معرفی مزو استتیک Mesoestetic اسپانیا و فروش مزو استتیک به پزشکان فعال در بخش زیبایی در گروه بازرگانی نیک می باشد.

مزو استتیک Mesoestetic تولید کشور اسپانیا می باشد. مزواستتیک دارای اعتبار بین المللی در زمینه داروهای آرایشی است و به عنوان یکی از آزمایشگاه های دارویی پیشرو در جهان برای درمان های رنگدانه سازی (cosmelan / dermamelan) شناخته شده است.

درمان ها همه محصولات و روشهای مزواستاتیک به دقت مورد آزمایش و تأیید مطالعات علمی قرار گرفته و با بالاترین استانداردهای ایمنی مطابقت دارند. پزشکان ، زیبایی شناسان حرفه ای ، مشتریان و کاربران نهایی در بیش از ۶۰ کشور به دلیل محصولات بسیار کارآمد و تقریبا ۳۰ سال تجربه در صنعت لوازم آرایشی ، به مزو استتیک اعتماد می کنند.

انواع مزو مزواستتیک

ضد آمپول antiaging flash

آمپول antiaging flash یک درمان ضد پیری قوی برای انواع پوست است که در سطح جهان بر علیه علائم پیری پوست عمل می کند و یک اثر فوری ضد خستگی و لیفتینگ را ایجاد می کند. فرمول غلیظ آن شامل ترکیبی از مواد ضد پیری برجسته است که به طور هم افزایی عمل می کنند تا چین و چروک و خطوط بیان را کاهش دهند و خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست را افزایش دهند. بافت سبک آن به سرعت جذب شده و پوست را نرم و راحت می کند.

آمپول مزواستیک antiaging flash جداگانه ارائه می شود که حاوی مقدار بهینه مواد تشکیل دهنده برای هر برنامه است. قالب شیشه تیره آن ، بسته بندی شده در یک فضای استریل ، حداکثر امنیت را فراهم می کند و اطمینان حاصل می کند که خصوصیات فرمول با گذشت زمان کاملاً حفظ می شود.

این نوشته مزو استتیک Mesoestetic برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.