پرکننده های هیالورونیک اسیدی آلاینا برای پزشکان و افراد زیادی این امکان و مجال را فراهم ساخته اند تا عارضه ها و ضایعات پوستی خود را برطرف و تاثیرات طولانی طبیعی و دلخواه و قابل قبولی را حاصل نمایند.

ژل های آلاینا به منظور پر کردن و محو چین و چروک های ریز و کوچک ، معمول و سرسخت و عمقی ، حجیم سازی گونه ها ، برجسته سازی لب ها ، حالت دهی و اصلاح نقاط بخصوصی از صورت ، از بین بردن جای اسکار ، آکنه در اقسام و تراکم های گوناگون تهیه و روانه بازار شده اند.

تمام ژل های هیالورونیک اسیدی آلاینا از مجوز تایید سازمان ایمنی و سلامت CE و GMP بهره مند هستند و با عمده ترین و بیشترین ملزومات و ملاک های مرغوبیت و ایمنی بین المللی همخوانی و تناسب دارند و عدم وجود اندوتوکسین ، پروتئین و سترون بودن تجهیزات و روند تهیه آن ها را تعهد می نمایند.

کل فیلرهای پوستی آلاینا توسط یک کمپانی معتبر آلمانی عرضه شده است و از اسید هیالورونیک خالص طبیعی و از راه زیست تخمیر به وجود آمده اند.

انواع محصولات ژل آلاینا

ژل آلاینا SG16

این محصول یک فیلر رقیق ، بی رنگ با وزن مولکولی سبک است که به منظور افزایش حجم سطحی و خفیف در نقاطی نظیر خطوط خنده ، خطوط پیشانی ، خطوط دور دهان ، خطوط اطراف لب ، دست ها به کار گرفته می شود. این پرکننده ی هیالورونیک اسیدی از مواد غیرحیوانی مشتق شده که عوارض جانبی مانند تورم بعد از تزریق آن پدید نخواهد آمد. از این پرکننده می توان پس از درمان با ژل آلاینا SG24  به منظور کسب اثرات بادوام تر و کامل تر بهره گرفت.

آلاینا SG - آلاینا - فروش آلاینا

ژل آلاینا SG20

این پرکننده پوستی به منظور محو چین و چروک های نرمال ، خطوط دور دهان ، خطوط خنده ، درمان اسکار آکنه و زخم خفیف ، خطوط عمودی روی گردن کاربرد مطلوب و اثربخشی دارد. این ژل جهت استفاده در کل نقاط صورت بجز قسمت خطوط اخم و اندوه مناسب است. گذشته از این ، این پرکننده ویژگی برجسته سازی لب ها را در حد طبیعی و نرمال دارد. از این ژل می توان پس از درمان با ژل SG24 به منظور کسب نتایج بادوام تر و حجم دهی و اصلاح خطوط باقی مانده استفاده نمود.

ژل آلاینا SG24

این فیلر قوی به منظور برطرف کردن چین و چروک های نرمال تا سرسخت و عمقی پوست ، بازسازی شیارها و گودی های شدید پوستی ، افزایش حجم گونه ها ، محو جای اسکار زخم و آکنه حاد پوستی ، رفع عیوب بینی ، حالت دهی و زاویه سازی صورت کارایی و کاربرد فوق العاده موثر و چشمگیری دارد. این پرکننده یک گزینه عالی جهت رفع علائم پیری و چین و چروک های روی دست با ماندگاری بالاست.

آلاینا SG14

آلاینا SG14 یک پرکننده ی سبک پوستی به منظور حجم دهی خفیف لب ها و بازسازی و پر سازی جزئی خطوط عمودی دور لب می باشد. طول عمر نتایج درمانی آلاینا SG14 به طور معمول 6 ماه است.

ژل آلاینا - آلاینا - Alayna - فروش ژل

آلاینا M8

این محصول به منظور از بین بردن چین و چروک های ظریف پوستی ، خطوط اخم ، خطوط پیشانی ، خطوط اطراف چشم ، خطوط دور دهان ، برطرف کردن افتادگی پلک و تیرگی دور چشم و یک درمان مکمل مناسب بعد از تزریق فیلرهای M16 و M24  به حساب می آید. طول عمر نتایج درمانیM8  به طور معمول 12 ماه خواهد بود.

آلاینا HE24

این فیلر پوستی غلیظ و قوی به منظور برطرف کردن چین و چروک های سرسخت و عمقی پوست ، افزایش حجم بافت گونه ، حالت دهی و زاویه سازی صورت ، محو جای اسکار و آکنه ، حجم دهی به بافت های تحلیل رفته صورت و لیفت پوست به کار گرفته می شود.

این ژل پوستی یک فیلر خاص به منظور استفاده پزشکان و کارشناسان مسلط و حاذق است زیرا احتیاج به شیوه ی تزریق اختصاصی و اصولی دارد. طول عمر نتایج درمان این محصول معمولاً 18 ماه می باشد.

آلاینا هیدرا - فروش ژل

آلاینا HYDRO

این داروی تزریقی در روش مزوتراپی و به منظور تنظیم رطوبت پوست ، زنده سازی سلول و بافت های پوستی ، بازجوانی پوست صورت ، گردن و دست ها کاربرد و کارایی موثری دارد. ماندگاری اثرات این دارو به طور معمول 3 ماه ادامه خواهد داشت.


سایر ژل های گروه بازرگانی نیک

     ژل پرفکتا           ژل رووفیل        ژل ژوویدرم          ژل سیتوسیال       ژل آیدیا

The post ژل آلاینا Alayna appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.