از کجا صورت می توان BOTOX® تزریق کرد؟
خطوط اخم (بین ابرو)
خطوط گلابلا (خط های اخم) چین هایی عمودی است که در بین ابروها ظاهر می شود و ظاهری خسته یا عصبانی ایجاد می کند. این یک منطقه بسیار مثر است که می توانید از BOTOX® در آن استفاده کنید. یک پزشک باتجربه می تواند این خطوط اخم را با ظرافت صاف کند و در نتیجه ظاهری جوانتر و آرامتر ایجاد کند. اگر خطوط گلابلا به صورت عمیق تنظیم شده باشند ، پزشک احتمالاً درمان با پرکننده پوستی را در ترکیب با BOTOX® پیشنهاد می کند ، که یک روش بسیار موثر برای پر کردن و صاف کردن همزمان ناحیه است.

خطوط پیشانی
گاهی اوقات به عنوان “خطوط تعجب” شناخته می شود ، هنگامی که ابروهای شما بالا می رود ، روی پیشانی ظاهر می شود. با افزایش سن ، آنها بیشتر آشکار می شوند. خطوط بیش از حد در این ناحیه می تواند به پوست و صورت ظاهر پیری بدهد.

خطوط افقی پیشانی بیشتر به دلیل پیری ژنتیکی است. آسیب به خورشید یا سیگار کشیدن همچنین می تواند منجر به تشکیل چین هایی شود که درمان آن ها عمیق تر و دشوارتر است. BOTOX® می تواند اثر را کاهش دهد اما ممکن است خطوط را به طور کامل از بین نبرد. در طول مشاوره ، پزشک ممکن است ترکیبی از BOTOX® و درمان دیگری مانند پرکننده های پوستی را توصیه کند.

بالای بینی (خطوط اسم حیوان دست اموز)
‘خطوط بانی’ چین هایی است که هنگام چین و چروک بینی ظاهر می شود. به عنوان مثال ، وقتی چیزی را بو می کنیم یا بو می کنیم.

قرار دادن دقیق تزریق BOTOX® در هر دو طرف بینی می تواند ظاهر این خطوط را کاهش دهد. با این حال ، بسیار مهم است که یک پزشک باتجربه تزریق را انجام دهد ، زیرا اگر لبخند شما به درستی انجام نشود ، می تواند تحت تأثیر قرار گیرد.

ابرو / چشمهای کلاه دار
یک تکنیک پیشرفته وجود دارد که می تواند برای تراشیدن و بالا کشیدن ابروها فرم مورد نظر شما را شکل دهد. این روش که گاهی اوقات “لیفت ابرو شیمیایی” یا “لیفت صورت” BOTOX نامیده می شود ، شامل یک پزشک باتجربه تزریق تزریق در یک ترکیب دقیق از نواحی بالای صورت برای باز کردن ناحیه چشم و بلند کردن درب های افتاده است.

در صورت های جوان ، ابرو به خوبی پشتیبانی می شود و موقعیت آن در بالای چشم بالا است. با این حال ، اثرات پیری می تواند باعث افتادن ابرو شود و به پلک ظاهری ‘پوششی’ بدهد. این می تواند چین های افقی در پوست اطراف ایجاد کند.

برای خنثی کردن این اثر ، بالا بردن و تعریف ابروها ، می توان از BOTOX® بسیار مثر استفاده کرد. با این حال ، استفاده از درمان در این زمینه بسیار مهم است تا از نگاه قابل تشخیص و “متعجب” جلوگیری شود.

در هر صورت ، روندهای اخیر “ابرو پسران” را ترجیح داده اند ، که مشخصه آن قوس کم پشت و طبیعی است که در مشاهیر مانند کریستن استوارت و اما واتسون دیده می شود.

اما از آنجا که چهره هر شخص منحصر به فرد است ، قرارگیری دقیق تزریق و نتیجه کلی مورد نظر با پزشک در حین مشاوره تعیین می شود.

دور چشم (پای کلاغ)
ظاهر خطوط ریز ، یا “پاهای کلاغ” در گوشه های خارجی چشم ، و وجود آنها حتی وقتی که لبخند نمی زنید ، اغلب با افزایش سن همراه است. با این حال ، BOTOX® در کاهش ظاهر آنها بسیار موثر است. بنابراین یکی از محبوب ترین مناطق برای درمان است.

با ارزیابی دقیق ، BOTOX® در این ناحیه همچنین می تواند به کاهش افتادگی پلک کمک کند – تاثیری که می تواند چشم را کوچکتر نشان دهد.

زیر چشم (اشک اشک)
اگرچه می توان با استفاده از BOTOX® چین های ظریف زیر چشم را صاف کرد ، اما باید با احتیاط به این ناحیه نزدیک شوید. عضله ای که تزریق می شود همان ماهیچه ای است که تا حدی پلک پایین را کنترل می کند. بنابراین اگر بیش از حد استفاده شود ، یا تزریق به اشتباه انجام شود ، ممکن است منجر به قطره پلک پایین شود.

اگر کیسه های زیر چشم است که می خواهید به آن بپردازید – یعنی ناحیه بین پلک پایین و گونه فوقانی ، یا “اشک آور” – پس ممکن است یک روش درمانی متفاوت از BOTOX® مثر باشد ، یا می تواند در ترکیب با BOTOX® استفاده شود.

به عنوان مثال ، ‘کیسه های’ زیر چشم اغلب به دلیل از دست دادن حجم در منطقه پارگی ایجاد می شود ، به این معنی که پرکننده های پوستی ممکن است مناسب تر باشند. متناوباً ، در کلینیک پوست آرایشی ما Ultherapy و Thermage® Eyes را ارائه می دهیم ، که همچنین می تواند سوراخ شدن محل اشک را درمان کند.

پزشک شما می تواند در طول مشاوره در مورد بهترین روش درمانی برای نگرانی شما مشاوره دهد.

خطوط رژ لب
خطوط ظریف اطراف دهان که با افزایش سن بیشتر آشکار می شوند ، نگرانی دیگری است که بیشتر پزشکان زیبایی به جای BOTOX® توصیه می کنند که با پرکننده های پوستی درمان شوند.

بسیاری از عضلات این ناحیه هنگام لبخند زدن و سایر حالت های صورت مورد استفاده قرار می گیرند. اگرچه برخی از پزشکان ممکن است از BOTOX® برای کمک به چرخش گوشه های دهان و بهبود لبخند فرد استفاده کنند ، اما این کار معمولاً همراه با پرکننده های پوستی انجام می شود.

برای سایر خطوط اطراف دهان ، بیشتر پزشکان استفاده از مواد پاک کننده پوست برای صاف کردن چین و چروک ها ، ایجاد یک سطح تصفیه شده برای پوست با حداقل خطر ، در صورت وجود ، توصیه می کنند.

The post مناطق تزریق بوتاکس | آموزش نقاط تزریق بوتاکس appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.