ژل درمکس چیست؟

ژل درمکس Dermax ، یک ژل سدیم هیالورونات اصلاح شده برای تزریق های زیبایی و جوانسازی است. فیلر درمکس از هیالورونیک اسید (HA) کراس لینک و از طریق فرآیند تخمیر تولید شده است. درمکس دارای چهار مدل بوده و در حجمهای مختلف ۱ تا ۲۰ سی سی ارائه شده است.

درباره شرکت سازنده ژل درمکس

شرکت درمکس ژل Deramaxgel :  ارائه دهنده محصولات بهداشتی و تجهیزات پزشکی در کشور چین می باشد.

شرکت درمکس ژل یک شرکت چند تخصصی در زمینه بهداشت و سلامت است که بر تولید محصولات زیستی و تجهیزات پزشکی متمرکز است.

تمرکز بر نیازهای متخصصان پزشکی زیبایی

ما با دقت به نیازهای متخصصان پزشکی گوش می دهیم و تلاش می کنیم تا با سرمایه گذاری در بخش محصولات پزشکی زیبایی، مراقبت های پیشرفته ای را ارائه دهیم که به افراد کمک کند تا به بهترین نحو از زندگی خود لذت ببرند – سالم تر، آزادتر و شادتر خود را بیان کنند.

آموزش و اطلاعات در بالاترین سطح

این شرکت فراتر از ارائه محصولات می رود و آموزش و اطلاعاتی با بالاترین سطح صداقت ارائه می دهد. به بیماران کمک می کند تا به طور کامل گزینه های موجود را شناسایی کنند و با مشورت پزشکان، تصمیمات درمانی مناسبی بگیرند. آنها معتقدند زمانی موفق هستند که پزشکان و زیباجویان به محصولات و خدمات آنها اعتماد کنند و این اعتماد تفاوت معناداری در زندگی زیباجویان و جوامعی که خدمت می کنند ایجاد می کند.

همکاری با جامعه پزشکی

با همکاری جامعه پزشکی، ما به ارائه محصولات برجسته ای که نتایج درمانی زیباجویان را بهبود می بخشند، متعهدیم.

انواع ژل درمکس

فیلرهای پوستی حاوی هیالورونیک اسید. انواع ژل درمکس عبارتند از:

Deep

Derm

Fine lines

Ultra

ماندگاری فیلر درمکس

این فیلرها می توانند تا حداقل ۶ ماه ماندگاری داشته باشند و دارای تأییدیه CE هستند.

البته مشاهده شده که بیش از نیمی از مصرف کنندگانی که تزریق درمکس ژل در خطوط نازولبیال را دریافت کرده اند، بعد از ۱۵ ماه همچنان تأثیرات اصلاحی واضحی داشته اند.

ژل درمکس - dermaxgel

تکنولوژی ساخت ژل درمکس

هیالورونیک اسید معمولی و هیالورونیک اسید کراس-لینک شده. ژل درمکس از نوع هیالورونیک اسید کراس لینک می باشد.

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در تمام پستانداران یافت می شود و به هیدراته کردن و افزایش حجم پوست کمک می کند.

علاوه بر استفاده در درمان های زیبایی، هیالورونیک اسید بیش از ۲۰ سال است که برای تزریق به مفاصل آرتریتی جهت کمک به حرکت و همچنین در جراحی های چشمی و ترمیم زخم ها استفاده می شود.

هیالورونیک اسید “بدون کراس-لینک”

هیالورونیک اسید “بدون کراس-لینک” در حالت طبیعی خود به صورت مایع است.

هیالورونیک اسید “کراس-لینک شده”

“کراس-لینک کردن” فرایندی است که طی آن هیالورونیک اسید به یک محصول ژلی تبدیل می شود که می توان آن را برای نتایج بلندمدت به پوست تزریق کرد.

هیالورونیک اسید کراس-لینک شده به دلیل ویژگی های ژلی خود، می تواند برای مدت طولانی تری در محل تزریق باقی بماند و اثرات ماندگارتری داشته باشد. این ویژگی آن را به یک گزینه ایده آل برای درمان های زیبایی تبدیل کرده است.

درباره تزریق ژل درمکس

ژل درمکس با افزایش حجم بافت های نرم، ظاهر رضایت بخشی را برای شما ایجاد می کند. بیشتر مصرف کنندگان می توانند درد ناشی از تزریق را تحمل کنند؛ افرادی که به درد حساس هستند، می توانند قبل از درمان از کمپرس یخ یا بی حسی سطحی استفاده کنند تا درد کاهش یابد.

ژل درمکس - ژل درمکس طلایی dermaxgel

ایمنی ژل درمکس

ژل درمکس ، یک ژل سدیم هیالورونات اصلاح شده برای تزریق است که با استفاده از هیالورونیک اسید (HA) به عنوان ماده اولیه از طریق فرآیند تخمیر تولید می شود که می تواند به طور مؤثر از خطر انتقال بیماری های ناشی از حیوانات جلوگیری کند.

