تفاوت پروفایلو و جالپرو به عنوان مزوژل های جوانساز را در این مقاله بررسی ساده ای خواهیم داشت.

جالوپرو

جالوپرو یک محلول تزریقی قابل جذب مجدد استریل است که به عنوان ماده احیا کننده پوست عمل می کند و می تواند برای بهبود بافت پوست و به حداقل رساندن شواهد چین و چروک های صورت استفاده شود. – به عنوان کمکی در درمان های فیزیکی یا شیمیایی مانند لایه برداری ، لیزر درمانی ، درم ابریژن ، فرکانس رادیویی ، پرکننده پوست ، سم بوتولینوم و غیره

سلولهای بافت پیوندی زیر جلدی پوست ما فیبروبلاست نامیده می شوند. فیبروبلاست ها با تشکیل کلاژن و ترمیم پوست شکننده و فرسوده عمل می کنند ، رنگ و خاصیت ارتجاعی پوست را تضمین می کنند. فعالیت فیبروبلاست ها به مرور زمان به دلیل افزایش سن یا دلایل دیگر (عادات غذایی ، رژیم های غذایی ، سیگار کشیدن ، فعالیت بدنی شدید ، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب) کاهش می یابد.

بنابراین ، پوست پیر می شود ، رنگ از دست می رود ، خاصیت ارتجاعی ، روشنایی ، حجم را از دست می دهد و متعاقب آن چین و چروک ایجاد می شود. فیبروبلاست ها با استفاده از یک ماده غذایی تغذیه ای ، کلاژن تولید می کنند: اسیدهای آمینه (گلیسین ، ال پرولین ، ال لیزین) که برای جبران کاهش فعالیت فیبروبلاست ها ضروری است. مقدار بیشتری از اسیدهای آمینه موجود در مناطق علاقه مند ، نشاط بیشتر سلول ها و تعداد آنها افزایش می یابد. بنابراین ، ظاهر پوست تا حد زیادی بهتر می شود.

بر خلاف پروفایلو ، پروتکل های جالپرو به ما اجازه می دهد تا از این روش در صورت و بدن استفاده کنیم و بنابراین درمان کامل تری انجام دهیم. مناطقی مانند دست ، گردن و دکلته از این روش درمانی بسیار بهبود یافته اند.

جالوپرو قابلیت ارتجاعی پوست و خطوط ظریف و چین و چروک هایی را که از طریق روش های ذاتی یا خارجی ظاهر می شوند ، بهبود می بخشد. همراه با سایر درمان های پیشرفته پوستی مانند مزوتراپی و میکرونیدلینگ که ما ارائه می دهیم ، می توان ظاهر و بافت پوست شما را بسیار بهبود بخشید.

این محصول همچنین می تواند با سم بوتولینوم مخلوط شود و درمان دیگری به نام Jalutox ایجاد شود.

جالپرو - jalupro - خرید جالپرو - فروش جالپرو

جالپرو – jalupro – خرید جالپرو – فروش جالپرو

پروفایلو

پروفایلو یک روش درمانی منحصر به فرد برای بازسازی پوست است که فقط در ۲ بار مراجعه به شما نتایج قابل مشاهده ای می دهد. ساخته شده است که حاوی فرمولاسیون منحصر به فرد هیالورونیک اسید است. این ماده ای است که به طور طبیعی در سلول های ما یافت می شود و مسئول حفظ رطوبت و ساختار در پوست ما است ، که متأسفانه با افزایش سن به طور طبیعی تخلیه می شود.

پروفایلو برای هر کسی که می خواهد با علائم پیری ، از جمله پوست مات و خسته ، خطوط ظریف و شلی پوست مبارزه کند ، مناسب است. این درمان جدید انقلابی با پرکننده های پوستی رقابت می کند و فقط ۱۵ دقیقه به تزریق ۵ نقطه کوچک در هر طرف صورت نیاز دارد. این امر به دلیل آزاد شدن آهسته اسید هیالورونیک ، ۴ نوع مختلف کلاژن و الاستین را تحریک می کند. این روش بسیار ایمن است و خطرات عارضه ای کمی دارد.

بنابراین PROFHILO چیست؟

Profhilo اولین محصول با پایه اسید هیالورونیک تزریقی بدون BDDE تثبیت شده برای درمان سستی پوست است.

با یکی از بالاترین غلظت های HA در بازار (۶۴ میلی گرم در میلی لیتر) این ماده نه تنها باعث تقویت و آبرسانی به پوست می شود ، بلکه باعث پیر شدن و افتادگی بافت می شود.

Profhilo به عنوان یک درمان به تنهایی یا در ترکیب با سایر روش های زیبایی که در حال حاضر ارائه می شود ، مانند تزریق ضد چروک ، مواد پاک کننده پوست و لایه برداری از پوست ، نتایج بسیار خوبی را به همراه دارد.

PROFHILO چگونه کار می کند

به عنوان یک محصول تثبیت شده ، پروفایلو حدود ۲۸ روز در پوست ماندگار است. در این مدت تحریک ۴ نوع مختلف کلاژن و الاستین با انتشار آهسته HA صورت می گیرد.

این تحریک باعث بهبود قابل توجه بافت می شود. بنابراین نمی توانیم بگوییم که Profhilo تقویت کننده پوست است زیرا همچنین اثر سفت کننده / کششی قابل توجهی روی بافت دارد.

فیلر پروفایلو - profhilo

ژل پروفایلو – profhilo


جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ژل جالپرو به این صفحه مراجعه نمایید

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ژل پروفایلو به این صفحه مراجعه نمایید

The post تفاوت پروفایلو و جالپرو first appeared on ژل هیالورونیک و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.