سن بوتاکس ؛ زمان مناسب برای تزریق بوتاکس را در این مطلب آموزشی ارائه می کنیم.

بسیاری از متخصصان پوست توصیه می کنند که پوست باید از اواخر دهه 30 تا اوایل دهه 40 تزریق بوتاکس را شروع کند. زنان و مردان رنگی می توانند تزریق را در اواسط اواخر دهه 40 خود انجام دهند.

بوتاکس ، به عنوان یک درمان ضد پیری ، یکی از محبوب ترین گزینه ها در بین زنان و مردان در دنیا برای کاهش فعال خطوط و چین و چروک است. در گذشته ، آمار جمعیتی اصلی این روش های درمانی زنان مسن بوده اند ، با این حال ، قدرت روزافزون رسانه ها ، جوانان را ترجیح داده است که این روش را انجام دهند.

بوتاکس ، و همچنین فیلرهای پوستی ، به عنوان یک اقدام پیشگیرانه بسیار عالی عمل می کنند ، با این وجود باید برای حفظ اثربخشی آن را حفظ کرد. بوتاکس یک ماده پر کننده موقتی است که معمولاً حدود 6 ماه طول می کشد. بنابراین اگر برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک درمان را انتخاب می کنید ، باید به تزریق ادامه دهید. اکثر مردان و زنانی که استفاده از بوتاکس را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه انتخاب می کنند ، در اواسط بیست سالگی خود هستند و با افزایش سن ، درمان ها را ادامه می دهند.

سن مناسب تزریق بوتاکس

بوتاکس برای بیمارانی که 18 سال به بالا هستند تأیید شده است و اکثر متخصصان موافقند که بیماران در اواسط تا اواخر 20 و اوایل 30 سالگی در سن خوبی برای درمان پیشگیرانه بوتاکس هستند.

آیا یک فرد 14 ساله می تواند بوتاکس بگیرد؟

فرد 18 ساله یا بالاتر مجاز است بدون رضایت والدین درمان های بوتاکس را انجام دهد. هیچ قانونی منع استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی بوتاکس برای بیماران زیر 18 سال را ندارد ، اما بسیاری از پزشکان از انجام آن خودداری می کنند.

آیا در 20 سالگی بوتاکس تزریق کنیم ؟

BOTOX پیشگیرانه مورد توجه خانمهایی است که می خواهند علائم خطوط و چین و چروک را قبل از شروع از بین ببرند. درمان های پیشگیرانه BOTOX در اواخر 20 یا 30 سالگی می تواند به شما در حفظ ظاهر جوان کمک کند. اکثر افراد در محدوده سنی 25 تا 35 سال بسیاری از خطوط یا چین و چروک ها را مشاهده نمی کنند.

آیا می توانید دوره بوتاکس را متوقف کنید؟

افرادی که از بوتاکس به عنوان یک درمان طولانی مدت استفاده کرده اند ممکن است ندانسته خود را آموزش داده باشند تا عضلات صورت خود را که باعث ایجاد چین و چروک های پویا می شوند منقبض نکنند. آنها می توانند عادت های اخم و چشمک زدن را فراموش کنند. توقف بوتاکس هیچ ضرری ندارد.

آیا بعد از بین رفتن بوتاکس ، پیرتر به نظر می رسید؟

این نتایج واقعاً چشمگیر و تقریباً بدون خرابی را ارائه می دهد. این سم نیست ، دارو است. ” بوتاکس یک نوروتوکسین است که عضله را فلج می کند. بعد از اینکه افراد از آن استفاده کردند ، شروع به از دست دادن حجم صورت خود می کنند ، و این باعث افزایش سرعت پیری می شود. “

The post سن بوتاکس ؛ زمان مناسب برای تزریق بوتاکس appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.