در طول تولید درمکس ژل، مولکول های HA به حداقل میزان اصلاح می شوند تا سازگاری زیستی خوب HA حفظ شود و در عین حال در برابر تخریب ناشی از رادیکال های آزاد، دما، هیالورونیداز و غیره مقاومت کنند، زمان ماندگاری آن در بدن طولانی تر شود.

پس از تزریق به بدن، درمکس ژل با بافت های نرم ترکیب می شود و حجم ناحیه تزریق شده را افزایش می دهد تا از طریق پر کردن فیزیکی، اثر اصلاح صورت را ایجاد کند.

از آنجایی که درمکس ژل می تواند مانند HA اصلی در بدن به CO2 و H2O متابولیزه شود، هیچ باقی مانده یا عارضه جانبی ایجاد نخواهد کرد.

درمکس ژل به دلیل ایمنی و اثر طولانی مدت خود شناخته شده است. مشاهده شده که بیش از نیمی از مصرف کنندگانی که تزریق درمکس ژل در خطوط نازولبیال را دریافت کرده اند، بعد از ۱۵ ماه همچنان تأثیرات اصلاحی واضحی نشان داده اند. اثر اصلاحی و مدت ماندگاری تزریق درمکس ژل به ویژگی های ساختاری و تنش بافت ناحیه تزریق شده، عمق تزریق، تکنیک های تزریق و سن و سبک زندگی مصرف کنندگان بستگی دارد. اگر می خواهید اثر طولانی مدت تری داشته باشید، توصیه می شود قبل از ناپدید شدن اثر تزریق قبلی، تزریق مجدد انجام دهید.

روش های تزریق ژل درمکس

هنگام استفاده از درمکس ژل برای پر کردن خطوط نازولبیال، توصیه می شود پزشکان آن را در لایه میانی تا عمیق درم تزریق کنند. روش های رایج برای تزریق درم شامل موارد زیر است:

  • تزریق خطی: تزریق ماده به صورت یک خط مستقیم.
  • تزریق نقطه ای: تزریق ماده به نقاط مشخصی در ناحیه مورد نظر.
  • تزریق دوار یا دایره ای: تزریق ماده به صورت شعاعی از یک نقطه مرکزی.

مشخصات انواع درمکس ژل

ژل درمکس مدل: Deep

ویژگی ۱ml ۲ml ۱۰ml
اندازه ژل ۰٫۲۸-۰٫۵۰(mm) ۰٫۲۸-۰٫۵۰(mm) ۰٫۲۸-۰٫۵۰(mm)
اندازه سوزن ۲۷G*2 ۲۷G*2 سوزن موجود نیست
مدت ماندگاری ۶ تا ۱۲ ماه ۶ تا ۱۲ ماه ۶ تا ۱۲ ماه
غلظت ۲۰mg-30mg/ml ۲۰mg-30mg/ml ۲۰mg-30mg/ml
محل تزریق لایه عمیق درم و/یا لایه سطحی زیر جلد
موارد توصیه شده چین و چروک های صورت و چین های پوستی مانند خطوط نازولبیال، شکل دهی به کانتورهای صورت، مانند پر شدن گونه ها، چانه و افزایش حجم لب ها.

ژل درمکس مدل: Derm

ویژگی ۱ml ۲ml
اندازه ژل ۰٫۱۵-۰٫۲۸(mm) ۰٫۱۵-۰٫۲۸(mm)
اندازه سوزن ۳۰G*2 ۳۰G*2
مدت ماندگاری ۶ تا ۱۲ ماه ۶ تا ۱۲ ماه
غلظت ۲۰mg-30mg/ml ۲۰mg-30mg/ml
محل تزریق قسمت میانی درم
موارد توصیه شده چین و چروک های صورت و چین های پوستی مانند خطوط نازولبیال، شکل دهی به کانتورهای صورت، مانند پر شدن گونه ها، چانه و افزایش حجم لب ها.

ژل درمکس مدل اولترا دیپ: Ultra Deep

ویژگی ۱۰ml ۲۰ml
اندازه ژل ۱٫۲۵-۲٫۰(mm) ۱٫۲۵-۲٫۰(mm)
اندازه سوزن سوزن موجود نیست سوزن موجود نیست
مدت ماندگاری ۶ تا ۱۲ ماه ۶ تا ۱۲ ماه
غلظت ۲۰mg-30mg/ml ۲۰mg-30mg/ml
محل تزریق درم عمیق یا بافت زیر جلدی سطحی
موارد توصیه شده بزرگ کردن سینه ها، ایجاد حجم و صاف کردن نقص های بدن.

منبع: شرکت DermaxGel

ژل درمکس - ژل درمکس طلایی dermaxgel

ژل درمکس – ژل درمکس طلایی dermaxgel

سایر ژل ده سی سی

5/5 - (1 امتیاز)

این نوشته ژل درمکس Dermax gel برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.