در قسمت اول از این موضوع ، در خصوص روشهای مناسب تبلیغات در شبکه اجتماعی تلگرام سخن گفتیم.

با توجه به گستردگی این شبکه اجتماعی و روشهای متنوع استفاده از آن ، در این مقاله نیز به ادامه روشهایی که به شما کمک می کند تا بهترین تبلیغات را در تلگرام داشته باشید می پردازیم.

یک) استفاده از افراد متخصص

خوشبختانه امروز افراد یا گروه هایی هستند که مسئولیت تبلیغات شما را می توانند در تلگرام بر عهده بگیرند. اگر تخصص یا فرصت کافی در خصوص تبلیغات در تلگرام ندارید یا تمایل دارید تبلیغات شما در سطح وسیعی انجام شود بهتر است از این افراد و گروه ها کمک بگیرید. این افراد با تخصصی که در این زمینه دارند و دسترسی وسیعی که به گروه ها و کانالهای زیادی دارند به خوبی از عهده تبلیغ شما برخواهند آمد.

شما می توانید با انتخاب این روش خودتان را از دردسر بسیاری از مسائل همچون پیدا کردن بهترین روش تبلیغاتی ، منتشر کردن تبلیغات ساخته شده در سطح وسیع و بسیاری از موارد رها می کنید و در عین حال ، تبلیغ شما نیز در شرایط بسیار بهتری انجام می شود.

دو) طراحی ربات

مطمئناً با رباتهای مختلفی که در تلگرام وجود دارد آشنا هستید. یکی از ابزارهایی که این شبکه اجتماعی محبوب در اختیار کاربران خود قرار داده است ، طراحی رباتهای مختلف و متناسب با اهداف کاربران است. شما نیز می توانید از رباتهایی که با هدف تبلیغاتی طراحی شده اند استفاده کنید و به اهداف تبلیغاتی خود دست پیدا کنید. به عنوان مثال می توانید از این رباتها برای عضوگیری در کانالتان استفاده کنید یا رباتی را طراحی کنید که تبلیغ یا کارت ویزیت شما را به دست مخاطبان برساند.

اگر اطلاعات خود را در زمینه رباتها افزایش دهید و سعی کنید با آنها کار کنید خواهید دید که هم استفاده از آنها بسیار راحت است و هم اینکه با سرعت و دقت بیشتری به اهداف خود خواهید رسید. بنابراین به شما پیشنهاد می شود ، استفاده از رباتها را در تلگرام دست کم نگیرید.

سه) خرید عضو واقعی

اگر کانال خود را طراحی کرده اید و تعدادی از دوستان و آشنایان خود را نیز به آن افزوده اید زمان آن رسیده که به تعداد اعضای گروه خود اضافه کنید. هر چند دوستان شما نیز می توانند لینک یا تبلیغ کانالتان را برای دوستان و آشنایان یا گروه هایی که عضو هستند بفرستند ولی تجربه نشان داده است تعداد اعضاء به حدی که به درد کار تبلیغاتی شما بخورد نمی رسد. پس بهتر است با صرف کمی پول به خرید عضوهای واقعی بپردازید.

افرادی هستند که می توانند این کار را برای شما انجام دهند. عضوگیری با رباتها و افرادی که قادرند این کار را برای شما انجام دهند می توانید میزان بازدید از پیامهای تبلیغاتی خود را افزایش دهید.

چهار) قرار دادن لینک در گوگل

هیچ منبعی به وسعت گوگل نیست. روزانه کاربران زیادی از سراسر دنیا از گوگل استفاده می کنند. بنابراین سعی کنید حتماً از امکاناتی که گوگل در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید. می توانید در سایتهای مختلف و پر بازدید ، آدرس کانال تلگرامی را قرار دهید و با یک تبلیغ جذاب و مناسب ، افرادی که موضوعات شما برایشان مناسب است را به کانال تلگرامی خود دعوت کنید. امروزه از این روش به وفور استفاده می شود و یکی از مناسب ترین روشها در تبلیغات تلگرامی است.

پنج) کانالهای معرفی

برخی از کانالهای تلگرامی تنها با هدف اینکه کانالهای مورد نیاز مخاطبان را به آنها معرفی کند یا کانالهای کسب و کارهای مختلف را به مخاطبان معرفی کنند ایجاد شده اند. شما نیز می توانید از این کانالها برای معرفی کانال خود به مخاطبانتان استفاده کنید.


موضوع مرتبط :

بهترین روشهای تبلیغاتی در تلگرام (قسمت اول)

طراحی گرافیک

تبلیغات اینترنتی

The post بهترین روشهای تبلیغاتی در تلگرام (قسمت دوم)   first appeared on طراحان برتر.