معرفی شرکت نیوویا

شرکت نئوویا NEAUVIA در سال 2012 به عنوان یک شرکت زیبایی پزشکی با یک هویت علمی تاسیس شد و به یک شرکت چند ملیتی با رشد بالا تبدیل شده است که دارای سایت ها و شرکت های تابعه در ایتالیا ، سوئیس ، فرانسه ، اسپانیا ، لهستان و ایالات متحده است.

مأموریت NEAUVIA این است که مردم را قادر سازد تا کنترل روند پیری خود را از داخل و به طور پیشگیرانه ، کلی نگر و موثر انجام دهند.

چشم انداز و رویکرد جامع نئوویا

کنترل و کنترل روند پیری نیاز به ترکیبی از بهترین علوم برای ایجاد تغییر دارد. برای رسیدن به این هدف ، نیوویا پروتکل های جامعی را تدوین کرده است که توسط داده های بالینی پشتیبانی می شود ، که ترکیبی از روش های درمانی جوان سازی است و نتایج برتر بالینی را ارائه می دهد.
این امر به لطف مجموعه محصولات داخلی تولید شده برای همکاری سینرژیک با یکدیگر و به صورت ارگانیک با بدن امکان پذیر شده است. Neauvia’s Smart Combination Therapies با استفاده از یک تخصص منحصر به فرد در زمینه داروهای ضد پیری یکپارچه ، با استفاده از مواد پرکننده ، فن آوری های نوآورانه انرژی ، محصولات حرفه ای مراقبت از پوست و مکمل های غذایی به پزشکان امکان می دهد تا نتایج درمانی بهینه و رضایت مفرط بیمار را بدست آورند: این رویکرد جامع NEAUVIA است.

فیلر نیوویا ؛ انقلاب PEG در بازار ژل های هیالورونیک اسید

پرکننده های Neauvia HA بر اساس یک فناوری منحصر به فرد cross linker SMART CROSSLINKING TECHNOLOGY ساخته شده اند – با PEG ، که به محصولات ما مشخصات ایمنی و تحمل بالایی می دهد و به شما اجازه می دهد فیلرهای ما کاملاً در صفحات مختلف آناتومیکی ادغام شوند. هر فیلر به دقت طراحی شده است تا رئولوژی خاصی را برای درمان دقیق انواع مختلف نیازهای زیبایی شناختی شخصی ارائه دهد.

انواع ژل نیوویا Neauvia

ژل نیوویا اینتنس Intense

نیوویا اینتنس Intense حاوی بالاترین غلظت موجود هیالورونیک اسید – 28 میلی گرم در میلی لیتر است. مانند تمام پرکننده های نئوویا ، این ماده از خالص ترین منبع هیالورونیک اسید (باسیلوس سوبتیلیس) ساخته می شود و برای به دست آوردن ماتریس هیدروژل سه بعدی با پلیمر PEG پیوند می خورد. این ماده علاوه بر هیالورونیک اسید حاوی اسیدهای آمینه – گلیسین و L-Proline – است که از ترکیبات اصلی کلاژن هستند.

مدل اینتنس نئوویا اثر فوق العاده لیفت می دهد. به لطف خواص رئولوژیکی منحصر به فرد ، اینتنس بسیار سازگار با بافت است که به دستیابی به نتایج مطلوب کمک می کند. این ماده مخصوصاً برای پر کردن عمیق فرورفتگی پوست (شامل چین و چروک های عمیق و چین های بینی) ، گونه ها ، مدل چانه و بینی و کانتورینگ صورت ، در پوست متوسط و به شدت مسن مناسب است.

ژل نیوویا اینتنس لپیس  Intense Lips

نیوویا لیپس اینتنس Intense Lips حاوی 24 میلی گرم در میلی لیتر HA برای ارائه نتایج مطلوب در ناحیه لب های حساس است. مناسب برای تقویت ، کانتورینگ و احیای مجدد لب ها. کاربران Intense Lips به لطف استفاده از ایمن ترین مواد در فرآیند تولید (BSHA ، PEG) و ارائه خواص خارق العاده هیدروژل ، می توانند از بالاترین کیفیت آن اطمینان داشته باشند.

علاوه بر هیالورونیک اسید حاوی اسیدهای آمینه – گلیسین و L-Proline – هستند که از ترکیبات اصلی کلاژن هستند. این آماده سازی ظریف به زنجیرهای پلیمر خاصیت ارتجاعی خاصی می دهد و به آن اجازه می دهد تا بر فشار مکانیکی لب ها غلبه کند. این پیشرفت درک طبیعی را از لمس ایجاد می کند.

ژل نیوویا اینتنس رئولوژی Neauvia Organic Intense Rheology  زیر چشم

نیوویا رئولوژی زیر چشم برای اصلاح اولین علائم پیری اختصاص داده شده است: خطوط ریز و چین و چروک های سطحی به ویژه در پوست جوان. همچنین برای اصلاح کد نوعی لب ، اصلاح لب های سبک و جوان سازی دست مناسب است. این ماده حاوی 22 میلی گرم در میلی لیتر هیالورونیک اسید مشتق شده از باسیلوس سوبتیلیس است و با پلیمر PEG ارتباط متقابل دارد. علاوه بر هیالورونیک اسید حاوی اسیدهای آمینه – گلیسین و L-Proline – هستند که از ترکیبات اصلی کلاژن هستند.

 

The post نیوویا Neauvi appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.