ژل هایومکس

فیلر هایومکس یک پر کننده هیالورونیک اسیدی است که به وسیله محققان و پژوهشگران کشورهای مختلف تکامل و پیشرفت داده شده است.

کمپانی سازنده هایومکس در رابطه با فیلرهای تزریقی و پلیمرهای زیستی سابقه طولانی و تخصص و تجربه زیادی دارد. دو ویژگی حائز اهمیت یعنی ایمنی و اثربخشی بالا از اهداف اولیه و عمده ژل های هایومکس به حساب می آید.

با افزایش سن و آغاز روند پیری نخستین نشانه های پیری در پوست ظاهر می شود که از شایع ترین این آثار می توان به چین و چروک های دور دهان ، خطوط اطراف چشم ، خطوط پیشانی و به علاوه افتادگی و شلی قسمت میانی صورت و پوست گردن اشاره کرد. به منظور پیشگیری از آثار پیری و مقابله با چین و چروک های ظاهر شده تزریق فیلر هایومکس راه حل وتکنیکی موثر و کاربردی خواهد بود که می توان با تزریق آن به راحتی به نتایج و اثرات شگفت انگیز ، طبیعی و پایداری دست یافت.

علاوه بر این از فیلرهای هایومکس برای برجسته سازی گونه ها ، اصلاح لب های نامتقارن ، حجم دهی و برجسته سازی بی ها ، حجم دادن به چانه و فک و همچنین کاهش و ترمیم خط اخم و خط خنده استفاده کرد.

هایومکس ساخت کشور چین با لیبل کشور سوئیس است که حاوی ده سی سی ژل هیالورونیک اسید می باشد و در حجم دهی به نواحی مختلف صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول یک فیلر تجزیه پذیر زیستی با منشا غیرحیوانی می باشد. اتصالات و عناصری که در فیلر هایومکس به کار برده می شود از فناوری خاصی پیروی کرده به طوری که فیلری با ویژگی های مونوفازی ، پایدار و با ویسکوزیته بالا ارائه کرده است. در فیلرهای هایومکس تجزیه اتصالات مونوفازی در این فیلرها به صورت آنی و توام با هم صورت می گیرد و هیچ نوع آثاری از آن در پوست باقی نخواهند ماند. این قابلیت مونوفازی بودن فیلرهای هایومکس احتیاج به ترمیم و بازسازی مجدد چین و چروک ها را به میزان چشمگیری کاسته است ولی فیلرهای دوفازی هیالورونیک اسیدی نیاز به ترمیم مجدد چین و چروک ها خواهند داشت.

مزایای ژل هایومکس

ـ تزریق ژل های هایومکس بدون نیاز به بیهوشی و دوره نقاهت با نتایج سریع و آنی صورت می گیرد.

ـ تکنیک تزریق ژل های هایومکس بدون درد و ناراحتی با سرنگ های BD خاص و تنها در یک جلسه انجام می شود.

ـ هیالورونیک اسید موجود در فیلر هایومکس منشا غیرحیوانی دارد و هنگامی که تجزیه می شود به صورت طبیعی جذب بدن شده و سبب بروز هیچ عارضه و مشکلی نخواهد شد.

ـ در حالاتی که بیمار از نتایج تزریق رضایت نداشته باشد خاصیت بازگشت به حالت اولیه و اصلاح وجود دارد.

ـ وجود تکنولوژی منحصر به فرد ، نوع اتصالات ساختاری و تراکم بالای هیالورونیک اسید در این ژل موجب پایداری و دوام طولانی مدت این فیلر شده است.

انواع محصولات ژل هایومکس

هایومکس دیپ HYAMAX DEEP

این ژل جهت رفع خطوط و چروک های ریز تا شدید صورت مورد استفاده قرار می گیرد. هایومکس دیپ جهت ترمیم و پر سازی خط خنده ، خط پیشانی ، خطوط پاکلاغی دور چشم ، چروک های زیر چشم ، چروک های ظریف و ریز پوست ، نواحی گونه و چانه کارایی دارد. دوام و پایداری هایومکس دیپ تقریباً 9 الی 12 ماه خواهد بود.

هایومکس اکسترا دیپ HYAMAX EXTRA DEEP

این فیلر هیالورونیک اسیدی روشن و تک رنگ اثرات و کارکرد طولانی مدتی را جهت جبران حجم تحلیل رفته قسمت های گونه ، چانه ، تیغه بینی و رفع خط خنده دارد. این فیلر با تزریق به لایه های عمقی پوست قادر است به راحتی چین و چروک های شدید پوست را ترمیم و صاف کند. هایومکس اکسترا دیپ تقریباً 12 الی 18 ماه دوام و پایداری خواهد داشت.

هایومکس لیپس HYAMAX LIPS

این فیلر هیالورونیک اسیدی با ساختار خاص خود جهت حجم دهی و برجسته سازی لب ها و اصلاح و فرم دهی خطوط لب مناسب است. هایومکس لیپز تقریباً 9 الی 12 ماه ماندگاری خواهد داشت.

The post ژل هایومکس appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.