پاسخ به این سوال که آیا بوتاکس خوب است ، موضوع این مطلب آموزشی است.

بوتاکس یک نوروتوکسین است ، که به نظر ترسناک می رسد ، اما کاملاً ایمن است – به شرطی که توسط یک متخصص مجاز تهیه و اجرا شود. بوتاکس دارویی است که از نوروتوکسین تولید شده توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم به نام سم بوتولینوم ساخته می شود.

اثرات منفی بوتاکس چیست؟

عوارض جانبی شایع ممکن است شامل موارد زیر باشد:

ضعف عضلانی در نزدیکی محل تزریق دارو ؛

چند ماه پس از درمان در بلع مشکل دارید.

سفتی عضلات ، گردن درد ، درد در بازوها یا پاها.

تاری دید ، پلک های پف کرده ، خشکی چشم ، افتادگی ابروها.

دهان خشک؛

سردرد ، خستگی

چرا هرگز نباید بوتاکس انجام دهید؟

صورت شما می تواند ماهها فلج شود. عوارض جانبی ناشی از استفاده از لوازم آرایشی عموماً ناشی از فلج ناخواسته عضلات صورت است. … همانطور که درمان های زیبایی فقط چند ماه طول می کشد ، عوارض جانبی فلج نیز می توانند همان مدت را داشته باشند. البته بسیاری از افراد با تزریق بوتاکس نتایج بسیار خوبی دارند.

آیا بوتاکس خوب است ؟

اما همانطور که مشخص شد ، برای بیشتر بیماران ، بوتاکس بیشتر از ترمیمی پیشگیرانه است. ماده فعال آن عضلات صورت را “یخ زده” می کند تا شما را از انقباض به روش های تعمیق خطوط و چین و چروک باز دارد.

چرا بوتاکس اینقدر خطرناک است؟

سم بوتولینوم با ایجاد نارسایی تنفسی قربانیان خود را از بین می برد. این یک نوروتوکسین است – وارد اعصاب می شود و پروتئین های حیاتی را از بین می برد. این ارتباط بین اعصاب و عضلات را متوقف می کند. فقط رشد انتهای عصب جدید می تواند عملکرد عضلات را بازیابی کند و این ممکن است ماه ها طول بکشد.

آیا بوتاکس می تواند پوست شما را خراب کند؟

بوتاکس ممکن است باعث نازک شدن پوست شود. برخی از بیماران از نازک شدن قابل مشاهده پوست پس از سالها استفاده از بوتاکس شکایت دارند. … در این موارد ، پوست پیشانی  زودرس لاغر شود و عضلات ضعیف تر شوند.

آیا سم موش در بوتاکس وجود دارد؟

همه ما این شایعات را شنیده ایم: بوتاکس سم موش است ، آرام کننده اسب ، ماده شیمیایی است که به ما مسمومیت غذایی می دهد. … توسط باکتری Clostridium botulinum تولید می شود. بله ، این یک سم است و در عین حال یک ماده قدرتمند است. در حقیقت ، همان سمی است که باعث بوتولیسم می شود – یک نوع کشنده مسمومیت غذایی.

آیا بوتاکس برای مدت طولانی برای شما مضر است؟

ضعف عضله منجر به فلج می شود. طبق FDA و تحقیقات پزشکی ، تزریق بوتاکس عملکرد عضلات را فلج می کند تا علائم پیری را متوقف کند و این در طولانی مدت می تواند باعث از دست دادن کنترل عضلات و همچنین کاهش قدرت در ناحیه عضلانی شود که با بوتاکس تزریق شده است.

چند بار در سال به بوتاکس نیاز دارید؟

به طور معمول ، اثرات بوتاکس تا سه تا چهار ماه ادامه دارد. بنابراین ، درمان توصیه شده هر سه تا چهار ماه یک بار است. با این وجود ، اگر عضلات صورت شما شروع به تمرین می کنند تا کمتر منقبض شوند ، مدت زمان هر درمان ممکن است بیش از سه یا چهار ماه طولانی شود.

آیا 50 سالگی برای بوتاکس دیر است؟

وجود بوتاکس محدودیت سنی بالایی ندارد ، بنابراین سن به تنهایی نباید شما را از ادامه درمان منصرف کند. با این حال ، اگر قبلا هیچ درمانی انجام نداده اید ، بوتاکس صورت شما را کاملا جوان نمی کند. بوتاکس پوست را جمع نمی کند.

The post آیا بوتاکس خوب است ؟ appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.