هیالورونیک اسید یک قند طبیعی است که پوست ما را مرطوب نگه می دارد و از طریق توانایی اتصال مولکول های آب حجم ایجاد می کند. طیف وسیعی از محصولات رستیلن به گونه ای طراحی شده است که مانند هیالورونیک اسید طبیعی بدن تولید می شود.

با این حال ، با افزایش سن ، بدن ما هیالورونیک اسید کمتری تولید می کند. پوست ما شروع به آویزان شدن و نازک تر شدن می کند و درخشندگی و ظاهر جوان خود را از دست می دهد. تزریق اسید هیالورونیک می تواند به کاهش علائم قابل مشاهده پیری کمک کند.

محدوده رستیلن از دو فناوری برای تثبیت هیالورونیک اسید به شکل ژل استفاده می کند. وقتی تزریق می شود ، به چین و چروک های صاف حجم می دهد و در صورت لزوم تعادل صورت را افزایش می دهد.

رستیلن چیست؟

رستیلن یک خط تولید کامل از ژل های تزریقی نرم و محکم ساخته شده از اسید هیالورونیک است ، ماده ای که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و مولکول های آب را برای جذب حجم جذب و متصل می کند. پرکننده های رستیلن با دو فناوری – NASHATM و Optimal Balance Technology M – فرموله شده و طیف گسترده ای از بافت های ژل را ایجاد می کنند. این به متخصص مراقبت های بهداشتی شما اجازه می دهد تا درمان های متناسب با بافت صورت منحصر به فرد شما را انجام دهد ، تا ظاهری طبیعی متناسب با شما داشته باشد. نتایج فوری هستند ، با افزودن حجم برای صاف شدن چین و چروک ها و افزایش تعادل صورت ، ظاهری جوان و جوانتر ایجاد می کنند.

تاریخچه رستیلن چیست؟

رستیلین با بیش از ۲۴ سال استفاده ، بیشترین مطالعه شده در زمینه پرکننده های پوستی در جهان است. با بیش از ۴۰ میلیون روش درمانی در سراسر جهان ، محصولات رستیلن دارای میراث ثابت و مشخصات ایمنی کاملاً مشخص هستند. برای یافتن برنامه درمانی مناسب رستیلن برای دستیابی به ظاهری که می خواهید ، با متخصص بهداشت خود صحبت کنید.

ایمنی و قابلیت اطمینان رستیلن

رستیلن با میراث غنی و مشخصات ایمنی تثبیت شده ، نامی است که می توانید به آن اعتماد کنید.

اولین پرکننده اسید هیالورونیک غیر حیوانی تثبیت شده در جهان

بیش از ۲۰ سال میراث بالینی

بیش از ۴۰ میلیون درمان در سراسر جهان

بیش از ۶۰۰۰ بیمار در آزمایشات بالینی پیگیری کردند

بیش از ۱۵۰ نشریه علمی و ۴۰ آزمایش تصادفی کنترل شده

امروزه رستیلن با بیش از ۲۴ سال تجربه بالینی ، گسترده ترین طیف ژل های هیالورونیک اسید را ارائه می دهد. خواه به دنبال رفع چین و چروک ها ، تقویت تعادل صورت یا به سادگی ارتجاعی پوست خود باشید ، متخصص مراقبت های بهداشتی می تواند درمان رستیلن شما را متناسب با نیازهای شما تنظیم کند.

رستیلن چه مناطقی را می تواند درمان کند؟

رستیلن برای صاف شدن چین و چروک و نرم شدن خطوط صورت ، حجم را بازیابی می کند. از رستیلن همچنین می توانید برای افزایش ویژگی های صورت مانند لب ها ، گونه ها و خط فک با افزودن حجم برای پر بودن و تعریف استفاده کنید.

آیا تزریق رستیلن دردناک است؟

برخی از افراد ممکن است این درمان را به عنوان یک ناراحتی خفیف تجربه کنند. بسیاری از محصولات رستیلن حاوی بی حس کننده موضعی یکپارچه ، لیدوکائین هستند تا تجربه درمان راحت تری را برای شما فراهم کنند. شما و متخصص مراقبت های بهداشتی خود ممکن است در مورد نیاز به تسکین درد اضافی تصمیم بگیرید.

شرکت سازنده رستیلن در کدام کشور است؟

رستیلن توسط Q-Med تولید می شود ، یک بخش سوئدی از Galderma که متخصص پوست است ، که در ۸۰+ کشور وجود دارد

محصولات جوانساز رستیلن

برخی از محصولات رستیلن می توانند با پر کردن خطوط و چین و چروک و یا افزودن حجم به ظاهر جوان شما کمک کنند.

متخصص مراقبت های بهداشتی شما محصولات (محصولات) رستیلن مناسب را برای نیازها و ویژگی های پوست شما توصیه می کند.

محصولات ما عبارتند از:

رستیلن Silk

خطوط ظریف نازک و سطحی مانند خطوط پیشانی و خطوط اطراف چشم و دهان را پر می کند.

رستیلین Define

چین و چروک و صورت متوسط را پر می کند.

رستیلن Lidocaine

خطوط صورت و چین و چروک را پر کرده و لب ها را تقویت می کند.

رستیلن Volyme

کاهش حجم وابسته به سن در گونه ها را بازیابی می کند.

محصولات زیبایی رستیلن

محصولات عبارتند از:

رستیلن Defyne

لیفت را برای تقویت خطوط صورت فراهم می کند و چین و چروک های برجسته را صاف می کند

رستیلین Lift Lidocaine

خطوط صورت را شکل می دهد ، چین ها را اصلاح می کند و لب ها را تقویت می کند.

رستیلن  Kysse

لب ها را با اضافه کردن حجم ، برای داشتن ظاهری متعادل و طبیعی ، به میزان کم و یا هر اندازه که می خواهید تقویت می کنید.

این نوشته نحوه عملکرد رستیلن برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.