فیلر درمال استایل Dermalstyle Filler یک ژل هیالورونیک اسید می باشد.

تقویت پوست با اسید هیالورونیک – همانطور که در Dermalstyle موجود است – به یکی از محبوب ترین روش های زیبایی در دسترس همه کسانی که مایل به جوان سازی صورت بدون جراحی هستند تبدیل شده است.

یکی از اصلی ترین ویژگی های هیالورونیک اسید توانایی نگهداری آب است که به طور قابل توجهی به پوست کمک می کند تا ظاهر جوانی داشته باشد. اما مانند بسیاری از فاکتورهای اساسی دیگر ، هر سال که می گذرد سطح هیالورونیک اسید در بدن کاهش می یابد.

اثرات پیری ، آلودگی ، استرس ، خستگی و سموم آثار خود را برجای می گذارد و پوست انعطاف پذیری و کشش خود را از دست می دهد. با افزایش سن پوست ، هیالورونیک اسید ، کلاژن و الاستین به تدریج از درم از بین می روند. با گذشت زمان ، این عوامل به ایجاد خطوط و چین و چروک در صورت کمک می کنند.

یک روش خاص برای درمان چین و چروک با درمال استایل جوان سازی پوست برای زنان و مردان بلافاصله قابل مشاهده ، ظاهر طبیعی و طولانی مدت را فراهم می کند.

تلالو طبیعی خود را با درمال استایل حفظ کنید!

کاربرد انواع ژل درمال استایل

– جوان سازی و آرامش پوست

– اصلاح چروک

– افزایش حجم

درمال استایل لایت Dermalstyle Light

درمال استایل لایت حاوی بالاترین غلظت اسید هیالورونیک غیر حیوانی و غیر لینک شده است که در حال حاضر موجود است. ترکیب DermalStyle Light اسید هیالورونیک ۱۸ میلی گرم در میلی لیتر و ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر گلیسرول است.

درمال استایل لایت یک محلول ویسکوالاستیک برای جبران از دست دادن اسید هیالورونیک به دلیل افزایش سن است. این ماده به ویژه برای تزریق در بافت پوستی فوق العاده سیال ، برای بهبود تن و خاصیت ارتجاعی پوست و / یا به عنوان پرکننده برای خطوط کوچک مانند خطوط پنجه کلاغی ، خطوط لبخند یا خطوط دود اطراف دهان طراحی شده است.

حوزه های کاربرد درمال استایل لایت

خطوط پنجه کلاغی

خطوط لب بالایی

خطوط لبخند

چین و چروک های دکلته

چین و چروک پشت دست ها

غلظت درمال استایل لایت

۱۸ میلی گرم در میلی لیتر هیالورونیک اسید ، ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر گلیسرول

ماندگاری درمال استایل

۳-۴ ماه ؛ در ابتدا ۲-۳ تکرار درمان مورد نیاز است.

درمال استایل رگولار Dermalstyle Regular

درمال استایل رگولار حاوی هیالورونیک اسید با لینک مستقیم و غیر حیوانی است و غلظت آن ۲۳ میلی گرم در میلی لیتر است.

درمال استایل Regular برای تزریق به درم میانی تا عمیق جهت اصلاح چین و چروک های صورت تا متوسط یا شدید (مانند چین و چروک های بینی). این دارو برای تمام مناطقی از صورت که چین و چروک آنها خیلی برجسته نیست ، توصیه می شود.

حوزه های کاربرد درمال استایل رگیولار

خط غم

گلابلا چین

خط کنار لب

غلظت درمال استایل رگیولار

۲۳ میلی گرم در میلی لیتر هیالورونیک اسید

ماندگاری درمال استایل Regular

۶ – ۹ ماه

درمال استایل فورت Dermalstyle Forte

درمال استایل فورت متشکل از اسید هیالورونیک پیوند خورده غیر حیوانی و با غلظت ۲۳ میلی گرم در میلی لیتر است.
درمال استایل Forte یک ژل قابل تجزیه قابل تجزیه برای افزایش یا بازگرداندن حجم صورت ، بازسازی خطوط صورت و اصلاح چین و چروک ها و چین های عمیق تر است. این برای تزریق در درم عمیق ، زیر جلدی یا فوق پریوستال نشان داده می شود.

حوزه های کاربرد درمال استایل فورت

چین های Nasolabial

خطوط ماریوت

قوز بینی

چین های منتالابالیال

گونه ، چانه و پل بینی (حجم دهی)

غلظت درمال استایل Forte

۲۳ میلی گرم در میلی لیتر اسید هیالورونیک

ماندگاری درمال استایل فورت

۸ – ۱۲ ماه

درمال استایل اسمایل Dermalstyle Smile

درمال استایل smile لیدوکائین حاوی هیالورونیک اسید متصل به همدیگر و غیر حیوانی خاص ، لیدوکائین (۳/۰ درصد) است و غلظت ۲۳ میلی گرم در میلی لیتر دارد.

Dermalstyle Smile Lidocaine یک فرمول منحصر به فرد و نوآورانه برای درمان ناحیه حساس اطراف لب است. این یک ژل تزریقی ، قابل تجزیه بیولوژیکی ویژه برای افزایش یا بازیابی حجم ، برای تغییر شکل کانتورها و اصلاح لب هاست.

حوزه های کاربرد درمال استایل فورت

لب

غلظت درمال استایل Smile

۲۳ میلی گرم در میلی لیتر ورنتز هیالورون ، ۳/۰ درصد لیدوکائین

ماندگاری درمال استایل اسمایل

۶ – ۹ ماه

این نوشته ژل درمال استایل Dermalstyle Filler برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.