آخرین اخبار از طراحی

هم اکنون بسیاری از روشها در بازاریابی و ارتباط با مشتریان و تبلیغات ، جزء شیوه های قدیمی یا در حال منسوخ شدن به حساب می آیند.

به عنوان مثال شاید استفاده از تبلیغات ایمیلی ، امروزه از نظر برخی ها یکی از شیوه های نوین در بازاریابی باشد. در حالی که در دنیای اقتصاد و بازاریابی کنونی ، این روش جزء روشهایی است که در حال منسوخ شدن است. زیرا در تبلیغات ایمیلی شما انبوهی از ایمیلها را به دست می آورید و پیامهای تبلیغاتی خود را برای آنها می فرستید. خیلی از افرادی که ایمیل شما را دریافت می کنند ممکن است حتی بدون اینکه ایمیل شما را باز کنند از صندوق پیامهای خود حذف کنند. بنابراین ، زحمت شما به هدر رفته است و نتوانستید مشتریان واقعی خود را پیدا کنید. در حالی که در استفاده از روش تمرکز بر لیدها یا سرنخ ها شما دقیقاً بر روی مشتریان بالقوه خود تمرکز می کنید و فعالیتهای بازاریابی شما روند منظم تر ، دقیق تر و بهتری پیدا می کند.

لیدها شامل شرکت یا افرادی است که به یکی از محصولات شما یا بخشی از خدمات شما تمایل پیدا کرده و علاقه مند شده اند.

بنابراین ، زمانی که افراد نسبت به یکی از محصولات یا خدمات شما کنجکاوی نشان می دهند و سوالات زیادی درباره آن از شما می پرسند این نشان دهنده این است که این فرد یا شرکت نسبت به این محصول شما علاقه مند شده است و این فرد یا شرکت به عنوان یک سرنخ برای شماست که بهتر است نسبت به پیگیری کردن آن فرد خودتان را آماده کنید. زیرا ، شواهد نشان می دهد که این فرد تمایل دارد به عنوان مشتری شما باشد. برای حفظ ارتباط با این سرنخ لازم است شماره تلفن یا ایمیل او را دریافت کنید تا بتوانید ارتباط را با او حفظ کنید.

به نظر مشاوره بازاریابی ، می توانید به او یک فرم نظرخواهی بدهید تا نظرش را درباره محصول یا خدمات شما در آن بنویسد. همین دلیل است که می گوییم در تبلیغات اینترنتی باید سرنخ ها یا مشتریان بالقوه و بالفعل خود را در نظر بگیرید نه تمامی افرادی که ایمیل آنها را دارید. برای اینکه افراد یا شرکتهایی را بتوانید به یک لید یا سرنخ تبدیل کنید بهتر است سعی کنید توجه آنها را به محصول یا خدماتتان جلب کنید و سپس به ارائه محصول یا خدمات به آنها بپردازید. باید تمام تلاش خود را بکنید تا با توجه به امکانات و ابزارهایی که دارید ، توجه مشتریان را به خودتان جلب کنید و اطلاعات تماس و ارتباط با آنها را دریافت کنید. گردآوری این اطلاعات به خاطر این است که شما این فرد مشتاق را به یک مشتری بالفعل و هوادار خود تبدیل کنید. برای جلب توجه این افراد علاقه مند می توانید اقدامات زیر را انجام دهید :

۱) محصول یا خدمات رایگان

زمانی که فردی را تا این حد مشتاق یا کنجکاو می بینید بهتر است فرصت امتحان کردن محصول یا خدماتتان را به او بدهید. این فرصت اگر به صورت رایگان در اختیار آنها قرار بگیرد می تواند میزان اشتیاق آنها را بیشتر کند.

۲) تولید محتوای رایگان (بازاریابی محتوا چیست ؟ کاربرد بازاریابی محتوایی)

یکی دیگر از راه های مناسب برای ساختن لید یا افراد مشتاق و کنجکاو نسبت به فعالیت شما این است که اطلاعاتی که آنها نیاز دارند به صورت محتوا برایشان تولید کنید و به صورت رایگان در اختیارشان قرار دهید.

۳) کتاب رایگان

ارائه کتاب رایگان چه به شکل الکترونیکی چه به شکل فیزیکی به این افراد می تواند علاقه آنها به کسب و کار و محصول شما را بیشتر کند. همچنین می تواند دایره اطلاعات آنها را نسبت به محصول یا خدمات شما افزایش دهد که همیشه افزایش اطلاعات در یک زمینه می تواند علاقه افراد به آن زمینه را افزایش دهد.

