۴ روش جوان سازی زیر چشم موضوع این مقاله آموزشی برای زیباجویان و پزشکان می باشد.

چروک پوست زیر چشم ممکن است ریز باشد . آویزان شدن ، سیاهی، چین و چروک ها – نگرانی های زیادی وجود دارد که می تواند در زیر چشم ظاهر شود.  بسیاری از آنها با گذشت زمان بدتر می شوند. پوستی که در زیر چشم قرار دارد نازک تر از بقیه پوست صورت شماست. با افزایش سن ، خاصیت ارتجاعی و کلاژن از بین می رود و پوست حتی نازک می شود. مسئله دیگر؟ چقدر از چشم هایمان استفاده می کنید. این ناحیه دائماً در حال حركت است و باعث به وجود آمدن خطوط ظریف می شود.

به دلیل ماهیت قسمت زیر چشم ، به روشی متفاوت از بقیه برنامه های درمانی صورت برای جوان سازی زیر چشم نیاز است. چشم ها یکی از ویژگی هایی است که ما به طور طبیعی وقتی به چهره شخصی نگاه می کنیم ، ما را مجذوب خود می کند. اما ، همانطور که او اشاره شد، نگرانی های زیر چشم یک مشکل برای همه نیست.  هر بیمار به ارزیابی درستی از آنچه که برای نیازهای او مفید است نیاز دارد. درمان های زیر چشم متناسب با مشکل اساسی است اما تقریباً همیشه با چندین روش امکان درمان و جوانسازی وجود دارد.

۴ روش جوان سازی زیر چشم

هنگامی که مراقبت از پوست (فکر کنید: کرم چشم) به تنهایی دیگر کاری از پیش نمی برد ، بیماران معمولاً برای تازه سازی ناحیه زیر چشم به روش های تهاجمی و غیرتهاجمی روی می آورند – و ارائه دهندگان خدمات می گویند که یک رویکرد چند جانبه می تواند جوانترین و پرانرژی ترین فرد را ایجاد کند ظاهر در زیر برخی از محبوب ترین روش های غیر جراحی تحت جوان سازی چشم وجود دارد:

۱٫ بوتاکس BOTOX

ارائه دهندگانی که با آنها مشورت کردیم همه به بیماران پیشنهاد می کنند که ظاهر پوست و کیفیت پوست را جداگانه بررسی کنند. اول و مهمترین ، درمان زیر چشم تزریق بوتاکس است ، که برای نرم کردن عضله بسیار عالی است. از آنجا ، او یک لایه برداری شیمیایی ، میکرونیدلینگ یا جلسه لیزر را برای سفت شدن پوست و روشن شدن رنگدانه ها (دلیل اصلی تیرگی سیاهی) اضافه می کند.

لایه برداری و لیزر به طور معمول چین و چروک ها را صاف کرده و پوست را سفت می کند ، در حالی که بوتاکس خطوط ریز را برطرف می کند. این درمان ها با هم ، مناطق مختلف مشكلی را هدف قرار می دهند و منجر به نتیجه هم افزایی می شوند.

۲٫ فیلر زیر چشم Hyaluronic acid Filler

برای بیمارانی که نگرانی های زیر چشم آنها به دلیل ظاهر توخالی مانند ، دارای سیاهی چشم است ، پرکننده زیر چشم را می توان به تنهایی انجام داد و یا در سایر روش های درمانی قرار گرفت. از پرکننده های پوستی برای بازگرداندن از دست دادن حجم و بهبود خستگی در این مناطق استفاده می شود. فیلر هیالورونیک اسید پوستی نه تنها گودی زیر چشم را پر می کنند ، بلکه تولید کلاژن را نیز تحریک می کنند. بلند مدت که پوست ظریف را چاق و ضخیم می کند.

۳٫ پلاسمای غنی از پلاکت (PRP)

شاید برای جوان سازی صورت ، ریزش مو و حتی سلامت جنسی با پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) آشنا باشید ، اما آیا می دانید از آن می توان زیر چشم نیز استفاده کرد؟ PRP واقعاً می تواند ظاهر خسته را بهبود بخشد.می توان پلاسما را به تنهایی تزریق کرد و یا در پرکننده مخلوط کرد تا نتایج بهتری حاصل شود. پلاکت ها فاکتورهای رشد را آزاد می کنند ، که سلولهای اطراف را برای ترمیم بافت آسیب دیده و بازسازی بافت جدید علامت می دهد. نتیجه این کار، پوستی سفت تر ، چین و چروک های صاف و ظاهری شاداب است.

۴٫ رادیو فرکانس (RF)

برای بیماران مبتلا به انواع پوست که ممکن است برای لیزر درمانی مناسب نباشد ، فرکانس رادیویی (RF) – که از انرژی برای تحریک پوست استفاده می کند – می تواند یک گزینه باشد. خطوط ریز ، چین و چروک و گودی زیر چشم را برطرف کند. این ماده تولید كلاژن و الاستین را در این قسمت تحریک می كند و باعث كیفیت پوست می شود.

یک جایگزین جراحی …

در حالی که این مقاله بیشتر به مجموعه گزینه های درمانی غیر جراحی متمرکز شده است که برای جوان سازی ناحیه زیر چشم وجود دارد ، ممکن است جراحی بهترین و موثرترین گزینه برای بیماران خاص باشد. در صورت لزوم ، بلفاروپلاستی پلک پایین نیاز است. این روش می تواند عضله را سفت کرده ، پوست اضافی را از بین ببرد و چربی را دوباره جا به جا کند. بسیاری از جراحان این روش را با بیهوشی عمومی انجام می دهند ، اما بهتر است این روش را با آرام بخشی از طریق دهان یا IV انجام شود.-


موضوع مرتبط :

بهترین ژل زیر چشم

نخ لیفت اطراف چشم

جوانسازی دور چشم – گودی ، پف و سیاهی دور چشم

نخ لیفت

هیالورونیک اسید چیست؟

بوتاکس چیست؟ مواد ژل بوتاکس از چه موادی تشکیل شده است؟

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

این نوشته ۴ روش جوان سازی زیر چشم برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.