰٫ یک روش درمانی DIY: فلفل کاین + روغن زیتون

اگر آرایش به درد شما نمی خورد ، می توانید با این شیر خشک لب طبیعی و ملایم شروع کنید – فقط با استفاده از چند ماده موجود در آشپزخانه.

روش انجام

۱٫ فلفل کاین را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید.

۲٫ مخلوط را به آرامی روی لب های خود قرار دهید و قبل از پاک کردن کامل و مرطوب کردن مرطوب لب مورد علاقه خود ، چند دقیقه آن را بگذارید.

اگرچه این نتایج طولانی نخواهد ماند ، اما این یک راه حل عالی برای گرفتن یک سلفی سریع یا یک میهمانی است.

برای افرادی که حساسیت بیشتری دارند ، یک اسکراب ساده قند نیز می تواند لبهای شکاف خورده را صاف کرده و رژگونه کند.

۱۱٫ استفاده از مزوژل ها گزینه مناسب دیگری برای برجسته کردن لب ها 

اگر می خواهید لبهای کمی برسته داشته باشید اما خیلی هم غیرطبیعی جلوه نکند، می توانید از هیالورونیک اسیدی استفاده کنید که بیشتر خاصیت آبرسانی و کلاژن سازی دارد. دو مارک معتبر در این زمینه ؛ پروفایلو  ، ژل جالپرو می باشند.

دکتر شفر ، که بین ۲۰ تا ۳۰ بیمار در هفته تزریق می کند ، توضیح می دهد ، “پرکننده های اسید هیالورونیک در مقایسه با انواع دیگر پرکننده ها [ترجیح داده می شوند] زیرا اگر مشکلی وجود داشته باشد ، ذوب شوند” مانند نتایج. سایر پرکننده ها به راحتی پاک نمی شوند. “

این نوشته راه برای برجسته شدن و زیبا شدن لب ها برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.