در نهایت لازم است به این نکته مهم توجه داشته باشید که ارائه خدمات به لیدها یک نوع سرمایه گذاری برای آینده شماست. چرا که در انتخاب مخاطبان و مشتریان خود درست عمل کرده اید و انرژی خود را بیهوده از دست نداده اید.

نظر شما

The post از ” لیدها ” در برقراری ارتباط با مشتری و بازاریابی غافل نباشیم ! appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

Oil prices fell on Monday, in line with weaker stock markets after evidence that economic growth in China, the world’s second largest crude consumer, eased in 2018. Brent crude oil futures were last down 35 cents on the day at $62.35 a barrel, while US crude futures were down 23 cents at $53.57...
Fuji Oil, jointly with Showa Shell, has loaded the first Iranian crude oil cargo being lifted by Japanese refiners since the country won a 180-day waiver from the US to import oil from Iran, a Fuji Oil official told S&P Global Platts Monday. The Japanese refiners jointly lifted Iranian Heavy...
Saudi Arabia is discussing the possibility to have one interconnected natural gas grid in the region that would exchange gas and export the kingdom’s gas to the United Arab Emirates, Kuwait, and Oman, Saudi Arabia’s Energy Minister Khalid al-Falih said on Tuesday. “I am talking to my colleagues...
America’s journey to pre-eminence in the global oil trade is about to hit another milestone.  By the shale-oil boom, the US is already producing more crude than either Russia or Saudi Arabia, who until recently vied for the top spot. By mid-year America will go one better, Bloomberg reported....
Tokyo Electric Power Company Holdings has signed a memorandum of understanding with Danish energy business Orsted to work together on offshore wind projects.  In an announcement at the weekend, TEPCO said that it had been “exploring offshore wind business opportunities” in both Japan and...

آموزش رباتیک برای کودکان و سن آموزش رباتیک به کودکان موضوع این مقاله است. با مزایای آموزش رباتیک به کوکان آشنا می شویم.

سن مناسب و مزایا و دوره‌های آموزش رباتیک برای کودکان

تعلیم و فراگیری رباتیک به بچه‌ها مدد فراوانی در ظهور و نمود نوآوری و ابتکار آن‌ها خواهد نمود. آینده‌ی فرا روی ما ، آینده‌ای تماماً اتوماتیکی و ابزاری و دستگاهی می‌باشد. در دوره‌های آینده ناظر ماشینی شدن و اتوماتیک شدن اغلب فعالیت‌ها و امور کنونی که به روش یدی اجرا می‌گردد خواهیم بود. از این رو تعلیم و فراگیری رباتیک برای بچه‌ها موجب می‌شود آنان با بهره گیری از هوشیاری و دقت و نبوغ نهانی و باطنی خود اقدام به ابداع و تولید ابزارها و دستگاه‌هایی کنند که ممکن است بر متخصصان و کارشناسان این حوزه مستور و پنهان مانده شده باشد.

بچه‌ها در صورتی که در راه و مدار دانش وارد شوند حتماً خالق و سازنده چیزهای زیادی خواهند شد. با آنکه احتمالاً وسایل و ماشین‌های تولید شده در این سنین بلااستفاده و بی‌مصرف خواهد بود ، ولی طرح‌ها و مدل‌های مختلفی را پیش روی متخصصان و فرهیختگان این حوزه قرار خواهند داد.

تعیلم و فراگیری رباتیک برای بچه‌ها قادر است همچون یک بازی و تفریح به شمار آید و همچنین در رشد و هوش کودک و تکامل نبوغ و هوش و مهارت‌های ذهنی کودکان ، تاثیرگذاری بسیاری خواهد داشت.

سن مناسب آموزش رباتیک به کودکان

براساس عقیده متخصصان تعلیمی و تدریسی آغاز مطالب و موضوعات علمی برای دوره‌های سنی پایین‌تر از ۸ سال در حقیقت موجب وقفه و رکود در تکامل و نموی گنجایش مغزی کودکان می‌شود. همان طور که می‌دانید تعلیم و فراگیری رباتیک نیز یک مبحث کاملاً علمی می‌باشد. توجه داشته باشید که تعالیم و فراگیری‌های مهارتی برای کودکان زیر ۸ سال در اولویت قرار دارد و نبایست فکر و ذهن بچه‌ها را پیش از تکامل و نموی تمام مغز با موضوعات علمی محصور نمایید.

