بهترین فیلر زیر چشم | همه چیز در مورد فیلر زیر چشم موضوع این مطلب برای پزشکان و علاقه مندان به ژلهای هیالورونیک اسید و جوانسازی می باشد.

مقدمه ای درباره بهترین فیلر زیر چشم

فیلر هیالورونیک اسید زیر چشم یک گزینه عالی برای اصلاح خطوط ریز و چین و چروک های سطحی در مناطق حساس مانند خطوط پنجه کلاغی است.

اگر اولین چروک های شما در اطراف چشم شما ظاهر می شود ، تقویت کننده پوست می تواند پاسخ شما برای بهبود کیفیت پوست و بازیابی درخشش سالم باشد.

برای تازه سازی و جوان سازی چشمهای خسته ، تزریق مواد پرکننده به داخل اشک اشکال سریع و موثر است. در واقع ، ژل های HA به طور خاص (سبک با کمترین تورم ژل برای کاهش خطر عوارض جانبی) برای نتیجه طبیعی و اصلاح طولانی مدت این منطقه برای درمان دشوار طراحی شده اند.

کدام ماده پرکننده پوست برای زیر چشم بهتر است؟

هر بیمار مراجعه می کند دارای ساختار صورت کمی متفاوت و نگرانی های کمی متفاوت در مورد ناحیه چشم خود است ، بنابراین بهترین پرکننده برای یک بیمار ممکن است بهترین گزینه برای بیمار دیگر نباشد. اما 3 ماده پرکننده وجود دارد که ما برای بیماران با نگرانی زیر چشم توصیه می کنیم:

ژل ژوویدرم        ژل پرفکتا             ژل آیدیا              ژل رووفیل              ژل سیتوسیال           ژل پروفایلو 

بهترین فیلر زیر چشم رستیلین

Restylane نوعی تزریق اسید هیالورونیک کلاسیک و پرکاربرد است که با نتایج ظریف و طبیعی که به بیماران می دهد شناخته شده است. در حقیقت ، این پرکننده هیالورونیک است که طولانی ترین زمان را داشته است. رستیلین همچنین شامل لیدوکائین است که باعث کاهش ناراحتی هنگام تزریق می شود. این روش تزریقی اغلب برای صاف نمودن چین های عمق متوسط و پر شدن گونه ها یا قسمت های دیگر صورت که چربی از دست داده اند ، استفاده می شود. به خصوص در چین های اطراف بینی و گونه ها به خوبی کار می کند و گهگاه برای جوان سازی دست از آن استفاده می شود. برای تقویت لب ها می توان از نسخه جداگانه Restylane استفاده کرد.

فیلر زیرچشم چگونه عمل می کند؟

ژوویدرم زیر چشم به طور موثری کیسه ها و سیاهی حلقه هایی را که می توانند در زیر چشم ظاهر شوند ، درمان می کند. اگر نتایج بارزتری ارائه دهد ، که گاهی اوقات می تواند آن را برای بیماران با حفره های عمیق زیر چشم ، انتخاب خوبی کند. برخی از بیماران Juvederm را نیز انتخاب می کنند زیرا غلظت بیشتری از اسید هیالورونیک را ارائه می دهد.

ژل زیر چشم می تواند به طور موثری گودی ها و سیاهی حلقه هایی را که گاهی زیر چشم ایجاد می شوند از بین ببرد. هر فیلر پوستی پس از تزریق رفتار متفاوتی دارد و Restylane از سختی و انعطاف پذیری مناسبی برخوردار است تا بتواند برای ناحیه زیر چشم به خوبی کار کند. رویکرد ظریفی که Restylane باعث می شود آن گزینه خوبی برای زیر چشم باشد ، جایی که کمی طولانی می شود.

ماندگاری بهترین ژل زیر چشم چقدر است؟

انجام تزریق رستلین کمتر از یک ساعت طول خواهد کشید و فقط در چند روز شاهد اثرات آن خواهید بود. برای اکثر بیماران ، نتایج حدود 10 ماه طول می کشد و شما می توانید برای حفظ نتایج خود ، یک تزریق پیگیری کنید. رستلین در سال 2003 توسط FDA تأیید شد. این اولین تزریق هیالورونیک بود.

انجام تزریق ژوویدرم مانند سایر پرکننده های پوستی کمتر از یک ساعت طول می کشد. نتایج بسته به بیمار متفاوت است ، اما ژوویدرم تمایل به ارائه نتایج تقریباً فوری دارد. Juvederm همچنین کمی بیشتر از رستلین دوام دارد و برخی بیماران از نتایج خود به مدت یک سال یا بیشتر لذت می برند. پس از اتمام نتایج می توانید تزریق پیگیری را انجام دهید. ژوویدرم در سال 2006 تاییدیه FDA را دریافت کرد و از سالهای گذشته به طور گسترده و ایمن مورد استفاده قرار گرفته است.

ژوویدرم برای زیر چشم

ژوویدرم یک ژل دیگر برای تزریق هیالورونیک اسید محبوب است که برای درمان طیف وسیعی از نگرانی های مربوط به سن در صورت استفاده می شود. این می تواند به گونه ها و زیر چشم ها حجم دهد ، چین های صورت را نرم کند ، چین و چروک های صاف داشته و لب ها را پر کند. Juvederm نسخه غلیظ تری از اسید هیالورونیک نسبت به Restylane ارائه می دهد. همچنین حاوی لیدوکائین است که به راحتی تزریق کمک می کند.

روند تزریق فیلر پوستی ساده و سرراست است. ما ابتدا با علامت گذاری زیر چشم شما شروع می کنیم تا راهنمای تزریق داشته باشیم. سپس یک کرم بی حس کننده به ناحیه درمان مالیده می شود تا هرگونه ناراحتی مرتبط با تزریق به حداقل برسد. پس از چند دقیقه انتظار برای اثر کرم بی حس کننده ، ما پرکننده را تزریق می کنیم و سپس ممکن است ناحیه را به آرامی فشار دهیم تا مطمئن شویم پرکننده در جای خود قرار دارد. کل فرآیند معمولاً کمتر از یک ساعت به طول می انجامد ، و سپس شما آزاد خواهید بود که به روز خود برگردید.

آیا نتایج ژل زیر چشم دائمی هستند؟

پرکننده ها نتیجه دائمی ندارند ، اما در صورت تزریق زیر چشم بیشتر از قسمت های دیگر صورت ماندگاری دارند. بر خلاف لب ها ، پیشانی و سایر قسمت های صورت که به طور مداوم در حال حرکت هستند ، پوست زیر چشم ها تا حد زیادی در جای خود باقی می ماند. در نتیجه ، پرکننده های پوستی که زیر چشم قرار می گیرند ، اغلب عمر بیشتری نسبت به پرکننده هایی دارند که در جای دیگر قرار گرفته اند.

چه کسانی برای تزریق ژل زیر چشم مناسب هستند

بهترین کاندیداهای فیلر زیرچشم حداقل 21 سال سن دارند و می خواهند علائم پیری زیر چشم یا مکان های دیگر صورت را برطرف کنند. داوطلبان نباید هنگام تزریق باردار یا شیرده باشند. آنها همچنین نباید از نظر پزشکی فعال و جدی باشند.

The post بهترین فیلر زیر چشم | همه چیز در مورد فیلر زیر چشم appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.