خرید فیلر 10 سی سی بدن برای باسن ، سینه و بازو تعبیه شده است.

تمام حقیقت در مورد پرکننده پرکننده مبتنی بر هیالورونیک اسید که فرم طبیعی بدن را برهم نمی زند ، اما به بهبود ظاهر آن کمک می کند!

در پزشکی زیبایی ، چند استراتژی وجود دارد که به زیبا سازی صورت و بدن در نقاط مهم کمک می کند ، بدون اینکه تهاجمی باشد. جوانسازی با هیالورونیک اسید ، یعنی استفاده از پرکننده فیلر برای ایجاد کانتور بدن بدون تحریف شکل طبیعی ، اما بهبود ظاهر آن.

جوانسازی و کانتورینگ با هیالورونیک اسید چه نوع راه حل های زیبایی ارائه می دهد؟

این راه حل های مختلفی را ارائه می دهد ، زیرا به شما امکان می دهد مقدار دقیق محصول وارد شده را اندازه گیری کرده و عمق و مساحت آن را برای درمان تنظیم کنید. برای کسانی که لاغر هستند و نمی توانند لیپوپیلینگ آرزو کنند یا برای کسانی که نمی خواهند عالی است استفاده از جراحی زیبایی برای بهبود شکل خود.

تزریق بهترین ژل 10 سی سی تا چه حد می تواند تهاجمی تلقی شود؟

تزریق بهترین فیلر 10 سی سی مانند یک درمان ساده دارویی که در یک کلینیک جراحی انجام می شود.

بهترین ژل 10 سی سی دقیقا چگونه کار می کند؟

بی حسی موضعی در موضع انجام می شود. از طریق یک سوزن کانولا ، یعنی یک سوزن با نوک صاف تا آنجا که ممکن است کمتر تهاجمی باشد ، محصول با روش خطی رتروگراد وارد می شود ، یعنی تزریق محصول به طور همگن در ناحیه ای که قرار است با پرکننده و سوراخ کوچک سوزن با یک پچ استریل پر شود.

نتایج تزریق بهترین ژل 10 سی سی 

این به انتظارات بستگی دارد. یک فرد بسیار لاغر و باسن کاملاً صاف نمی تواند مانند کیم کارداشیان ، بازویی با پوستی بسیار شل به نظر برسد ، کاملا صاف نمی شود ، اما در هر دو حالت پوست پر و سفت می شود ، یا به عنوان مثال در مورد غرق شدن کوچک یا بی نظمی در بدن می تواند پوست را یکدست کند و باسن می توانند فرم زیبایی داشته باشند ».

بهترین ژل 10 سی سی چند جلسه نیاز دارید؟

به طور معمول یک جلسه کافی است ، اما همیشه لازم است که یک هفته بعد بررسی کنید که آیا ژل 10 سی سی وارد شده کافی است یا ترمیم لازم است. با این حال ، این درمان دائمی نیست ، بنابراین لازم است جلسات دیگری برگزار شود تا نتیجه مطلوب حفظ شود. با این وجود ، با گذشت زمان ، استفاده از ژل کمتر از بار اول ضروری خواهد بود . باسن بخشی است که بیشترین حجم را به خود اختصاص انجام می دهد ، اما همچنین سینه ها ، ساق پا و بازوها می توانند از نظر زیبایی به نتایج بسیار زیبایی برسند.

ماندگاری بهترین ژل 10 سی سی چقدر است؟

وقتی بدن درگیر باشد ، هیچ قطعیت مطلقی وجود ندارد ؛ در مورد خاص هیالورونیک اسید ، این بستگی به سرعتی دارد که توسط کلاینت دوباره جذب می شود. با این وجود متوسط ​​مدت زمان تولید حدود 9-12 ماه تخمین زده می شود.

آیا موارد منع مصرف یا عوارض خاصی وجود دارد؟

مانند اکثر روشهای درمانی زیبایی برای زنان باردار ، یا برای کسانی که تحت درمان ضد انعقادی هستند ، این دارو تجویز نمی شود.


موضوع مرتبط :

ژل رووفیل اولترا ۱۰ سی سی Revofil Ultra

ژل دنه بی Dene B ده سی سی

ژل 10 سی سی

The post بهترین ژل 10 سی سی appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.