آموزش رباتیک

لگوی آموزشی همچون یک نظام و روش جهانی تعلیمی ، با قصد و نیت تعلیم و فراگیری همراه با خلق و ابداع ، مقاطعی به منظور تعلیم و فراگیری رباتیک دارد که بچه‌های رده‌ی سنی دبستانی ۱۰ تا ۱۴سال به آن مشغول می‌شوند. ارتباط مقاطع لگو و تعلیم و فراگیری موضوعات و جستارهای نیرو و انرژی و حرکت همچون مقدمه‌ای که الزام و نیاز این نوع تعالیم می‌باشد نمایانگر دید ژرف و ظریف این نظام و شیوه‌ی تعلیمی جهانی می‌باشد.

دوره‌های رباتیک لگوی LEGO آموزشی

دوره‌ی آموزش رباتیک WEDO

این مقطع ویژه کودکان ۱۰ تا ۱۲ ساله دبستانی می‌باشد. در این مقطع کودکان با معنای روبات و از شیوه کارکرد آن آگاهی می‌یابند و نحوه مدیریت ساختارهای ماشینی خود را می‌آموزند که چطور ساختارهای خلق شده ماشینی خود را مدیریت کنند. جعبه‌های تعلیمی WEDO ، کامل‌ترین جعبه‌های آموزشی برای کودکان ۱۰ تا ۱۲ ساله در دوره‌ی دبستان در گستره‌ی جهانی است که در آن کودکان دبستانی به صورت حقیقی جهان روبات‌ها را مشاهده و آزمایش می‌نمایند. در این مقطع کودکان دبستانی از رمز گذاری و برنامه نویسی راحت و آسان شناخت پیدا می‌کنند تا در مقطع حرفه‌ای بعدی این عمل را کامل‌تر فراگیرند.

دوره‌ی آموزش رباتیک RT

مقطع صنعت و فن آوری روبات ویژه نوجوانان ۱۴ تا ۱۷ ساله است. این مقطع آموزشی حاوی مباحث و جستارهای روباتیک می‌باشد. در حقیقت کودکانی که در مقطع پیشین ، تمام تعالیم در مورد موضوعات اولیه و ریشه‌ای ماشینی و سازوکارهای تلفیقی را فراگرفته‌اند ، در این مقطع مدیریت ساختارهای خلق شده ماشینی خود را توسط یک دستگاه تکمیل کننده و پردازشگر را هم فرا می‌گیرند. در این فاز ، موضوعات و مباحث عنوان شده باید توسط ساخت یک روبات رمزگذاری شده به جواب برسد ، که این روبات ، با آنالیز اطلاعات پیرامونی ، فعالیت و حرکتی در راستای پاسخ به مبحث و مساله مورد هدف ارائه می‌نماید.

مزایای آموزش رباتیک به کودکان

  • سوق دادن و کنشورسازی فکر و اندیشه بچه‌ها در جهت یافتن پاسخ و ارائه راهکارهای گوناگون و سازنده با تعلیم و فراگیری رباتیک.
  • تقویت و رشد حس همکاری و مشورت و همدلی و فعالیت‌های تیمی و دسته جمعی در دوره‌های آموزشی رباتیک.
  • رشد و تکامل و تقویت خلاقیت و ابداع و نوآوری با تعلیم و فراگیری رباتیک.
  • فزونی گرایش و تمایل به سمت مسائل ریاضی و مکانیکی و کامپیوتری.
  • آموزش‌های رباتیک توانمندی‌ها و قابلیت‌های ضروری را در جهت آنالیز آینده کاری و حرفه‌ای کودکان مهیا می‌سازد. والدین قادرند آینده بچه‌ها و عرصه‌ی کاری و حرفه‌ای آنان را با تحصیل مقدمات و اساس خلاقیت در آن‌ها در دوره‌ی کودکی تعیین و آنان را در راه صحیحی راهنمایی و جهت دهی نمایند.

موضوعات مرتبط :

بازی های تقویت هوش کودکان دبستانی

روش های پرورش خلاقیت در کودکان و آموزش خلاقیت به کودکان

موسسه خلاقیت و استعدادیابی تخصصی

راهکارها و روشهایی جهت تقویت حافظه کودکان دبستانی

آموزش کلاژ برای کودکان

تقویت هوش غالب

Saudi Energy Minister Khalid al-Falih said he was "very optimistic" about the outlook for the oil market after producers cut output to support flagging prices. OPEC members and allies including Russia decided last month to reduce output by 1.2 million barrels per day after prices fell by more...
Global gas production grew at a record clip in 2018, driven by North America. The industry achieved a net production increase of 164 billion cubic meters, which represents the highest production growth since 2010, according to research by Rystad Energy. “Year-on-year growth was clearly driven...
China’s state-run energy giant is making a new approach to strike a $3 billion Iranian oil field, seeking to take advantage of waivers allowed under US sanctions even as two European nations have ended crude purchases, according to people familiar with the matter. The moves highlight the...