بوتولاکس Botulax یک گزینه معتبر برای بوتاکس با کیفیت بالا از کره در نظر گرفته می شود ، زیرا نتایج بسیار عالی است و می توان با تزریق های موضعی کوچک به دست آورد.

آماده سازی بوتولاکس Botulax

سم بوتولینوم نوع A در واحدهای دوز 50 تایی موجود است ، هر ویال حاوی سم 50 بوتولینوم کلستریدیک نوع 50 با 0.35 میلی گرم تثبیت کننده آلبومین سرم انسانی و 45/0 میلی گرم کلرید سدیم (EP) است.

آمپول های بی بوتولینوم را می توان به مدت 24 ماه در یخچال نگهداری کرد.

توضیحات بیشتر در مورد بوتولاکس

این درمان بیش از 10 دقیقه به طول نمی انجامد و پس از جلسه تزریق نیز می توان بلافاصله همه فعالیت ها را از سر گرفت ، بدیهی است با مشاوره پزشکی زیرا اثرات آن از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است.

بیش از 98 of بیماران خود را کاملاً راضی از درمان بوتولاکس اعلام کردند و اولین بهبودها 2 یا 3 روز پس از جلسه اول مشاهده شد.

بوتاکس بوتولاکس دارای تضمین اثربخشی و ایمنی است ، زیرا تحت چندین تحقیق قرار گرفته است ، که نشان داده است سم بوتولینوم نوع A نه تنها موثر بلکه ایمن است ، تقریباً قابل مقایسه با اثرات آنابوتولینومتوکسین A است.

این محصول در بیش از 25 کشور جهان به فروش می رسد و توسط مقامات بهداشتی تأیید می شود ، زیرا این محصول به دنبال کلیه مقررات فعلی و آزمایش های بالینی انجام شده و بیش از 10 سال در حال انجام است.

استفاده از بوتولاکس نه تنها به عنوان یک بوتاکس آرایشی در نظر گرفته شده است: از سم بوتولینوم نوع A می توان برای درمان بلفارواسپاسم ضروری در بیماران بزرگسال ، تغییر شکل پای پا با فلج مغزی در کودکان 2 ساله و بالاتر استفاده کرد ، اما در سطح آرایشی برای بهبود و در نتیجه صاف کردن چین و چروک های جلوبازی در بزرگسالان بین 18 تا 65 سال استفاده می شود.

برای هر درمانی ، دوزهای مختلف بوتاکس بوتولاکس وجود دارد:

برای بلفارواسپاسم ، دوز اولیه 1،25 – 2،5 iu (حجم 0/05 میلی لیتر تا 0/1 میلی لیتر برای هر محل) توصیه می شود ، که به داخل مدار و قبل از قبل از جراحی درب فوقانی و جلوی چشم تزریق می شود. – حفره دورانی پوشش پایین ، در حالی که در مورد فلج مغزی کودکان ، دوز توصیه شده 4u / kg وزن بدن برای عضله گاستروکنمیوس آسیب دیده در بیماران مبتلا به همی پلژی تجویز می شود

دوز توصیه شده برای دیسفاژی 6u / kg وزن بدن است که بین دو پا تقسیم شده است ، به شرطی که دوز کل از 200 iu / بیمار در یک بار تجاوز نکند.

برای تسطیح چین و چروک های جلدی می توان 20iu تزریق کرد ، در این حالت ، دوز دارو ممکن است بسته به شرایط بیمار در آن لحظه دقیق متفاوت باشد.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، ظهور اولین اثرات از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است: معمولاً در مورد بوتولاکس که به دلایل زیبایی استفاده می شود ، اثر بخشی را می توان در طی 2 روز مشاهده کرد ، مگر در مورد چین و چروک های جلدی. در این حالت ، نمی توان پیش بینی کرد که اولین نتایج قابل مشاهده به سادگی قابل مشاهده است زیرا تصمیم گیری در مورد دوز برای هر بیمار به عهده پزشک است.

اگر به دلایل پزشکی استفاده شود ، نتایج بسیار متفاوت است. به عنوان مثال ، در مورد بلفارواسپاسم ، اولین نتایج پس از 3 روز دیده می شود ، در حالی که ماندگارترین آنها پس از 2 هفته دیده می شود. در موارد بهبود فلج مغزی در کودکان می توان طی 4 هفته پس از تزریق مشاهده کرد.


سایر محصولات

مصپورت               دیسپورت              دیستون                کنیتوکس               نورونوکس

The post معرفی بوتاکس بوتولاکس Botulax appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.