شما بدون استفاده از تبلیغات قادر نخواهید بود برنامه جامع و خوبی در جهت تدابیر و سیاست های بازاریابی کسب و کار خود داشته باشید.

تبلیغات عالی ترین شیوه جهت ضمانت به نتیجه رسیدن سرمایه گذاری ها و فعالیت های مارکتینگ اینستاگرام می باشد. نظر به اینکه امکان دارد جهت صرف هزینه تبلیغات اینستاگرام که فروش و کسب سود در آن مشکل و دشوار باشد مردد و دودل باشید ، اما این را در نظر داشته باشید که تبلیغات اینستاگرام عالی ترین شیوه جهت دست یافتن به جامعه و بازار هدف می باشد ولی به همان اندازه که امیدوار هستید که مطالب منتشر شوند ، در حقیقت هیچ ضمانتی نیز وجود نخواهد داشت. ولی با الگوها و شیوه های نوین تبلیغات در اینستاگرام قادرید محتوای خود را به جامعه و بازار هدف بدون ترس و دلهره ی این که آیا آنان این تبلیغات را مشاهده می کنند یا نه به نمایش درآورید.

بهترین شیوه های تبلیغات اینستاگرام :

اولین روش تبلیغات اینستاگرام از تصاویر واقعی ، باکیفیت و جالب استفاده کنید:

اگر محتوای تبلیغی اینستاگرام در پیج استفاده کنندگان و مخاطبان مشابه سایر پست ها به نمایش درآید ، از یک طرف آن ها محلی می باشند و در نظر مخاطبان و استفاده کنندگان آن ها صمیمانه تر و قابل قبول تر می باشد و از طرفی دیگر به آنان مشابه سایر پست ها نگاه خواهد شد و این بدین معناست که آن ها امکان دارد نظیر سایر پست ها به پایین پیج سقوط کنند. از این رو درصدد آن باشید که عکس های محتوایی جالب ، واقعی و خلاقانه ای را در صفحات خود به نمایش بگذارید.

دومین روش تبلیغات اینستاگرام تعیین و تمرکز بر روی اهداف دقیق:

این مورد یکی از کلیدی ترین نکات در جهت کسب درآمد و فروش بیشتر در اینستاگرام می باشد. با توجه به تبلیغ  و خدمات و محتوای شما ، مطمئن شوید که مخاطب و جامعه هدف تبلیغاتی خود را به درستی و دقیق گزینش نموده اید تا به راحتی قادر باشید کارایی و نتیجه ی تبلیغات را به بالاترین بازدهی برسانید. درصدد آن نباشید که یک تبلیغ catch-all بسازید و انتشار دهید که تمام قسمت ها و گروه های جامعه هدف شما را شامل شود. به جای آن ، قسمت های گوناگون و متفاوتی را در درون آن ها تفکیک و تعیین کنید و آن ها را به مشکل مجزا مورد هدف خود قرار دهید.

سومین روش تبلیغات اینستاگرام یک لندینگ پیج ویژه جهت تبلیغات ایجاد کنید:

شما قادرید افراد را به طور مستقیم به وب سایت خود هدایت نمایید. ولی توصیه می شود که یک پیج ایجاد کرده که به صورت مستقیم با آن چیزی که در تبلیغات شما گفته شده است ، همخوانی و هماهنگی داشته باشد.

چهارمین روش تبلیغات اینستاگرام CAT ها را به درستی گزینش نمایید:

امتیاز و برتری یک آگهی تبلیغاتی در مقایسه با پست های عادی ، قابلیت اضافه کردن CAT به تبلیغ شماست. گزینش CAT صحیح برطبق مقاصد کسب و کاری شما توان قدرتمندی جهت دست یافتن به هدفتان به شما خواهد داد.

پنجمین و شاید بهترین روش تبلیغات اینستاگرام از تبلیغات مستقیم بکاهید:

با آن که جای گیری آرم و علامت بر روی تصاویر بسیار اغواکننده می باشد ولی نبایست لوگو و برندتان بر روی تصاویر مستولی و حکم فرما شود. بلکه مولفه های جال و جذاب تصاویر می بایست برند و یا خدمات و محتوای شما را به مخاطبان بشناساند. در صورتی که قصد دارید تبلیغات را در قالب تصاویر جای دهید این اقدام را زیرکانه و به طور کنایه ای و تلویحی اجرا نمایید.

جهت تبلیغات اینستاگرام باید استفاده از نوشته های مختصر و کوتاه:

در صورتی که به پیج های معروف و پربازید اینستاگرام نگاه کنید مشاهده خواهید کرد که بسیار کم نوشته و یا آرم و علامتی بر روی آن دیده می شود. استفاده کنندگان از شبکه های اجتماعی تنها در زمان چند ثانیه به هر محتوا دقت و نگاه می کنند. اینستاگرام هم فضایی است که استفاده کنندگان آن کمترین میل و رغبت را به مطالعه نوشته ها دارند. از این رو تا می توانید از نوشته های کوتاه و خلاصه و کمتر استفاده کنید.

برای تبلیغات اینستاگرام از امکانات خود اینستاگرام استفاده کنید:

یکی از عالی ترین قابلیت های اینستاگرام ایجاد و ساخت حساب تجاری می باشد که به فالوورهای شما این فرصت را خواهد داد که فقط با گزینش یک کلید بتوانند با شما تماس بگیرند و یا یک پیام متنی و یا ایمیل ارسال نمایند. افزون بر این ، برای شما فرصت و توانایی اطلاعات مرتبط به آنالیز کسب و کارتان در اینستاگرام را فراهم می سازد.

آخرین نکته تبلیغات اینستاگرام استفاده از روش تبلیغاتی شات:

یکی از ترفندهای تبلیغاتی دیگری که در فضای اینستاگرام چشمگیر و مطلوب اشخاص می باشد ، تبلیغات صفحه با بهره گیری از شات صفحه های معروف و پربازید می باشد. روند جریان به این شکل است که عکس های تبلیغاتی خود را به صفحه های محبوب و پربازید همکاران و کسب و کارهای مشابه ارسال می نمایید تا در صفحات خود آن را انتشار دهند و شما را بدین صورت به افراد معرفی نمایند. صفحات گوناگون قیمت های مختلفی جهت تبلیغات و شات دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاور بازاریابی در اینستاگرام به این صفحه مراجعه نمایید و همچنین اگر بدنبال 

مشاور بازاریابی اینترنتی هستید ، این صفحه را بررسی نمایید.


موضوع مفید و مرتبط :

تاثیر اینستاگرام در تبلیغات و بازاریابی

آموزش استفاده از هشتگ # در تبلیغ و بازاریابی

چرا تلگرام و اینستاگرام ، محیط مناسبی برای تولید محتوا نیستند ؟

راهکارهای استفاده صحیح از لینکدین برای معرفی کسب و کارتان

نظر شما

The post انواع تبلیغات اینستاگرام را به کار بگیرید appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.