چیز دیگری که بوتاکس ها مانند مصپورت ، دیسپورت و کنیتوکس می توانند به لیست اضافه کنند: کامل کردن ناحیه گردن که اغلب به سختی درمان می شود. بوتاکس گردن یک روند بزرگ است که فقط بزرگتر می شود.

آیا بوتاکس گردن ایمن است؟

در حالی که FDA استفاده از نوروتوکسین را برای این محلول خاص تأیید نکرده است ، اما پزشکان مدتی این کار را انجام داده اند. بیش از یک دهه است که سم بوتولینوم را در گردن انجام می شود. این کاملاً جدید نیست ، اما در رسانه ها دوباره درباره آن صحبت می شود.

بوتاکس گردن چگونه کار می کند؟

به گفته دکتر یون ، تزریق بوتاکس به نوارهای عمودی گردن (که نوارهای پلاتاسمالی نامیده می شوند) می تواند باعث صاف شدن نوارها شود و معمولاً در حدود یک هفته نتیجه آن را مشاهده خواهید کرد. “این به این دلیل است که نوارها توسط عضله پلاتیسما ایجاد می شوند ، که با افزایش سن ممکن است کشیده شده و آویزان شوند. وقتی این عضله منقبض می شود وقتی که حالت قارچ می زنی یا حالت های خاصی از چهره ایجاد می کنی ، می تواند باعث ایجاد نوارهای عمودی شود.

بوتاکس از ایجاد پلاتسما جلوگیری می کند از انقباض ، در نتیجه نوارها و گردن را صاف می کند. ” دکتر والدورف می افزاید: “نواحی بین باند را می توان با تزریق ریز سم بوتولینوم رقیق نیز درمان کرد تا بیشتر نرم شود.” یک جایزه اضافی: درمان گردن و در امتداد خط فک بخشی از مواردی است که گاهی اوقات “لیفت نفریتی” نامیده می شود. دکتر والدورف توضیح می دهد ، علاوه بر بهبود گردن ، می تواند به تعریف خط فک نیز کمک کند.

آیا بوتاکس گردن برای شما مناسب است؟

در حالی که تزریقات بوتاکس گردن بسیار موثر است ، وی تأکید می کند که با افتادگی گردن برطرف نمی شود. این روش درمانی برای کسی مناسب است که دارای افتادگی قابل توجهی در پوست یا چربی زیر شکم (زیر چانه) نیست ، اما دارای نوارهای پلاتاسمالی برجسته و یا حلقه های گردن است.

The post اطلاعاتی در مورد بوتاکس گردن appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.