میکرونیدلینگ به دلیل ماهیت کم تهاجمی ، نتایج مثبت درمانی و حداقل زمان خرابی ، به یک روش درمانی فزاینده ای در پوست بالینی و زیبایی تبدیل شده است. بدست آوردن نتایج مطلوب ، نیاز به آموزش و دستگاه مناسب برای نیازهای عملی دارد.

وی گفت ، حداکثر رساندن نتایج با درک دستگاه ، توانایی های آن و دانش پشت آن آغاز می شود. 4 تکنیک میکرونیدلینگ که در حال حاضر استفاده می شود و به تدریج در عمق نفوذ پوست افزایش می یابد ، شامل غلطک ، خودکار ، پین های فرکانس رادیویی (RF) و سوزن های RF است.

در این روش ، سوزن های ریز مینیاتوری به صورت کنترل شده بصورت سطحی و یکنواخت وارد پوست می شوند. در نتیجه آسیب پوستی کنترل شده باعث ایجاد ریز سوراخ های سریع ترمیم شده و بهبودی زخم را با آزادسازی فاکتورهای مختلف رشد از جمله فاکتور رشد مشتق شده از پلاکت ، فاکتور رشد آلفا و بتا ، پپتید III فعال کننده بافت همبند ، فاکتور 2 شبکه ارتباطات سلولی تحریک می کند. و فاکتور رشد فیبروبلاست.

تحریک بعدی تولید کلاژن و فیبر الاستین منجر به بازسازی پوست و بهبود قابل توجه نتایج بالینی می شود.

میکرونیدلینگ یک روش درمانی بسیار متنوع است که می تواند در رفع ترک های مربوط به زیبایی و پزشکی موثر می باشد.

غلطک ساده ترین شکل میکرونیدلینگ است و می توان از آن در خانه استفاده کرد. قلم های میکرونیدلینگ عمیق تر نفوذ می کنند و معمولاً توسط پزشکان یا کارمندان اعزامی در کلینیک انجام می شوند.

دستگاه های پین میکرونیدلینگ معمولاً فقط به درم فوقانی می رسند ، در حالی که کسانی که سوزن دارند در عمق درم گسترش می یابند و تأثیرات چشمگیرتری ایجاد می کنند. به گفته گلد ، تکنیک های سوزن و میکرونیدلینگ ، به ویژه با افزودن RF ، می تواند منجر به القا کلاژن قوی تر و نتایج بالینی بیشتر شود.

یک منحنی یادگیری با پین RF و دستگاه سوزن میکرونیدلینگ وجود دارد. هنگام به حداکثر رساندن پتانسیل آنها ، شما نه تنها بهبود کلاژن را برای درمان جای زخم یا جوان سازی پوست می بینید ، بلکه باعث سفت شدن و لیفت نیز می شوید.

این تکنیک از مشخصات ایمنی مثبتی برخوردار است. عوارض جانبی مرتبط با این روش ، اگرچه صفر نیستند ، اما معمولاً کم و به سرعت برطرف می شوند. این روش ها نیز در اکثر موارد حداقل یا بدون افت هستند.

سطح آموزش و مهارت برای کمک به دستیابی به نتایج مثبت از اهمیت بالایی برخوردار است. پزشكان نباید انتظار داشته باشند كه فقط این دستگاه ها را روشن كرده و … بدون درك تمام مفاهیم موجود در مورد آنها ، نحوه كار و نحوه بهبود پوست ، شگفت انگیزترین نتایج را به دست آورند.

تطبیق محصول با عملکرد

انتخاب یک دستگاه میکرونیدلینگ مناسب برای انجام این کار می تواند یک کار دلهره آور باشد زیرا بازار مملو از تعداد بیشتری دستگاه رقابتی است – همه ادعا می کنند از فناوری انتخاب و بهترین توانایی های بالقوه درمانی برخوردار هستند.

برخی از دستگاه های میکرونیدلینگ RF دارای نکات عایق بندی شده و غیر عایق بندی شده هستند و برخی دیگر در سیستم موجود است.

هر دو نوع سوزن فوایدی دارند. من در بسیاری از مواردی که می بینم دستگاه های سوزن غیر عایق را دوست دارم ، اما نکات سوزن عایق بندی شده نیز بسیار مفید است.

علاوه بر دستیابی به نتایج مثبت ، اقدامات همچنین باید زمان خرابی مورد نیاز دستگاه ها را نیز در نظر بگیرند.

مشابه روزهای ظاهر شدن مجدد ، هرچه رفتار تهاجمی تر باشد ، نتایج آرایشی چشمگیرتر خواهد بود. در بحث برنامه درمانی خود با بیماران ، بسته به میزان خرابی موجود و اطمینان از اینکه بیمار این موضوع را از قبل درک می کند ، سوزن های قلم ، RF یا سوزن های RF را انتخاب می کنم.

بیماران باید به طور دقیق در مورد روش کار آگاه شوند و انتظارات را به روشنی روشن کنند. این امر به پزشكانی بستگی دارد كه می خواهند روشهای آرایشی میكرونیدلینگ RF را در عمل خود یاد بگیرند تا دستگاهها و علم خود را به خوبی یاد بگیرند. این به شما کمک خواهد کرد که از نتایج مثبت درمانی و بیماران بسیار خوشحال اطمینان حاصل کنید.

The post میکرونیدلینگ و RF نیدلینگ appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.