از اصلاح و اپیلاسیون مداوم آن موهای ناخواسته خسته شده اید؟

این کار نه تنها وقت گیر است بلکه در برخی موارد باعث تحریک پوست با موهای روییده ، برجستگی ، قرمزی و حتی آکنه می شود. لیزر موهای زائد گزینه ای است که به عنوان یک روش درمانی جایگزین محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این یک روش غیرتهاجمی است که نور را از طریق یک منبع انرژی متمرکز می کند تا توسط رنگدانه یا رنگ موجود در پیاز مو جذب شود. این به فولیکول آسیب می زند و می تواند از رشد مجدد جلوگیری کند.

چه کسی کاندیدای خوبی برای لیزر موهای زائد است؟

افرادی که موهای تیره و پوستی روشن دارند کاندیداهای ایده آل برای لیزر موهای زائد هستند. این اجازه می دهد تا لیزر نور خود را بر روی رنگدانه موجود در مو متمرکز کند و رنگدانه موجود در پوست برای آن رقابت نکند. در بیماران با پوست تیره تر ، لیزرهای خاصی وجود دارد که می تواند با موفقیت استفاده شود. متاسفانه آن دسته از بیمارانی که موهای بلوند یا سفید دارند کاندیدای مناسبی برای این امر نیستند زیرا فاقد رنگدانه لازم برای درمان هستند. همچنین داشتن هرگونه جوش پوستی ، عفونت ، زخم باز یا برنزه شدن بسته به فناوری خاصی که استفاده می شود ، امری حیاتی است.

افرادی که موهای خود را لیزر می کنند چه انتظاری می توانند داشته باشند؟

درمان موفقیت آمیز معمولاً به 4-6 درمان جداگانه با فاصله 3-6 هفته نیاز دارد. این به این دلیل است که موها دارای چرخه رشد هستند و لیزر فقط در برخی مراحل فعال رشد موثر است. لیزر موهای زائد منجر به کاهش مو می شود. پاسخ خوب شامل نازک شدن مو و کاهش 80 درصدی رشد است. نتایج ممکن است دائمی نباشد و غالباً به درمان های نگهدارنده نیاز دارد.

لازم به یادآوری است که لیزر موهای زائد روشی “یک اندازه متناسب با همه” نیست. مشاوره و ارزیابی توسط یک متخصص پوست دارای مجوز یا واجد شرایط می تواند تعیین کند که آیا شما کاندید مناسبی برای انجام این روش هستید یا خیر و یا تعیین کنید که کدام لیزر برای پوست و نوع مو شما بهتر عمل می کند.

لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی

آخرین چیزی که باید نگران آن باشید موها و تحریک ناخوشایند پوست ، موهای رشد کرده ، برجستگی ها و قرمزی ناشی از اصلاح یا اپیلاسیون است. لیزر موهای زائد بیکینی گزینه ای است که می تواند به شما کمک کند در ساحل یا کنار استخر ظاهر بهتری داشته باشید.

لیزر موهای زائد بیکینی چیست؟

لیزر موهای زائد بیکینی یک روش غیرتهاجمی است که نور را از طریق یک منبع انرژی متمرکز می کند تا توسط رنگدانه یا رنگ موجود در فولیکول مو جذب شود. این به فولیکول آسیب می زند و می تواند از رویش مجدد مو جلوگیری کرده و یا باعث کم پشت شدن یا روشن شدن مو شود.

چه کسی کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد بیکینی است؟

از بین یردن مو با لیزر با موهای تیره رنگ بهترین عملکرد را دارد. متأسفانه موهای سفید یا سفید رنگدانه یا رنگ لازم برای لیزر را برای درمان بی اثر ندارند. رنگ پوست در لیزر خاصی که استفاده می شود نیز نقش دارد. این را می توان با جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره مورد بحث و ارزیابی قرار داد. سرانجام ، مهم نیست که در طول دوره درمان هیچ گونه جوش ، عفونت یا زخم باز وجود داشته باشد. استفاده از Accutane قبلی و الکترولیز نیز می تواند بر درمان تأثیر بگذارد. بسته به فناوری خاصی که استفاده می شود ، برنزه شدن فعال نیز ممکن است نگران کننده باشد.

از لیزر موهای زائد بیکینی چه انتظاری دارید؟

لیزر مو معمولاً به 4-6 جلسه جداگانه در فواصل 3-6 هفته نیاز دارد. این امر برای اطمینان از درمان فولیکول مو در زمان مشخص در چرخه رشد ضروری است. از بین بردن مو باعث کاهش مو می شود. پاسخ مناسب پس از لیزر موهای زائد برای ناحیه بیکینی ، موهای کم پشت ، سبک تر و کاهش 80 درصدی موها را شامل می شود. همچنین نتایج ممکن است دائمی نباشد. غیر معمول نیست که سالی یک یا دو بار نیاز به درمان های نگهدارنده داشته باشید.


موضوع مرتبط :

دستگاه لیزر موهای زائد

The post آنچه در مورد لیزر موهای زائد بیکینی باید بدانید appeared first on واردات و فروش ژل ۷۷۵۱۵۷۰۸ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.